Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos <3 toivon pikaliimaa ja sulle plussaa <3Onnea ja tarrasukkia Jesbe.
Aloin nyt kuvitella, että nämä mun normaalit menkkakivut ja tiputtelu (vain kerran eilen, wohoo) johtuuki raskaudesta. Miks tämäkin pitää joka juuttaan kierrossa käydä läpi.![]()
Kiitostoivon pikaliimaa ja sulle plussaa
Joka kierto on ku ajattelee et raskautuu ja totta kai se on ymmärrettävää ku itsekin joka kerta kun menkat tulee niin ollu et joo kiinnittyminen ja joo nyt oon varmasti raskaana ku niska on jumissa yms.. Ei vain osaa lopettaa.. Mut ymmärrän pointin.. Mikä kp sul on?
Okei! Mitkä viikot sul menossa nyt?Saat. 68. En ihan ymmärrä miksei mun pissaan tuu. Vastaisi periaatteessa viikkoja oletettuja. Eli siks ihmettelen et miten niin korkea verilukema verrattaen ettei herkkään testiin ton "kummempaa" viivaa saa. Selitys on kai se ettei se vaan tuu pissaan mulla niinku normisti. Jännittää vain kauheesti gynekologi et onhan varmuudella tyyppi kyydis ja onhan kaikki hyvin jne jne. Mut luottavaisin mielin kerrankin
tai joo on mulla tänää lorissu valkovuotoa nii että pari kertaa joutunu housut vaihtaa 
Sama vv mullaki, pari päivää holskas ihan huolella. Onnea ja tarrasukkia pienelle <3Mulla on tuli eile ja tänää (dpo12) vahva ja selkee punanen viiva 25mlU herkkään testiinmutta silti mua pelottaa ja jännittää että mitä jos ei pysykkään mukana tms. Oireita ei oo ku mitä viimeks sanoin paitti että maha tuntuu välillä jotenkin pinkeeltä 
tai joo on mulla tänää lorissu valkovuotoa nii että pari kertaa joutunu housut vaihtaa
onkohan iha normaalia tuommonen valuminen. Ei haise miltään on vaan semmosta vetistä valkeaa. Ressaa kamalasti kaikki
![]()
Oletettavasti rv4 eli 4+. Epäselvyys kun menkoista olis 7 ja digi hymystä jo ois viikko 5. Mutta se on tietenkin ollut testin tekoaikana tietty matalampi se hcg veressä myös. Nyt saa kumminkin nopeasti ajan ja paljon enemmän apuja ku viimeks niin nyt vaan toivon että hcg nousee ja et siel on pienoksinen. <3 on kylläkin huomattavasti optimistisempi olo nyt kuin aiemmin. Tiedä sit miks. Varmaan ku enempi saa apuja ja enemmän kontrollia sun muuta.Okei! Mitkä viikot sul menossa nyt?
Sama vv mullaki, pari päivää holskas ihan huolella. Onnea ja tarrasukkia pienelle![]()
<3 tiistai ois se päivä että menkat on myöhässä niin teen sillon digin Joo lasketaan eli mulla olis niinku digin hymystä 5+1 mutta enemmin uskon et 4+ koska ilmeisesti se irtosi myöhemmin vaikka hcg nousu on yksilöllinen juttu niin kyl se pitäis rv5+ olla ehkä isompi vaikka esim vau.fi hcg taulukko viittaa et nois isojakin heittoja voipi olla. Kyl luottaisin jo testiin ja soittaisin neuvolaan ja kerta sul jo 25 testiin tuli viiva niin digi kai olis herkempi... Ite en oo tehny ku luotan tohon verikokeeseen ja aiempaan lukemaan joka oli paljon pienempi. Käytin kahta hedelmöitysajankohtaa laskuriin ja se antaa molemmille et heinäkuussa olisi la. 8-13 mun käsityksen mukaan. Mulla on pitkät kierrot ja ovis tapahtuu joskus vasta myöhemmillä kierto päivillä ja kiinnittyminen todennäköisesti ollut sillon ku tunsin ihan kuin olis motattu alavatsaan (jos sen ees tunsi).. Jännittää et onhan siellä pieni eikä vain joku tyhjä pussi mut jotenki luottavainen olo kun se hcg kumminkin nousee. Eli testiä tehdessä hcg ollut alhaisempi. Heti ku näkee et joku on kyydissä niin varmaan tulee enemmän stressiä mutta meil mies on iloinen ja minä hymyilen kuin hangon keksi. Onko sulla ollu muuta oiretta muuten?Myös sulle onnea ja super tarrasukat pikkuselle![]()
tiistai ois se päivä että menkat on myöhässä niin teen sillon digin
Eikös viikot lasketa silleen että rv 4 on 3+1-6 jne? Millonkohan sitä luottais testin tulokseen ja vois soittaa neuvolaan
Joo lasketaan eli mulla olis niinku digin hymystä 5+1 mutta enemmin uskon et 4+ koska ilmeisesti se irtosi myöhemmin vaikka hcg nousu on yksilöllinen juttu niin kyl se pitäis rv5+ olla ehkä isompi vaikka esim vau.fi hcg taulukko viittaa et nois isojakin heittoja voipi olla. Kyl luottaisin jo testiin ja soittaisin neuvolaan ja kerta sul jo 25 testiin tuli viiva niin digi kai olis herkempi... Ite en oo tehny ku luotan tohon verikokeeseen ja aiempaan lukemaan joka oli paljon pienempi. Käytin kahta hedelmöitysajankohtaa laskuriin ja se antaa molemmille et heinäkuussa olisi la. 8-13 mun käsityksen mukaan. Mulla on pitkät kierrot ja ovis tapahtuu joskus vasta myöhemmillä kierto päivillä ja kiinnittyminen todennäköisesti ollut sillon ku tunsin ihan kuin olis motattu alavatsaan (jos sen ees tunsi).. Jännittää et onhan siellä pieni eikä vain joku tyhjä pussi mut jotenki luottavainen olo kun se hcg kumminkin nousee. Eli testiä tehdessä hcg ollut alhaisempi. Heti ku näkee et joku on kyydissä niin varmaan tulee enemmän stressiä mutta meil mies on iloinen ja minä hymyilen kuin hangon keksi. Onko sulla ollu muuta oiretta muuten?
Mulla tänään iski eka etovuuskohtaus mitä on monesti ennen menkkoja mulla johtuen hormoneista mut nyt se oli ihan tajuton. En ilmeisesti selvinnyt ilman pahoinvointia mut ei oksu onneksi oo tullu. Mies kysy et kuinka raskaana mä oon ku söin ananasta ja persikkaa, kuulemma normisti en niin tee. Oon ihan innoissaan kaikista oireista kuitenkin, jotenkin tekee tästä todellisempaa. Välillä rinnat on puristavan kipeet välillä ei lainkaan eikä oo niitä aiempia kramppeja sun muita mitä esim km raskaudessa... Kai tää tästä kun näkee konkreettisesti todisteet että on raskaana niin ajan mittaan helpottuu.
kamala ressi niin varmaan vaan kuvittelen kaiken 
Mulla oli toi kupliva juttu. Ei oikeen muuta ku pari vihlasuu aiemmin. Ja turvotus täälläkin.. Mulla on naama kyl tosi kiiltävä tai oudon kalpean harmaa ja näppyjä leuassa mut muuten on atooppisen ihon puhkeaminen nyt hellittänyt. Uskon et seki liittyi raskautumiseen jollain tasolla ku ei oo vuosiin ollut. Niin kyl ne tietty yksityisellä ottaa jos pyytää, mulla tietty ku halusin varmistuksen ja ku on ollu km taustaa.. Ihan varmasti oikeita oireita, mulla negakierrot täynnä kaikkia oireita ja nyt ei oikein mitäänOishan se verikoe paras mutta tuskin ne sitä tekee mulle jos soitan ja sanon että haluaisin varmistaa asianimulla oli dpo 5 semmonen kova vihlasu 2kertaa. Dpo 6 hiusrajaan näppyjä kamalasti ja dpo 7 alkaen välillä semmosta etovaa oloo/närästystä joka menee ohi. Mahaa on nipistelly vähän väliä ja on semmonen kupliva tunne masussa. Elohiiriä ollu tosi paljon. Nyt tänää se vv ja vatsan pinkeys välillä. Iltasin turvottaa hieman. Siinäpä ne
kamala ressi niin varmaan vaan kuvittelen kaiken
![]()

Tämäpä. Me aloitettiin kun esikoinen oli 11kk, nyt on 1v ja koht 11kk. Eipä plussaa oo näkynyt, ei mitään haamuja, nada. Vain näitä vuoto-ongelmia kuukaudesta toiseen.
Meillä ei lapsien tekoa oo mietitty mitenkään ikäerolla. Siks nyt, kun on se sopiva aika. En mä enää muutaman vuoden päästä jaksa aloittaa uudelleen tätä kaikkea. Nyt jo niin paljon helpompaa et alkaa mukavuudenhalu kolkutella. Jos ei olis niin kova kuume, ni voipi olla että jäätäis 1 lapsiseksi perheeksi. Mutta kokeillaan nyt nuo hoidot. Jos ei niillä tuu tulosta, niin sitten antaa olla.
kohti uutta kiertoa.

Sammie, viivalle vahvistumisiamulla ainakin viimeksi one step "mukaherkkä" näytti niin hailukan viivan, ettei oikein viivaksi voinut sanoa. Tein samasta pissasta pc:n ja kappas, alkoi toinen viiva piirtymään.

[/QUOTE][/QUOTE]