Raskaaksi 2019

Mulla testipäivä ens lauantai, sillon on vasta dpo 9-10. Lauantaina on yhdet juhlat, missä alkoholia tarjolla, niin pakko testata.

Eikös jannn sulla ollu suht sama dpo ja sama tilanne?:cool14 ja joku muukin oli samoissa päivissä?

Täällä vasta dpo3, tylsää:banghead:

Näin se kävi mullakin! Mies toi kaupasta pc:n ja selvä, joskin vielä hailakka vaaleanpunainen viiva piirtyi! Testi siis tehty nyt dpo11 iltapissasta, koska en vain voinut odottaa :shy:

Ja ei, ei oo kuvia, koska näytettyäni testin miehelle, pillahdin itkuun ja hävitin testin :hilarious:
[/QUOTE][/QUOTE]

Onnea, mä sanoin :happy093:hello2

Muoks,
mitäh. Mullaki tää viesti ihan outo.

[/QUOTE]

Onnea, mä sanoin :happy093:hello2[/QUOTE]

Kiitos :smiley-angelic003

Oon ihan onnesta sekaisin ja saman tien iskivät yhtälailla myös pelot... Mutta yritän ajatella, että todennäköisyydet ovat kuitenkin kaiken hyvän puolella :Heartred

Sammie onneaaa!!! Ihanaa et se plussa voi vaan napsahtaa millon vaan kun tähdet oikeassa asennossa!! Vai teitkö mitään erilailla tässä kierrossa?

Jukkis pahoittelut ja Tepsu :Heartred toivon kyl et "pääsis" täältä pois, mut en uskalla uskoa semmoiseen aikoihin... Joten seurana olen varmaan..

Testiä teen varmaan viimeistään torstaina :scratch vaikka tyhmää niin aikaisin. Mutta pe ainakin tehtävä koska mahd tulisi juotua pari alkoholiannosta, samoin la. Ensi pe on sama kun Evelynillä juu! Eli dpo 8 tai 9 ens pe. Tänään tein taas ovistestin ja olen iloinen et oli vain haalea.

Uusi lista aktiivisista kuumeilijoista :Heartred
(lisää itsesi siihen väliin kun oma yritys on alkanut, ylimpänä pisimpään yrittäneet)

nimi
// ikä // kuinka mones lapsi haaveissa // yritys aloitettu // kierron pituus

Wusti91 // 28 // ya 6/2017 // tm 1/2018 // ensimmäinen haaveissa // kierto 27-30

Anselmiina_ // 37 // esikoinen haaveissa // ya 9/2017 // 1. IVF 4/2019 // kkm 7/2019 // kierto 26-29

smoothie. // 30 // ensimmäinen toiveissa // ya 3/2018// kierto 26-28

haaveilija31 // 35 // neljäs haaveissa // ya 5/2018 // kierto 30-40p

Ankkuri // 31 ensimmäinen haaveissa // ya 6/2018 // kierto 25-28p

Puhvis // 28 // toinen haaveissa // ya 8/2018 // km 07/19 // kierto 32-?

jannn // 33 // eka haaveissa // ya 9/2018 // km 3/19 // kierto n. 32

Nuppunenn // 20 // ensimmäinen toiveena // ya 10/2018 // km 3/2019 // kierto 30-36

Hillis // 29 // ensimmäinen haaveissa // ya 10/2018 // kierto 27

Aida* // 37 // toinen haaveissa // ya 11/2018 // kierto 23-28

Tepsu19 // 34 // ensimmäinen toiveessa // ya 12/2018 // kierto 28-30

Nipanderi // 32 // toka haaveissa // ya 12/18 // kierto 28-29pv

Maggie84 // 35 // ya 01/2019 // 6. lapsi toiveissa

Helena80 // 39 // neljäs toiveissa // ya 1/2019 // kierto 28-32pv

Sammie // 31 // esikoinen haaveissan // ya 2/2019 // kierto 33-39 pv

Azzeliini // 35 // toinen haaveissa // ya 3/2019 //kkm 6/2019 ja 8/2019 //kierto 29-32pv vaihteleva pituus

Mathilda // 37 // esikoinen haaveissa, kkm 5/2019 // ya 3/2019 // kierto 24-27 pv

TiinuLiinu // 31 // toinen toiveissa // ya 04/2019 // km 2/2019 // kierto 28-30

Alcyone // 43 // toinen haaveissa // ya 4/2019, kkm 8/2019 // kierto pitkä ja epäsäännöllinen

dimou // 30 // toinen // ya 5/19 // kierto epäsäännöllinen (~40)

Jukkapalmu23 // 22v // esikoinen toiveissa // ya 05/19 // kierrot n. 28pv

tiino_O // 30 // kolmas // ya 5/2019 // kkm 10/2019 // kierto 27-29 päivää

Sinpura // 20 // ensimmäinen haaveissa // ya 6/2019// kierto epäsäännöllinen

Nyytti // 38 // neljäs haaveissa // ya 6/2019 // kierto 29pv

Evelyn8 // 28 // ensimmäinen haaveissa // ya 6/2019 // kkm 9/2019 // kierto 29-35pv

Cara* // 37 // 2. haaveissa // ya 6/2019 // kierto 25-28

Mirkkunen1 // 27 // esikoinen // ya 07/2019 // kierto n. 29-32pv

Ida_Maria_ // 22/ esikoinen// ya 07/2019// kierto 27-28 pv

Taittaralla // 27 // esikoinen haaveissa // ya 7/2019 // kierto ??

turotus // 21 // toinen haaveissa // tjot 7/2019

Mangusti_ // 30 // toinen haaveissa // ya 7-8/2019 // kierto 28-32 pv?

mangustimamma // 38 // kolmas haussa // ya 8/2019 // kierto n. 28-35 pv

Mirkki // 27 // toinen toiveissa // ya 8/2019 // kierto 23-30pvä

Sofia2016m // 25 // toinen haaveissa // ya 8/2019 // kierto epäsäännöllinen 25-35pvä

Lilja- // 29 // ensimmäinen // ya 8/2019 // kierto 28-30 pv

Jesbe // 29 // esikoinen toiveissa //ya 8/2019 tjot ei hoidot // kierto 28-40 pv

Edz // 31 // toinen toiveissa // ya 9/2019 // kierron keston keskiarvo 25 pvä

Vausa // 29 // ensimmäinen // ya 9/2019 // kierto 30–31 pv

Hems78 // 22 // ensimmäinen haaveissa // ei vielä alotettu // kierto noin 28-32pv

Plussanneet :Heartred
nimi // ikä // LA // monesko tulossa

Kassu93 // 26 // LA 21.12.2019 // esikoinen tulossa
tiania // 37 // LA 3.2.2020 // 2. tulossa
Earl // 33 // LA 16.2.2020, toinen tulossa
Liirumlaarum // 26 // LA 19.2.2020 // esikoinen tulossa
DeeDee // 30 // 5.3.2020 // toinen lapsi tulossa
Spyro // 24v // LA 12.3.2020 // ensimmäinen
MaRilla // 35 // LA 3/2020 // kolmas lapsi tulossa
Zumba2019 // 31 // LA 4/2020 // ensimmäinen
Amalfi // 36v // LA 5/2020 // kolmas lapsi tulossa
Fantsu // 32 // LA 5/2020 // esikoinen
Ginger // 26 // LA 5/2020 // toinen tulossa
Pipana//26//LA 5/2020 // kolmas lapsi tulossa
jeilei // 30 // LA 5/2020 // toinen
twisted // 31 // La 6/2020 // neljäs
AZ // 29// LA6/2020 // kolmas
Silk // 32 // LA 7/2020 // kolmas
Suklaapehmis // 28 // LA 7/2020 // toinen
Mamimam //24//LA 7//2020 // toinentoinen

Ikä ja kiertoaika päivitetty.

Jos jotain hyvää kp1 niin ei ainakaan tarvii töissä kertoo pienillä viikoilla pikkujoulut kun sattuu seuraavaan kiertoon.

Sammie onneaaa!!! Ihanaa et se plussa voi vaan napsahtaa millon vaan kun tähdet oikeassa asennossa!! Vai teitkö mitään erilailla tässä kierrossa?

Jukkis pahoittelut ja Tepsu :Heartred toivon kyl et "pääsis" täältä pois, mut en uskalla uskoa semmoiseen aikoihin... Joten seurana olen varmaan..

Testiä teen varmaan viimeistään torstaina :scratch vaikka tyhmää niin aikaisin. Mutta pe ainakin tehtävä koska mahd tulisi juotua pari alkoholiannosta, samoin la. Ensi pe on sama kun Evelynillä juu! Eli dpo 8 tai 9 ens pe. Tänään tein taas ovistestin ja olen iloinen et oli vain haalea.

Kiitos!! :Heartred Aika klise, mutta erilaista oli vain se, että aloin miettiä, että näinköhän meilläkin on vielä hoidot edessä... Ja söin niitä hiilareita ja muutenkin tosi epäterveellisesti :oops: Seksiä oli kyllä kivan säännöllisesti koko alkukierron.

Kiitos!! :Heartred Aika klise, mutta erilaista oli vain se, että aloin miettiä, että näinköhän meilläkin on vielä hoidot edessä... Ja söin niitä hiilareita ja muutenkin tosi epäterveellisesti :oops: Seksiä oli kyllä kivan säännöllisesti koko alkukierron.

Anteeks ku kyselen innoissani :) mikä kp oli ovis? Mäki nyt ottanu vähä rennommin ja syöny kaikenlaisia vitskuja 2-3kk. Eihän tän kierron toiminnat luultavasti vaikuta nykyisiin munasoluihin, vaan kuukauden muutaman takaiset hommailut.. Eli jos sulla oli ennen tätä kiertoa ilman hiilareita niin se on voinut vaikuttaa? :scratch no juu mut mä en varmaan vois olla ilman hiilareita :whacky011

Joo tää dpo3/4 on kyllä tylsää! Mutta vielä aika toiveikas olo :smiley-angelic002:smiley-angelic001

Hei te joille on tehty aukkari, oliko puoliso mukana? Mies ilmoitti ensikäynnillä, että hän voi tulla pitämään kädestä kiinni. Lääkärillä ja hoitajalla oli kuitenkin semmonen eeeei mielellään-ilme. En missään tapauksessa halua sulkea miestä pois sama mikä tutkimus tai toimenpide lapsettomuuteen liittyen on kyseessä. Varsinkin kun aukkarin jälkeen sitten keskustellaan jatkosta. Onko perusolettamus se, että (synnyttävä) nainen päättää näistä asioista? o_O

Anteeks ku kyselen innoissani :) mikä kp oli ovis? Mäki nyt ottanu vähä rennommin ja syöny kaikenlaisia vitskuja 2-3kk. Eihän tän kierron toiminnat luultavasti vaikuta nykyisiin munasoluihin, vaan kuukauden muutaman takaiset hommailut.. Eli jos sulla oli ennen tätä kiertoa ilman hiilareita niin se on voinut vaikuttaa? :scratch no juu mut mä en varmaan vois olla ilman hiilareita :whacky011

Joo tää dpo3/4 on kyllä tylsää! Mutta vielä aika toiveikas olo :smiley-angelic002:smiley-angelic001

Kysele vain, mielellään mä kerron :joyful: Mut joo, on se vhh voinut vaikuttaakin. Ovis oli luultavasti kp19, lämmöistä päätellen. Tikuttelin kp17 ja silloin ei vielä plussa, mut lähellä. Sit tosiaan luovutin :rolleyes:

Niin toivon sullekin plussaa! :smiley-angelic001

Kiitos Hillis ja Jesbe! :Heartred

Onpas täällä taas paljon iloisia uutisia! :)

En enää pysy perässä siinä, ketkä kaikki ovat plussanneet, joten tasapuolisesti onnea, tarrasukkia ja vauvaliimaa kaikille teille! :Heartred

Meille muille sitten plussatuulia. :Heartred

Mulla kp 8 ja ovista ootellaan. Tuskin ihan lähipäivinä on vielä tulossa.

Hei te joille on tehty aukkari, oliko puoliso mukana? Mies ilmoitti ensikäynnillä, että hän voi tulla pitämään kädestä kiinni. Lääkärillä ja hoitajalla oli kuitenkin semmonen eeeei mielellään-ilme. En missään tapauksessa halua sulkea miestä pois sama mikä tutkimus tai toimenpide lapsettomuuteen liittyen on kyseessä. Varsinkin kun aukkarin jälkeen sitten keskustellaan jatkosta. Onko perusolettamus se, että (synnyttävä) nainen päättää näistä asioista? o_O

Olin yksin. Mutta ei tuo mikään steriili leikkaussalia vaativa toimenpide ole, joten tuntuisi oudolta jos puolisoa kiellettäisiin tulemasta.

Olin muutenkin monissa lääkärikäynneissä yksin, mutta se nyt oli myös meidän keskinäisesti sopimaa, että minä päätän mitä tehdään, koska minussa on vika ja minulle ne kaikki hoidot tehdään.

Kyllä mulla ainakin oli mies paikalla ja hoitajakin oikeen sano miehelle että voit sitten mennä tonne viereen pitämään kädestä jos haluaa/minä haluan. Kun ensin istuttiin penkeillä ja juteltiin.
Kyllä mun mielestä sinä saat itse päättää onko mies mukana vai ei. Aika tyhmää jos ei saisi osallistua hoitajien puolesta.
Meille ainakin painotettiin siellä lapsettomuuspolilla että meitä "hoidetaan" yhdessä miehen kanssa. :happy:
Vaikka eihän sitten keretty hoitoja alottamaankaan:grin

Nii juu ja onnea taas plussanneille! :Heartred

Mulla testipäivä ens lauantai, sillon on vasta dpo 9-10. Lauantaina on yhdet juhlat, missä alkoholia tarjolla, niin pakko testata.

Eikös jannn sulla ollu suht sama dpo ja sama tilanne?:cool14 ja joku muukin oli samoissa päivissä?

Täällä vasta dpo3, tylsää:banghead:

Täällä myös:salut yksi dpo3 ilmoittautuu. Tylsää odottelua... Lähdetään onneksi ke-la reissuun koko perheellä niin menee mukavasti aika. Nyt olen ajatellut että en testaa ennenku on ainaki 3-5pv menkat myöhässä. Tai mietin että kannattaisko kuitenki kun nyt tullut kaksi kkm niin jos sais plussan tikkuun ja jos kävis ikävästi ja taas tulis kkm niin alkaisivat ainaki tutkimaan. On pari testiä onneksi kaapissa.

Onnea kaikille plussanneille, toivottavasti kyytiläiset pysyis mukana:Heartbigred

Voi ihanaa, plussia! Toivottavasti omaniki vahvistuu, sofit loppuivat, ni nyt mennään kaupan tikuilla tää loppuaika, kyl tää piina joskus jonkillaiseen lopputulokseen päätyy,ku nyt jo kp 27. En enää tiie mikä mun normikierto on,kun viime syksystä asti ollut 25pvää mut viimekierto oli 33. Tänään ei erikoisii oireita. Ukon naama kyrsi, koska on olevinaan etuoikeutettu olemaan ja huilaamaan vaan, kun teki yhden pienen palveluksen mulle aamupäivällä (vei jotain johonkin) ja täten kuvitteli olevansa vapautettu kaikesta lastenhoidollisista toimenpiteistä. :D

Takaisin