Raskaaksi 2019

Pc ei jätä arvailun varaan :nailbiting::nailbiting::confused2:Heartred

Liitteet

• IMG_20190913_144632__01.jpg
    IMG_20190913_144632__01.jpg
    10.6 KB · Katsottu: 342
Oi onnea Koirankorva. Nyt pikkuiselle kaikki tarrasukat matkaan!

AZ, niille letroille oli joku vastine, lääkäri olis sitä kirjoittanut mulle, Alko muistaakseni t:llä. En sit ottanut, kun odotellaan marraskuuta. Hyvä että teillä alkaa nyt tapahtua. Toivottavasti plussa tulee pian:)

Olen ollut nyt vähän taustalla, kun ei tapahdu mitään mielenkiintoista. Jos ovis oli silloin, kun arvelin sen olevan nyt ois dpo5. Menikös nyytti suunnilleen samassa?

Tsemppiä kaikille :Heartred Ja tervetuloa uusille
Joo, mulla dpo6 tänään! :)

Vausa, Ensin räplätään lämpöseks tavalla tai toisella, meillä ei kyllä kuivalla lykitä :grin

AZ, voi kuinka hienoa kaikki meni hyvin ja saitte vielä reseptiin lääkkeeseenkiin,niin jospa kohta plussa pärähtäis!!
Painosta, niin lataa ihmeessä fatsecret! Auttaa tosi hyvin huomaamaan missä menee ns vikaan, eli kertoo aina päivän saldon ja jokaisen merkityn tuotteen speksit.
Ite pudotin vikat raskauskilot sen avulla, alkuun olin 3vkoa GoFatGo:lla sit jatkoin fatsecretillä ja nyt 7-8kg kevyempi, kuin tammikuussa. Oikeastaan ei menny kuin 4,5kk tuon tiputtamiseen!
Nytkin oon tiputtanu muutamassa päivässä kilon apin avulla, kun ärsytti kesän aikana tulleet 2kg, vaikka yhtään ylimääräistä ei sinällään olekkaan(163,5cm/57kg). Toki oma vaivansa punnata ja merkitä joka himputin asia mitä syö, mut äkkiä siihen tottuu ja kannustaa oikeasti syömään oikein ja terveellisesti! :)
Nytkin lähteny noin paljon varmaan vaan ihan siks, kun kroppa toimii taas kun panostanu kasviksiin ja ylipäätään miettiny tarkemmin mitä syö, eli mulla oli suuri osa varmaan ihan nestettäkin.
Kaikki ylimääräinen napostelu jää pois, kun niitä ei halua merkitä ja haluaa pitää päivän kokonaiskalorit sopivina :)
Appi myös laskee sulle tavoitteenmukaisen päivittäisen kalorimäärän, johon hyvä tähdätä.

Koirankorvalle paljon onnea!! :smiley-angelic003

Täällä ei edelleenkään ihmeitä kierron suhteen, boring. Mut illalla kivaa tiedossa silti.! Lähdetään kaverin ja meiän tyttöjen kans kissojen yöhön korkeasaareen :)

Oi onnea Koirankorva. Nyt pikkuiselle kaikki tarrasukat matkaan!

AZ, niille letroille oli joku vastine, lääkäri olis sitä kirjoittanut mulle, Alko muistaakseni t:llä. En sit ottanut, kun odotellaan marraskuuta. Hyvä että teillä alkaa nyt tapahtua. Toivottavasti plussa tulee pian:)

Juu on kuulemma mutta on tosipaljon kalliimpi ja se sano että kannattaa mieluummin odottaa. Ja toki tässä nyt täytyy vähintään se kuukausi jo muutenki odottaa niitä menkkoja.

Sano muuten että jos nyt tulee plussa vaikka ei kerittäs lääkettä alottamaankaan niin päästään sinne heti ultraan, kun ollaan nyt asiakkaina siellä:)

Joo, mulla dpo6 tänään! :)

Vausa, Ensin räplätään lämpöseks tavalla tai toisella, meillä ei kyllä kuivalla lykitä :grin

AZ, voi kuinka hienoa kaikki meni hyvin ja saitte vielä reseptiin lääkkeeseenkiin,niin jospa kohta plussa pärähtäis!!
Painosta, niin lataa ihmeessä fatsecret! Auttaa tosi hyvin huomaamaan missä menee ns vikaan, eli kertoo aina päivän saldon ja jokaisen merkityn tuotteen speksit.
Ite pudotin vikat raskauskilot sen avulla, alkuun olin 3vkoa GoFatGo:lla sit jatkoin fatsecretillä ja nyt 7-8kg kevyempi, kuin tammikuussa. Oikeastaan ei menny kuin 4,5kk tuon tiputtamiseen!
Nytkin oon tiputtanu muutamassa päivässä kilon apin avulla, kun ärsytti kesän aikana tulleet 2kg, vaikka yhtään ylimääräistä ei sinällään olekkaan(163,5cm/57kg). Toki oma vaivansa punnata ja merkitä joka himputin asia mitä syö, mut äkkiä siihen tottuu ja kannustaa oikeasti syömään oikein ja terveellisesti! :)
Nytkin lähteny noin paljon varmaan vaan ihan siks, kun kroppa toimii taas kun panostanu kasviksiin ja ylipäätään miettiny tarkemmin mitä syö, eli mulla oli suuri osa varmaan ihan nestettäkin.
Kaikki ylimääräinen napostelu jää pois, kun niitä ei halua merkitä ja haluaa pitää päivän kokonaiskalorit sopivina :)
Appi myös laskee sulle tavoitteenmukaisen päivittäisen kalorimäärän, johon hyvä tähdätä.

Koirankorvalle paljon onnea!! :smiley-angelic003

Täällä ei edelleenkään ihmeitä kierron suhteen, boring. Mut illalla kivaa tiedossa silti.! Lähdetään kaverin ja meiän tyttöjen kans kissojen yöhön korkeasaareen :)

Mä en jotenki jaksa noita ruokia punnita ym. Mä joskus muutama vuosi sitten pudotin paioa joku 7-8kg muutamassa kuukaudessa pelkästään sillä et kävin noin 5-3 viikossa lenkillä. Toki ajattelin noita hiilareita vähän vähentää mut muuten yritän nyt keskittyä liikkumaan enemmän:) Toki jos sillä ei rupee paino tippua niin täytyy sit miettiä tota sovellusta.

Ihanaa! Onnea Koirankorva! :Heartpink Tarrasukkia pienelle!

AZ: Mahtavaa että teillä kaikki oli nyt tutkimuksissa noin hyvin. Varmasti on siis noiden lääkkeiden kanssa nyt sitten ihan hyvät mahdollisuudet raskautua. Jee!

Minulla on näköjään jo kp22/23-28 ja dpo8. Oireita ei ole, eli ei kyllä ole mitään kiirettä testailemaankaan. Lähinnä mielenkiinnolla nyt seuraan minkä mittaiseksi luteaali muodostuu.

Juu on kuulemma mutta on tosipaljon kalliimpi ja se sano että kannattaa mieluummin odottaa. Ja toki tässä nyt täytyy vähintään se kuukausi jo muutenki odottaa niitä menkkoja.

Sano muuten että jos nyt tulee plussa vaikka ei kerittäs lääkettä alottamaankaan niin päästään sinne heti ultraan, kun ollaan nyt asiakkaina siellä:)

Mulla alko nyt kolmas kierto letroja, kandee tulla letrojen käyttäjien aloitukseen mukaan :) mä syön kp 3-7 niitä, mut aattelin kokeilla ehkä ainakin vikan kierron 4-8 tai 5-9 vaik en tiiä onko sillä merkitystä..

Onnea Koirankorva!

Mulla alko nyt kolmas kierto letroja, kandee tulla letrojen käyttäjien aloitukseen mukaan :) mä syön kp 3-7 niitä, mut aattelin kokeilla ehkä ainakin vikan kierron 4-8 tai 5-9 vaik en tiiä onko sillä merkitystä..

Onnea Koirankorva!

Mistä mä löydän sellasen aloituksen? :hilarious:

Muoks* löysin jo:joyful:

Muokattu viimeksi:
Arvelin et mulla olis tänään tai huomenna ovulaatio, mutta en oo testiin plussaa saanu... Mut tänään päivällä otettu testi oli kuitenki tummempi ku äsken otettu testi. Eli viiva on haalistunu vaikka plussa pitäs lähiaikoina tulla. Onko tää nyt huono merkki? :sad001

Noni wusti, kohta pääsee testaa:)

Vausa, kandee testaa huomen aamusta miltä näyttää, jos oli laimee pissa tjn?

Muoks. Jos joku ihmettelee näitä mun kirjoitusvirheitä, niin ei, en ole kännissä (kestokännit:hilarious: näitä on niin paljon, enkä aina jaksa korjailla). Mun uusi puhelin veetuilee mulle tän automaattisen tekstin korjauksen kanssa.

Muokattu viimeksi:
Takaisin