Raskaaksi 2019

Uusi lista aktiivisista kuumeilijoista :Heartred
(lisää itsesi siihen väliin kun oma yritys on alkanut, ylimpänä pisimpään yrittäneet)

nimi
// ikä // kuinka mones lapsi haaveissa // yritys aloitettu // kierron pituus

NewMoon // 31 //ya 12/2010 // 1.IVF 10/19

Wusti91 // 28 // ya 6/2017 // tm 1/2018 // ensimmäinen haaveissa // kierto 27-30

Anselmiina_ // 37 // esikoinen haaveissa // ya 9/2017 // 1. IVF 4/2019 // kkm 7/2019 // kierto 26-29

smoothie. // 30 // ensimmäinen toiveissa // ya 3/2018// kierto 26-28

haaveilija31 // 35 // neljäs haaveissa // ya 5/2018 // kierto 30-40p

Ankkuri // 31 ensimmäinen haaveissa // ya 6/2018 // kierto 25-28p

Puhvis // 28 // toinen haaveissa // ya 8/2018 // km 07/19 // kierto 32-?

AZ // 29 // kolmas oma haaveissa(ensimmäinen yhteinen) // ya 9/2018 // kierto36-55p

jannn // 32 // eka haaveissa // ya 9/2018 // km 3/19 // kierto n. 32-39

Nuppunenn // 20 // ensimmäinen toiveena // ya 10/2018 // km 3/2019 // kierto 30-36

Hillis // 28 // ensimmäinen haaveissa // ya 10/2018 // kierto 26p

jeilei // 30 // toinen toiveissa // ya 10/2018 // kkm 1/2019, tm 6/2019 // kierto ~26

TiinuLiinu // 30 // toinen toiveissa // ya 10/2018 // km 2/2019 // kierto 28p

Aida* // 37 // toinen haaveissa // ya 11/2018 // kierto 23-28

Tepsu19 // 34 // ensimmäinen toiveessa // ya 12/2018 // kierto 28-30

Koirankorva // 25 // ya 12/18 // tm 1/19 // km 4/19

Nipanderi // 32 // toka haaveissa // ya 12/18 // kierto 28-29pv

Maggie84 // 35 // ya 01/2019 // 6. lapsi toiveissa

Helena80 // 39 // neljäs toiveissa // ya 1/2019 // kierto 28-32pv

Pipana // 26 // kolmas haaveissa // ya 2/2019 // kierto 27-28pv

elmi // 31 // ensimmäinen haaveissa, kkm 7+5 // ya 2/2019 // kierto 28pv

Sammie // 31 // esikoinen haaveissan // ya 2/2019 // kierto 33-39 pv

Alcyone // 42 // toinen haaveissa // ya 4/2019, kkm 8/2019 // kierto pitkä ja epäsäännöllinen

Mathilda // 37 // esikoinen haaveissa, kkm 5/2019 // ya 3/2019 // kierto 24-27 pv

Sinpura // 20 // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2019// kierto n. 28-30pv

dimou // 30 // toinen // ya 5/19 // kierto epäsäännöllinen

Jukkapalmu23 // 22v // esikoinen toiveissa // ya 05/19 // kierrot n. 28pv

Nyytti // 38 // neljäs haaveissa // ya 6/2019 // kierto 29pv

twisted // 31 // neljäs haaveissa // ya 7/2019, kemiallinen 8/19 // kierto 28pv

Mirkkunen1 // 27 // esikoinen // ya 07/2019 // kierto n. 29-32pv

Ida_Maria_ // 22/ esikoinen// ya 07/2019// kierto
27-28 pv

Suklaapehmis // 28 // toinen haaveissa // ya 7/2019 // kierto 28 pv

Taittaralla // 27 // esikoinen haaveissa // ya 7/2019 // kierto ??

Mangusti_ // 30 // toinen haaveissa // ya 7-8/2019 // kierto 28-32 pv?

mangustimamma // 38 // kolmas haussa // ya 8/2019 // kierto n. 28-35 pv

Mirkki // 27 // toinen toiveissa // ya 8/2019 // kierto 23-30pvä

Hems78 // 22 // ensimmäinen haaveissa // ei vielä alotettu // kierto noin 28-32pv

Edz // 31 // toinen toiveissa // ya 9/2019 // kierron keston keskiarvo 25 pvä

Vausa // 29 // ensimmäinen // ya 9/2019 // kierto 30–31 pv

Plussanneet :Heartred
nimi // ikä // LA // monesko tulossa

Kassu93 // 26 // LA 21.12.2019 // esikoinen tulossa
tiania // 37 // LA 3.2.2020 // 2. tulossa
Earl // 33 // LA 16.2.2020, toinen tulossa
Liirumlaarum // 26 // LA 19.2.2020 // esikoinen tulossa
DeeDee // 30 // 5.3.2020 // toinen lapsi tulossa
Spyro // 24v // LA 12.3.2020 // ensimmäinen
MaRilla // 35 // LA 3/2020 // kolmas lapsi tulossa
Zumba2019 // 31 // LA 4/2020 // ensimmäinen
StellaMom // 33 // LA 4/2020 // ensimmäinen
Amalfi // 36v // LA 5/2020 // kolmas lapsi tulossa
Fantsu // 32 // LA 5/2020 // esikoinen
Ginger // 26 // LA 5/2020 // toinen tulossa
Jesbe // 29 // LA 5/2020 // esikoinen tulossa

Mä söin hoitojen aikaan pillereitä että vaikee sanoo johtuko hyytymät tai pitkät menkat pillereistä vai solumuutokseista, mutta hyytymät ja ekojen päivien vatsa krampit loppu ja hyytymät väheni hoitojen jälkeen... mut ottaako kolmen päivän pikamenkat niin että pahimmassa tapauksessa kp 2 sotkee useemmankin huonekalun ja veetekerran vai vähän niukemmat mutta kestoltaan noin 7 pv smiley-chores003:confused005:think005

Mulla kestää 3 päivää ja viimeisenä päivänä nytkin Tero kuurin jälkeen hyväkun tulee enää vaan vessassa käydessä, kp1 ja 2 oli runsaampaa mutta kyllä sitä ite miettii onko jotain vikaa kun ne on sellaset pikamenkat :/ Tero kuuri sai kyllä vuotoa enemmän tulemaan ja värikin muuttu vähän tummemmaksi. Synnytyksen jälkeen ei oo ollu menkkakipuja, Terot sai kyllä aikaan ihan ihmeelliset maha kivut

Kp22/26 dpo9. Eilen alkoi menkkajomot ja tiputtelu kunnolla, eli eiköhän tämäkin kierto ollut tässä.

Kauanko teillä on mennyt siemennesteanalyysin tuloksissa? Paperissa luki 4-6 viikkoa ja näytteenantopäivästä ois tasan neljä viikkoa polikäyntiin. Meni vähän hankalaksi, kun Terveystalolta (sairaala ostaa palvelun sieltä) soiteltiin aikoja keskellä päivää, eikä mies näe puhelintaan kuin kolmesti työpäivän aikana. Soitteli sitten tauoilla takaisin, muttei sieltä enää vastattu. Näytteenantopäiväkin piti anoa vapaaksi, kun purkki pitää hakea keskellä päivää, mennä kotiin runkkaamaan ja tuoda tunnin sisällä takaisin.

Pahoittelu avautumisesta. Tämä vaan anto aika hyvin esimakua siitä mitä säätöä hoitoihin meneminen tarkoittaisi töiden kannalta.

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille. Koirankorvalla näyttää lupaavalta. :Heartpink

Onko muilla flow sekoillu?
Mulla muutti eilen yhtäkkiä kaikkien kuukausien ovikset väärille päiville, hyppäsivät kaikki päivää aikaisemmaksi ja takaisin ei saa muutettua. En tajua. En siis ole itse muuttanut kierron pituutta,luteaalia taimitään. Ompa ärsyttävää!

Oho kp1 eli kierto jäi 28pvä. Liekkö terolutien ansiota viime kierrosta. Yleensä mun kierrot vähintään 32pvää. Olikohan sittenkin ovis tapahtunut.. Tai sit vaan terot pystyi vaikuttamaan vielä tähän kiertoon

Hillis: Meillä mies sai siemennesteanalyysin ajan viikkoa ennen sitä meidän ensikäyntiä sinne polille. Ja ymmärsin, että tulokset ehtii tulla. Siis kun tuoreeltaanhan se pitää se siemenneste heti pestä ja liikkuvuus tarkistaa, että kyllä ne tulokset tulee siinä heti. Mutta varmaan käytännöistä riippuu miten äkkiä tulokset kirjataan ja hoitava lääkäri pääsee ne näkemään.

Neljä viikkoa hoitojen alkuun. Jännää!:nailbiting: Eipä muita fiiliksiä tänään.

Jaahas, varmuuskopioin ja päivitin niin ovis palas kohdilleen flowssa, mikä lie.
Täällä niin tylsä vaihe menossa, et ei pal kirjotettavaa ole. kp20/29 dpo5.
Alamaha kipuilee jotain joka päivä, mut tää on ihan tuttua. Ei siis mitään fiiliksiä suuntaan eikä toiseen, antaa vaan ajan kulua. Ens viikolla tulee ehkä jo enempi kuulosteltua kroppaa, et koittaako jotain kertoa vai ei.
Oliko mulla kiertokamuja tässä kuussa?

Mullon kp10/28 menossa, sunnuntaille ennustaa flo ovista. Alkuviikosta aloitettiin jo tallettelemaan mutta miehelle iski eilen flunssa ja jäi kotiin, saas nähä meneekö pipariksi tää kierto. Jostain syystä oma mielikin on ihan maassa, tuntuu että en osaa ajatella taas yhtään mitään muuta kun tätä vauva asiaa. En halua pettyä joka kuukausi uudestaan ja uudestaan. :banghead: Tää ryhmä on kyllä tullu niin tärkeäksi mulle, helpottaa kun pääsee avautumaan. Tsemppiä kaikille tilanteisiin:Heartpink

Satavarma pissatulehdus sitte täällä päin. Pissaaminen alkoi olla jo niin tuskaa että ei auttanut karpalotabut eikä maitohappobakteerit eikä paracetamol. Lämmöt heti aamusta tosi korkeat, ei kuumeen puolella mutta korkeat niin hyvin ahdistavaa kun en tiedä miten turvallista on syödä ab-kuuri

Varmaan paras kun kysyy suoraan lääkäristä ku Google antaa molempaa, on turvallista ja että ei ole turvallista. Silti aika moni ottanut ab kuurin alkuraskauden aikana juuri noihin vaivoihin. Pissaaminen tekee kipeää. Kuin kaktusta synnyttää. Ugh toivottavasti nyt jeesaa ja maitohappobakteerit kuulemma ihan suositeltavia ihan noin muutenkin.

Turvallista se ab on, kunhan sopii odottajalle, sillä vti voi aiheuttaa supistuksia, mikä on huonompi juttu. Ja tietysti se voi edetä munuaisiin jne.

Oho kp1 eli kierto jäi 28pvä. Liekkö terolutien ansiota viime kierrosta. Yleensä mun kierrot vähintään 32pvää. Olikohan sittenkin ovis tapahtunut.. Tai sit vaan terot pystyi vaikuttamaan vielä tähän kiertoon
Nonni, lyhyempi kierto ja mahdollinen ovis tapahtunut :) eiköhän se ole positiivista! Mä muistan että sain 25 päivän kierto kun join greippimehua, ennen sitä ne olivat 30-33 päivää. Sitten sen jälkeen aika säännöllisesti 27 päivää.

Varmaan paras kun kysyy suoraan lääkäristä ku Google antaa molempaa, on turvallista ja että ei ole turvallista. Silti aika moni ottanut ab kuurin alkuraskauden aikana juuri noihin vaivoihin. Pissaaminen tekee kipeää. Kuin kaktusta synnyttää. Ugh toivottavasti nyt jeesaa ja maitohappobakteerit kuulemma ihan suositeltavia ihan noin muutenkin.
Mulle määrättiin viime vuonna Nitrofur C joka on kuulemma turvallinen raskauden aikana. Sanoin lääkärille vain että pitää olla sellainen jota saa ottaa jos on raskaana. En sitten tiedä mitä heillä on espanjassa. Tuon kanssa otin myös karpalopillereitä ja jatkoin niitä kuukausi tai pari kuurin jälkeen. Mullakin on yleensä kerran vuodessa vti ja se tulee tähän aikaan just! Karpalotabut esille taas siis!

Jaahas, varmuuskopioin ja päivitin niin ovis palas kohdilleen flowssa, mikä lie.
Täällä niin tylsä vaihe menossa, et ei pal kirjotettavaa ole. kp20/29 dpo5.
Alamaha kipuilee jotain joka päivä, mut tää on ihan tuttua. Ei siis mitään fiiliksiä suuntaan eikä toiseen, antaa vaan ajan kulua. Ens viikolla tulee ehkä jo enempi kuulosteltua kroppaa, et koittaako jotain kertoa vai ei.
Oliko mulla kiertokamuja tässä kuussa?

Hep:) Mulla on kp23-27/29, mut dpo2, et kattellaan nyt miten kierron käy:nailbiting:

Juu ehkä tuo syljen miettiminen on turhaa höpsöilyä. :shy: Tai ehkä just ovulaatiopäivänä vois varmuuden vuoks olla ihan kuivalla peniksellä, vaikka se ei oo tapoihin kuulunutkaan. Kaikenlaista ihmeellistä sitä tulee näköjään vauvakuumeessa mietittyä. :grin On se kumma juttu, että lisääntymisen pitäs olla maailman yksinkertaisin asia, mut sit se ei kuitenkaan oo. Ja toisaalta se, että sillon kun EI halunnut tulla raskaaksi, niin tuli tosi helposti pelkoja ja uskomuksiakin, että yhtäkkiä pillerien ja kumien läpi oliskin tullut satunnaisesti raskaaksi. Ja sit kun haluaa tulla raskaaksi niin on pelkoja ja uskomuksia, että se ei kaikella yritykselläkään kuitenkaan onnistu.

Oon ennustanu ovulaatiota lauantaille, mut nyt on jo ovulaatiotuntemuksia, voipi olla et se tulee jo huomenna.

Muokattu viimeksi:
Kahden päivän kuuri ja maitohappobakteerit. Oon karpalotabletteja syönyt nyt kun täällähän niitä ei jostain syystä oo. Noh, suomesta onneksi saa aina ja ne piisaa. Nyt on jo helpompi olla sain jonkin poreen ja se on turvallinen. Tänään vielä kotona ja sitten huomenna duuniin. Kävi sen verran kipee kävellä ja edelleen. Jos jatkuu viikonlopun yli kipuilu niin heti lääkäriin. On muutenkin nyt ollu todella kipeä selkä ja huono olla

Takaisin