TiinuLiinu
Puuhakas puhuja
Mulla menossa dpo 7, eilen oli pitkin päivää menkkamaista jomotusta, ja nyt aamusta vielä vähän, mutta enempi vasempaan munasarjaan juili. Jotenkin tuntuu ettei ovulaatio oo päässyt tapahtumaan ja se sieltä sit kipuilee. Nyt ei kyllä enää mihinkään satu. Ja se vähäinen verinen limakin on vihdoin loppunut täysin. Eilen aamusta tuli vielä vähän.
Sellasta kihelmöintiä rinnoissa, ihan kuin kylmiä väreitä pelkästään rinnoissa. Se on erikoinen oire, mut pitäshän täs alkaa jo pms oireetkin ku viikko menkkoihin. Oon ollut tosi tosi väsynyt edelleen, en oo kyllä käynyt otattamassa tulehdusarvoja missään, ku eilen olin jo pirteempi, mut sit nukahdin sit taas illalla telkkaria katsoessa, mikä ei mulle oo normaalia. Toki tää pimeys voi vaikuttaa.
Sellasta kihelmöintiä rinnoissa, ihan kuin kylmiä väreitä pelkästään rinnoissa. Se on erikoinen oire, mut pitäshän täs alkaa jo pms oireetkin ku viikko menkkoihin. Oon ollut tosi tosi väsynyt edelleen, en oo kyllä käynyt otattamassa tulehdusarvoja missään, ku eilen olin jo pirteempi, mut sit nukahdin sit taas illalla telkkaria katsoessa, mikä ei mulle oo normaalia. Toki tää pimeys voi vaikuttaa.
mulla ainakin viimeksi one step "mukaherkkä" näytti niin hailukan viivan, ettei oikein viivaksi voinut sanoa. Tein samasta pissasta pc:n ja kappas, alkoi toinen viiva piirtymään.
Vhh ei pariin viikkoon, kun sain lääkäristä käskyn syödä viljoja nyt, että nähdään tuleeko oireita ja voidaan tutkia....
Näinköhän tässä joutuu testiostoksille vielä... Toisaalta, jos jaksaisi pari päivää odotella, niin näkyisi tai olisi näkymättä varmemmin.