Raskaaksi 2019

Minä tilasin alkuvuodesta ebayn kautta puolalaisesta apteekista Inofem-jauhe. Se on vastaava Inofolicille, siinä on myo-inisitol ja foolihappo. Samaa kamaa eri maissa sitä on eri nimillä. Donafertyssä on niiden lisäksi vielä joku d-shiro-inositol.
Mä plussasin kun olin käyttäny muistaakseni joku 4-5 kk tota:)

No perhana, taisin sit viimeksikin ehdottaa Tanskaa enkä Puolaa. Sen muistan et pieleen meni mun arvaus silloinkin:hilarious:
 
Hoitajana sen verran pakko sanoa että jos sattuu olemaan verenvuototaipumusta josta ei esim tiedetä, niin aspiriini voi tehdä hallaa. Periaatteessa terveelle ei ole haittaa aspiriinista, mutta suosittelen aina ensin konsultoimaan lääkäriä. Lisäksi asa lääkkeet voi aiheuttaa ruuansulatuskanavan ongelmia ja esim alle 7v ei lääkettä saa antaa ollenkaan, joten siksi sitä ei myöskään suositella raskaana oleville.

Käsitykseni mukaan lääkäri määrää baby aspirinin vain jos on todettu kiinnittymisvaikeuksia tai toistuvia keskenmenoja jolloin istukkaan ei pääse veri tarpeeksi hyvin.
 
Hoitajana sen verran pakko sanoa että jos sattuu olemaan verenvuototaipumusta josta ei esim tiedetä, niin aspiriini voi tehdä hallaa. Periaatteessa terveelle ei ole haittaa aspiriinista, mutta suosittelen aina ensin konsultoimaan lääkäriä. Lisäksi asa lääkkeet voi aiheuttaa ruuansulatuskanavan ongelmia ja esim alle 7v ei lääkettä saa antaa ollenkaan, joten siksi sitä ei myöskään suositella raskaana oleville.

Käsitykseni mukaan lääkäri määrää baby aspirinin vain jos on todettu kiinnittymisvaikeuksia tai toistuvia keskenmenoja jolloin istukkaan ei pääse veri tarpeeksi hyvin.

Nojoo en tiedä onko järkeä.. Ja luin et ohentaa verta vaan jos pidempään käyttää. Jos edes ostan, käyttäisin n. 2vkoa oviksesta..
 
Hmmm, onko porukalla millasia kokemuksia sofin ovistikuista? Ekaa kertaa ne käytössä, aiemmin ollut rfsun. Nyt kp 13, viiva on jo vahvistunut mutta ei kait vielä plus. Hitto ärsyttää kun huomenna menee tiukille tallettelut. Ja just tämmöstä stressiä koitan joka kierrossa välttää mutta yritys hyvä 10. Laitan viel kuvan alle
15738432409538243942038617354842.jpg
 
Hmmm, onko porukalla millasia kokemuksia sofin ovistikuista? Ekaa kertaa ne käytössä, aiemmin ollut rfsun. Nyt kp 13, viiva on jo vahvistunut mutta ei kait vielä plus. Hitto ärsyttää kun huomenna menee tiukille tallettelut. Ja just tämmöstä stressiä koitan joka kierrossa välttää mutta yritys hyvä 10. Laitan viel kuvan alle View attachment 83798

Mä sain kyllä Sofillakin ihan kirkuvat plussat mut toisaalta mulla toimi kaikki testit, kaikilla vissiin ei. Jos muistan oikein, niin Sofilla ei kai kaikki vahvaa plussaa saanu.
 
Saa sofillakin tummaa jos on tullakseen :) kaikkihan nää riippuu kierrosta/ihmisestä?
 

Liitteet

  • 20191030_075629.jpg
    20191030_075629.jpg
    10.4 KB · Katsottu: 176
Hmmm, onko porukalla millasia kokemuksia sofin ovistikuista? Ekaa kertaa ne käytössä, aiemmin ollut rfsun. Nyt kp 13, viiva on jo vahvistunut mutta ei kait vielä plus. Hitto ärsyttää kun huomenna menee tiukille tallettelut. Ja just tämmöstä stressiä koitan joka kierrossa välttää mutta yritys hyvä 10. Laitan viel kuvan alle View attachment 83798

Huomenna tiukille?mut onnistuu tänään/sunnuntaina? Nou hätä!
 
On kyllä jannn kirkuva plussa sofissa :rolleyes: mulla ei oo ikinä tollasta, vähän tummempi kontrollia vaan.

Mäki jään kyllä mielelläni tänne. Muutaman kerran kurkannut 2020 ryhmää, täällä jo alkaa olla tuttu porukka :cat:

Joulutaikoja toivotaan tännekin:gen053
 
Toivotaan yhtä tummaa tällekin kierrolle, luomuna mennään, sit ehkä letrokierto :wideyed:
 
Toivotaan yhtä tummaa tällekin kierrolle, luomuna mennään, sit ehkä letrokierto :wideyed:

Toivottavasti tulee, pidän peukkuja :thumleft

Mulla alkaa hermot mennä letroihin, oon niiden takia ihan hermoheikko. Ärsyttää ja itkettää kaikki asiat. Kävin itkemään jopa kun katoin Frozen-leffaa :hilarious: Mutta mitäpä ei tän yrityksen eteen tekis. Mulla ois ovis ollut muuten viikonloppuna ja yhtään kiertoa en halua jättää välistä.
 
Tämä on ihan paras ketju, vaikka enemmän käyn lukemassa muiden viestejä, kuin että saisin aikaiseksi itse kirjoittaa. :) Tähän mennessä olen saanut kijoitettua vain yhden viestin tuonne Raskaaksi 2020 -ketjuun.

Harmittaa. Vaikka ovistestit oli jo eilen plussalla (testiviiva selvästi tummempi, kuin kontrolliviiva), tuli tänään supertummia viivoja, eli LH-huippu taisikin olla vasta tänään. Pupuiltiin eilen ja pelkään nyt, että se oli liian aikaisin. Ollaan viikonloppu sellaisissa olosuhteissa, että parisuhdeaika ei mitenkään onnistu, eikä välttämättä vanhana muutenkaan jaksaisi kovin usein. :grumpy: Tosi masentavaa. Tuntuu jo valmiiksi, että harakoille meni tämäkin kierto. :sad001
 
Minä tilasin alkuvuodesta ebayn kautta puolalaisesta apteekista Inofem-jauhe. Se on vastaava Inofolicille, siinä on myo-inisitol ja foolihappo. Samaa kamaa eri maissa sitä on eri nimillä. Donafertyssä on niiden lisäksi vielä joku d-shiro-inositol.
Mä plussasin kun olin käyttäny muistaakseni joku 4-5 kk tota:)

Kiitos, kirjotan ylös muistiin!
 
Hmm.. En oo nyt ihan varma, miten noi dpot laskettiinkaan? Lasketaanko ovisplussasta seuraava päivä dpo0 vai dpo1?

Mitäköhän tää menkkajuilinta nyt on.. Flosta katoin, niin ei tässä vaiheessa oo aikaisemmin kyllä ollut. Taitaa mieli tehdä mulle vaan kiusaa:sad001

Tsemppiä kaikille kp1 kohdanneille:Heartred
 
Hmm.. En oo nyt ihan varma, miten noi dpot laskettiinkaan? Lasketaanko ovisplussasta seuraava päivä dpo0 vai dpo1?

Mitäköhän tää menkkajuilinta nyt on.. Flosta katoin, niin ei tässä vaiheessa oo aikaisemmin kyllä ollut. Taitaa mieli tehdä mulle vaan kiusaa:sad001

Tsemppiä kaikille kp1 kohdanneille:Heartred

Plussan jälkeen dpo0 :)
 
Hmmm, onko porukalla millasia kokemuksia sofin ovistikuista? Ekaa kertaa ne käytössä, aiemmin ollut rfsun. Nyt kp 13, viiva on jo vahvistunut mutta ei kait vielä plus. Hitto ärsyttää kun huomenna menee tiukille tallettelut. Ja just tämmöstä stressiä koitan joka kierrossa välttää mutta yritys hyvä 10. Laitan viel kuvan alle View attachment 83798

Mä en oo koskaan saanut tasavahvoja viivoja minkään merkin ovistestiin. Tässä vielä kahdesta eri merkistä kuvat (One step ja pregchek, sama kierto). Tästä kierrosta raskauduin ♡
 

Liitteet

  • 20190831_113610.jpg
    20190831_113610.jpg
    42.6 KB · Katsottu: 205
On tää lomalta paluu aina tällainen juhla jälkeinen masennustila:bag: hirveät pyykkivuoret, rästitehtäviä, arki... Noh, äkkiä sitä pääsee taas arkimoodiin ja unohtaa, että on missään ollutkaan:hilarious:
 
Takaisin
Top