Raskaaksi 2019

Poikkeavuus kuulostaa toiveita herättävältä!

Mulla lämmöt laskussa :sad015 Ei siis kuitenkaan vielä menkkoja odotettavissa, mut huippu oli ja meni :sorry:

Toivotaan et vielä tosta nousis! Voihan se mennä ylös alas..

No mähän jo innostuin katsomaan mikä LA olisi jos raskautuisin tässä kierrossa oletetun ovulaation mukaan. Se olisi 18.7. eli sama kuin esikoisesta vuonna 2013. Kohtaloa vai sattumaa.. :hilarious: Vuoto loppui jo ja jäljellä on vaan ihme paineentunne kohdussa (minkä varmaan itse kuvittelen), finnit ja väsymys.

Onnea plussista :Heartred

Mäki kävin katsomassa,jos nyt tärppäis, la olisi meidän hääpäivä:smiley-angelic002 ei paranis kattoa, pettyy vaan enemmän..

Me on miehen kanssa laskettu et millo tää tyyppi olis saanu alkunsa ja jos siel ny pieni on niin dpo6 on ainut mahdollinen...

Edit. Eli luultu dpo6

Ja lisää plussia, jee! Onnittelut!! :happy093:hug007

Mulla nyt dpo9. Malttamattomana tein digin, mut eihän se viel mitään näytä. Flon mukaan 7päivää menkkoihin. Mut miks nuo sofin testit antaa haamua? Eikä must tarttte ees väännelläkäännellä, että sen huomais. No, onhan tässä vielä päiviä, jotenki olin niin optimistinen, että tottakai digi näyttää plussaa ku kerra tuo sofikin... Alkuun oli lupaavia tuntemuksiakin,mut nyt on muutama päivä ollut ihan "tuntemuksetonta." Kylläpäs nyt kierittelen itsesäälissä sympatioidenpuutteessa :D

Mulla oli alkuvuoden keskenmenneessä sama laskettuaika ku esikoisessa, eli 10.10. :Heartred
Nyt en oo katsonutkaan. Katson varmaan sitten vasta jos ja kun plussaan :king

:sex <- onks tää sellanen tallettelut onnistu hymiö :scratchlaughing7

Multa on tullu tänään dpo2 muutaman kerran vessareissulla ihan hentoisen vaaleanpunaista limamaista pyyhittäessä. Mitähän ihmettä.. :nailbiting::wideyed: Onkohan tää nyt hyvä vai huono, vai ei yhtään mitään. Pelottaa et alkaako tulemaan jotain vuotohäiriötä :sad001
No, toivottavasti ei oo mitään.
Päätä särkeny taas koko himputin päivän niin et vaikea ihan olla, argh!

Mulla on tänään kp 27/28 ja vähän väliä tulee menkkajomottelua eli eiköhän se kp1 pian ala. Tänään onkin tasan 7kk siitä kun päätettiin aloittaa yritys.

Mulla nyt dpo9. Malttamattomana tein digin, mut eihän se viel mitään näytä. Flon mukaan 7päivää menkkoihin. Mut miks nuo sofin testit antaa haamua? Eikä must tarttte ees väännelläkäännellä, että sen huomais. No, onhan tässä vielä päiviä, jotenki olin niin optimistinen, että tottakai digi näyttää plussaa ku kerra tuo sofikin... Alkuun oli lupaavia tuntemuksiakin,mut nyt on muutama päivä ollut ihan "tuntemuksetonta." Kylläpäs nyt kierittelen itsesäälissä sympatioidenpuutteessa :D

Saako sofista kuvaa?

Me on miehen kanssa laskettu et millo tää tyyppi olis saanu alkunsa ja jos siel ny pieni on niin dpo6 on ainut mahdollinen...

Edit. Eli luultu dpo6

Miksei silloin kun digi hymyili?

Multa on tullu tänään dpo2 muutaman kerran vessareissulla ihan hentoisen vaaleanpunaista limamaista pyyhittäessä. Mitähän ihmettä.. :nailbiting::wideyed: Onkohan tää nyt hyvä vai huono, vai ei yhtään mitään. Pelottaa et alkaako tulemaan jotain vuotohäiriötä :sad001
No, toivottavasti ei oo mitään.
Päätä särkeny taas koko himputin päivän niin et vaikea ihan olla, argh!

Mulla oli täs kierrossa samaa, tosin tais olla dpo 1-dpo4, tänää dpo 5 ei oo enää tullut. Mulla se vpunanen lima muuttui vähän tummemmaksi ja sit muut päivät oli rusehtavan punaista limaa, ja en muista että olis koskaan tuommoista limaa tullut näillä päivin. Heinäkuussa tuli dpo0-dpo6 selvää veristä tiputtelua, mikä oli sillon ihan uus juttu. Ennen ovulaatiota joskus tulee lima verta, mutta ei kyllä ovulaation jälkeen oo tullut. Toivottavasti ei merkkaa mitään huonoa :/

Mulla oli täs kierrossa samaa, tosin tais olla dpo 1-dpo4, tänää dpo 5 ei oo enää tullut. Mulla se vpunanen lima muuttui vähän tummemmaksi ja sit muut päivät oli rusehtavan punaista limaa, ja en muista että olis koskaan tuommoista limaa tullut näillä päivin. Heinäkuussa tuli dpo0-dpo6 selvää veristä tiputtelua, mikä oli sillon ihan uus juttu. Ennen ovulaatiota joskus tulee lima verta, mutta ei kyllä ovulaation jälkeen oo tullut. Toivottavasti ei merkkaa mitään huonoa :/
Täytyy seurailla, ei tuu joka kerta, mut oiskohan kolmesti tänään ja ihan vaan snadisti, just sen verran et jos erikseen kattoo niin näkyy ihan vähän vaaleanpunertavaa. Ei mitään verijuovia tms.

Ei nuo veret Nyytti ja TiinuLiinu välttämättä mikään paha ole. Vois olla vielä ovulaatioverta? Ei kyllä vielä kiinnittymisestä ainakaan.

Äsken oli ihan outoa pistosta navan alapuolella. o_O jännä ku oviksen jälkeen tulee ihme tuntemuksia aina pariks viikoks. Tai sitten silloin kuulostelee tarkemmin..:rolleyes:
Edit. Höh nyt alkoi taas valkovuoto runsastumaan :( viime kierrosss oli kans eikä se mitään hyvää ainakaan meinannut. Onneks sentään ovistikku jo vaaleampi. Onko teillä muilla piinailijoilla yhtään vv??

Muokattu viimeksi:

Meillä sama dpo :happy:

Harmi juttu, että digi (vielä) negailee, mutta niinkuin sanoit, niin kovin aikaista nyt vielä testata :)

Ja oireet tai oireettomuuskaan ei taida kertoa mitään. Mulla alkoi tänään napakka nippailu vasemmalla, mutta jotenkin noiden lämpöjen kans epäilen, että keltarauhanen se vain siellä :sour:

Hei minkä verran sitä B6 oli hyvä syödä luteaalivaiheen tueksi?
Ostin nyt apteekista yhden valmisteen jossa bkutosta 200mikrogrammaa, tuntu paljolta kun monissa on vaan 5 tai 30 tms! Otin puolikkaan.

Ja joo, ehkä jotain oviksesta johtuvaa.
Mulla ei juurikaan vv, just pyyhittäesssä ihan snadisti limamaista, jossa muutaman kerran ollu se vähän punertava sävy.

Ei nuo veret Nyytti ja TiinuLiinu välttämättä mikään paha ole. Vois olla vielä ovulaatioverta? Ei kyllä vielä kiinnittymisestä ainakaan.

Äsken oli ihan outoa pistosta navan alapuolella. o_O jännä ku oviksen jälkeen tulee ihme tuntemuksia aina pariks viikoks. Tai sitten silloin kuulostelee tarkemmin..:rolleyes:
Edit. Höh nyt alkoi taas valkovuoto runsastumaan :sad001 viime kierrosss oli kans eikä se mitään hyvää ainakaan meinannut. Onneks sentään ovistikku jo vaaleampi. Onko teillä muilla piinailijoilla yhtään vv??

Viime kierrossa oli runsaasti vv menkkoihin saakka, silloin mulla menkatkin oli myöhässä muutaman päivän ja oli ihan tärppi fiilis, mut ei. Nyt aika kuivaa. Kaveri joka oottaa nyt toista, niin kertoi että oli runsaasti vv oviksen jälkeen ja jatkui jonkin aikaa, kuulemma hänellä yks "oire" mistä aavisti plussaa. Kai nää on sit niin yksilöllisii juttuja, hmm

Viime kierrossa oli runsaasti vv menkkoihin saakka, silloin mulla menkatkin oli myöhässä muutaman päivän ja oli ihan tärppi fiilis, mut ei. Nyt aika kuivaa. Kaveri joka oottaa nyt toista, niin kertoi että oli runsaasti vv oviksen jälkeen ja jatkui jonkin aikaa, kuulemma hänellä yks "oire" mistä aavisti plussaa. Kai nää on sit niin yksilöllisii juttuja, hmm

Joo taitaa olla todella yksilöllistä :) eli siitä sentään ei kannata alkaa panikoimaan, oli sitten kuin vain..

Kans mietin et jotenkin ovulaatioon liittyy, kun siitä alkoi. Tai oikeestaan jatkui. Paljon vähemmän toki, ku oviksen aikaa, mut hyvin ovismaista verensekaista limaa. Toivottavasti ei tarkoita sitä ettei ovulaatio syystä x tapahtunutkaan. Tai ettei ois mikää kysta tms. Toivottavasti ei :)
Noo, nähtäväksi jää :)

Takaisin