Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo, mulla dpo6 tänään! :)Olen ollut nyt vähän taustalla, kun ei tapahdu mitään mielenkiintoista. Jos ovis oli silloin, kun arvelin sen olevan nyt ois dpo5. Menikös nyytti suunnilleen samassa?
Tsemppiä kaikilleJa tervetuloa uusille

Oi onnea Koirankorva. Nyt pikkuiselle kaikki tarrasukat matkaan!
AZ, niille letroille oli joku vastine, lääkäri olis sitä kirjoittanut mulle, Alko muistaakseni t:llä. En sit ottanut, kun odotellaan marraskuuta. Hyvä että teillä alkaa nyt tapahtua. Toivottavasti plussa tulee pian:)
Joo, mulla dpo6 tänään! :)
Vausa, Ensin räplätään lämpöseks tavalla tai toisella, meillä ei kyllä kuivalla lykitä
AZ, voi kuinka hienoa kaikki meni hyvin ja saitte vielä reseptiin lääkkeeseenkiin,niin jospa kohta plussa pärähtäis!!
Painosta, niin lataa ihmeessä fatsecret! Auttaa tosi hyvin huomaamaan missä menee ns vikaan, eli kertoo aina päivän saldon ja jokaisen merkityn tuotteen speksit.
Ite pudotin vikat raskauskilot sen avulla, alkuun olin 3vkoa GoFatGo:lla sit jatkoin fatsecretillä ja nyt 7-8kg kevyempi, kuin tammikuussa. Oikeastaan ei menny kuin 4,5kk tuon tiputtamiseen!
Nytkin oon tiputtanu muutamassa päivässä kilon apin avulla, kun ärsytti kesän aikana tulleet 2kg, vaikka yhtään ylimääräistä ei sinällään olekkaan(163,5cm/57kg). Toki oma vaivansa punnata ja merkitä joka himputin asia mitä syö, mut äkkiä siihen tottuu ja kannustaa oikeasti syömään oikein ja terveellisesti! :)
Nytkin lähteny noin paljon varmaan vaan ihan siks, kun kroppa toimii taas kun panostanu kasviksiin ja ylipäätään miettiny tarkemmin mitä syö, eli mulla oli suuri osa varmaan ihan nestettäkin.
Kaikki ylimääräinen napostelu jää pois, kun niitä ei halua merkitä ja haluaa pitää päivän kokonaiskalorit sopivina :)
Appi myös laskee sulle tavoitteenmukaisen päivittäisen kalorimäärän, johon hyvä tähdätä.
Koirankorvalle paljon onnea!!
Täällä ei edelleenkään ihmeitä kierron suhteen, boring. Mut illalla kivaa tiedossa silti.! Lähdetään kaverin ja meiän tyttöjen kans kissojen yöhön korkeasaareen :)
Jee ihanaa, onneksi olkoon!!Pc ei jätä arvailun varaan![]()
Tarrasukkia pienelle!Juu on kuulemma mutta on tosipaljon kalliimpi ja se sano että kannattaa mieluummin odottaa. Ja toki tässä nyt täytyy vähintään se kuukausi jo muutenki odottaa niitä menkkoja.
Sano muuten että jos nyt tulee plussa vaikka ei kerittäs lääkettä alottamaankaan niin päästään sinne heti ultraan, kun ollaan nyt asiakkaina siellä:)
Eikö tää nyt ole aika selkeästi plussa?
Juuri tein testin..

Mulla alko nyt kolmas kierto letroja, kandee tulla letrojen käyttäjien aloitukseen mukaan :) mä syön kp 3-7 niitä, mut aattelin kokeilla ehkä ainakin vikan kierron 4-8 tai 5-9 vaik en tiiä onko sillä merkitystä..
Onnea Koirankorva!

näitä on niin paljon, enkä aina jaksa korjailla). Mun uusi puhelin veetuilee mulle tän automaattisen tekstin korjauksen kanssa.