Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mä söin hoitojen aikaan pillereitä että vaikee sanoo johtuko hyytymät tai pitkät menkat pillereistä vai solumuutokseista, mutta hyytymät ja ekojen päivien vatsa krampit loppu ja hyytymät väheni hoitojen jälkeen... mut ottaako kolmen päivän pikamenkat niin että pahimmassa tapauksessa kp 2 sotkee useemmankin huonekalun ja veetekerran vai vähän niukemmat mutta kestoltaan noin 7 pv![]()
Nipanderi, mitenkä tuohon saa itsensä lisättyä? En vain osaa tai tajua :angelic:

Eipä muita fiiliksiä tänään.
Nonni, lyhyempi kierto ja mahdollinen ovis tapahtunut :) eiköhän se ole positiivista! Mä muistan että sain 25 päivän kierto kun join greippimehua, ennen sitä ne olivat 30-33 päivää. Sitten sen jälkeen aika säännöllisesti 27 päivää.Oho kp1 eli kierto jäi 28pvä. Liekkö terolutien ansiota viime kierrosta. Yleensä mun kierrot vähintään 32pvää. Olikohan sittenkin ovis tapahtunut.. Tai sit vaan terot pystyi vaikuttamaan vielä tähän kiertoon
Mulle määrättiin viime vuonna Nitrofur C joka on kuulemma turvallinen raskauden aikana. Sanoin lääkärille vain että pitää olla sellainen jota saa ottaa jos on raskaana. En sitten tiedä mitä heillä on espanjassa. Tuon kanssa otin myös karpalopillereitä ja jatkoin niitä kuukausi tai pari kuurin jälkeen. Mullakin on yleensä kerran vuodessa vti ja se tulee tähän aikaan just! Karpalotabut esille taas siis!Varmaan paras kun kysyy suoraan lääkäristä ku Google antaa molempaa, on turvallista ja että ei ole turvallista. Silti aika moni ottanut ab kuurin alkuraskauden aikana juuri noihin vaivoihin. Pissaaminen tekee kipeää. Kuin kaktusta synnyttää. Ugh toivottavasti nyt jeesaa ja maitohappobakteerit kuulemma ihan suositeltavia ihan noin muutenkin.
Jaahas, varmuuskopioin ja päivitin niin ovis palas kohdilleen flowssa, mikä lie.
Täällä niin tylsä vaihe menossa, et ei pal kirjotettavaa ole. kp20/29 dpo5.
Alamaha kipuilee jotain joka päivä, mut tää on ihan tuttua. Ei siis mitään fiiliksiä suuntaan eikä toiseen, antaa vaan ajan kulua. Ens viikolla tulee ehkä jo enempi kuulosteltua kroppaa, et koittaako jotain kertoa vai ei.
Oliko mulla kiertokamuja tässä kuussa?

Tai ehkä just ovulaatiopäivänä vois varmuuden vuoks olla ihan kuivalla peniksellä, vaikka se ei oo tapoihin kuulunutkaan. Kaikenlaista ihmeellistä sitä tulee näköjään vauvakuumeessa mietittyä. Täällä kans melko samoissa kp21/39 dpo0. Parin viikon päästä saadaan jännittää vuoron perään!Hep:) Mulla on kp23-27/29, mut dpo2, et kattellaan nyt miten kierron käy![]()