Raskaaksi 2019

Joko olis ovisplussa... Viel ku sais ton ukon kellistettyä ni olispahan ainaki suurinpiirtein oikeisii aikoihi saanu kaadettuu..taitaa jäähä haaveeks, ei oikeen vaikuta siltä, et sitä nyt kauheesti huvittais touhuumiset.
 

Liitteet

  • IMG_20191116_231032.jpg
    IMG_20191116_231032.jpg
    30 KB · Katsottu: 159
Täällä kans jäi haaveeks tallettelut tältä päivää..... Ke ja to viimeks, jos nyt sit huomenna vielä mut en tiiä, en usko että tästä kierrosta tärppää. Alkuillasta oli aika voimakasta oviskipuilua. Huoh
 
Täällä kans jäi haaveeks tallettelut tältä päivää..... Ke ja to viimeks, jos nyt sit huomenna vielä mut en tiiä, en usko että tästä kierrosta tärppää. Alkuillasta oli aika voimakasta oviskipuilua. Huoh

Meillä kans to viimeks. Aattelin kans ruinata huomenna. Nyt vaa kiukuttaa ku tätä on taas ootettu ku nousevaa kuuta ja sit tuo vaa kuorsaa ku pitäs toimia.
 
Täällä kans jäi haaveeks tallettelut tältä päivää..... Ke ja to viimeks, jos nyt sit huomenna vielä mut en tiiä, en usko että tästä kierrosta tärppää. Alkuillasta oli aika voimakasta oviskipuilua. Huoh

No onneks krapulassa haluttaa yleensä :wink vielä on aikaa.

Kääk en oo kun kerran juonut etikkalitkua. Enempi pelkkiä viinilitkuja :hilarious:
 
Se on kyllä totta, ja en tajua miks tää otti nyt mulla niin kaaliin kun aiemminkaan oo tärpännyt vaikka kuinka nappiin menny tallettelut. Pitäsköhän sitä itekin ottaa lasi vinkkua :angelic:

Ota!!

Kenelläs se hauvavauva oli? Saisko kuvaa :angelic:

Täällä päästään vasta about 2vkon päästä jännäämään ovista ja tehtailemaan babya :jimlad: No toisaalta, aika ennen ovista olen paljon rennompi ja iloisempi....
 
Näin mä vähän muistelinkin. Voi vitsi, toivottavasti löytyisi syy ja pian! Kilpparijututkin on kuitenkin melko "helposti" hoidettavia, vaikka toki lääkityksen säätö voi aikaa viedäkin. Tiedätkö, onko "hyvät arvot" Espanjassa samat ku Suomessa?
Siis täällä ne on vielä tarkempia, mutta tuo oli yksityinen ja suomalainen kun ei ollut julkisella sillon tarve. Nyt saan nuo arvot tietää ja kuitenkin ihmettelen miksei tätä ole katsottu heti kun oon plussannu kun oon maininnut et kilpparijutut ollu vinksin vonksin. Ja myös se sokerijuttu kun mitattiin sokerit niin ne oli liian korkeat ja tuolloin olin alussa raskaana ja se meni kesken ja tästä myös maininnut. Eli kaikki haluun et tutkitaan ja jos itse näen jotain poikkeuksia niin täällä on tuo itsehoito aika tehokas eli thyroxinia saa ilman reseptiä jos tietää oman annoksen kun eihän niillä voi leikkiä kuitenkaan jos vähän tuntuu oireilua.. Hitusen oon miettinyt et ostaisin nuita ravintolisiä jotka edesauttaa kilpparia jne kun niitäkin on. Ferrit mulla oli kyl kunnossa, eli siinä ei oo onneksi ongelmaa. Joskus oon myös miettinyt et onko mun vastustus vaan niin kova et se niin hylkii alkiota kun mulla on yks sairaus ja se on kapseloitunut ja tätä harvemmin tapahtuu joten tuosta aion kysyä myös et onko se edes mahdollista
 
Mulla on itsellä tänään ns mies vapaa ja koiran kanssa ollaan vaan ja sohvalla löhöilyä, kylvyt on kylvetty oli ihana laventelikylpy ja alkaa olla jo parempi fiilis.. Jotenkin jaksoin siivota ja touhuta, nyt on sitten nuita ilmeisesti jotaki jälkikipui ku ovismainen limailu ja nippailut kovin oikealle ja nukuin päiväunet.. Rento päivä ja pikkuhiljaa alkaa olla optimistinen olo. Ei oo käytetty ehkäisyä täs yhtenä kertana mut ei mulla ovis oo ees tulossa ja tikut on heitetty piiloon. Ei jaksa nyt ennen ku se 3kk menny ja saanu latailtua akkuja ja sitte ne tulokset labrasta. Kyl mä onnistun vielä, me kaikki onnistutaan :Heartred
 
Ekat suihkeet suihkutettu :hello2illalla toinen satsi. Tästä se alkaa :happy093

Enpä ole iloinnut lääkkeistä koskaan näin paljon :laughing002

Noniin, nyt ollaan jännän äärellä:happy: toivottavasti vältyt suuremmilta sivuoireilta ja saatte nopeita tuloksia:happy: kerrohan sitten kuinka sujuu!
 
Jesbe, niin ikävää, että kaiken tuon olet joutunut kokemaan , mutta uskon ja toivon, että syy löytyy ja ehkä tosiaan noista "helpoista" vaihtoehdoista :smiley-angelic001 Multa ottavat onneksi kilppariarvot ekan neuvolan jälkeen. Riitti, että sanoin soittaessani, et oon ollut huolissani ja niissä on pientä heittoa ollut, vaikkakin lääkärin mielestä ei mitään hoidettavaa. Saapahan mielenrauhaa siitä! Enemmän jännään just nyt, että en pääse varhaisraskauden ultraan ja et onko siellä edes ketään... :confused:

Jee, NewMoon! :smiley-bounce013
 
Takaisin
Top