Raskaaksi 2019

Piti oikeen varmistella o-testillä fiiliksiä, mut negaa oli vielä.

On toi gelee ainakin oireita buustannut. Nyt kp12 ja ovisennuste kp15, mikä yleensä onkin. Kunnon eggikset, maha pallona, jomottaa, oikeeta munista tuikkii ja saman puolen alaselkää särkee.

En kyl silti taida ottaa sitä geleetä kun ovikseen saakka ja aloittaa sit taas kp1:stä ovikseen. Jotenkin vainoharhainen olo nyt näitä luontaistuotteita kohtaan. Kun toi purkki on syöty, niin taidan kyl jättää koko homman ja siirtyä käyttämään pelkkiä mammavitskuja...

Stellamom, eli kierron loppupäätä menet? Teetkö testin ennen reissua? Jännällä Täällä jo odotellaan:)
Toki teen testiä jos ei ala nyt viikonloppuna, mutta en oikein usko siihen. Katsotaan nyt kuitenkin ensin että miten menee. Menkat pitäisi alkaa lauantaina flon mukaan.
Mullakin on aamuisin jalat kipeet? Ihan millään ei meinaa jaksaa portaita nousta ylös kahvi hakeen..
Oon aina miettinyt että lääkitys ei ole kohdallaan vain mutta ei säätely ole auttanut tässäkään asiassa.

Ja onnea kassu, näyttää hyvältä! :)

Mulla on edelleen se maitomainen valkkari. Joka wc käynnillä paperi täynnä ja nyt välillä valuu pitkin reisiä Soitin lääkäriin mut se ei ole kuulemma huolestuttava asia

Miksi moni syö mammavitskuja? Ihan vaan varmuudeks ja terveyshyödyistä vai voiko raskautumiseen vaikuttaa?

Sillon kun mun tuulimuna tyhjennettiin, niin mua ainakin kehoitettiin jatkamaan niiden käyttöä. Ja ilmeisesti suositellaan aloitettavaksi muutenkin jo yritysaikana. Mut varmaan pelkkä foolihapon käyttö ajaa saman asian. Taitaa olla ainut mistä on tällä hetkellä todistetusti hyötyä raskautumisessa.

Ei kai se auta raskautumiseen mutta vähentää riskiä siihen. Johonkin, no kaikki tietää kyllä :hilarious: vedän kyllä foolihappoa tuplamäärää reuman takia. Äippävitskut lopetin heti ku tiesin km.

Joo, kyllä valkkari holvaa... Välillä säikähtää, että vuoto alkaa ja tulee keskenmeno, mutta se onkin vaan valkkaria.
Tämä on nyt yltynyt vaan niin tein testin tunnin pidätyksellä ja sain tulokseksi 2 viivaa taas toinen haalee liki viivanpaikka. Äitini sai minusta positiivisen vasta rv12 ja siskosta vuonna 96 sit rv10. Sillä ei millään neuvolan testeissä näkynyt

Minä syön sekä foolihappoa et mammavitskuja. Mammavitskut aloitin ekan haamun tultua ku ei niistä haittaa oo, päinvastoin aikoinaan niiden takia taisin raskautuakin... Ku luulin et oli normaalivitamiinei niin sit tosiaan tulin raskaaksi ja sillon en siis vielä yrittäny

Nyt siis holvaa ihmeellinen valkkari koko ajan lisääntyy ja sitte tosiaan tissit on pinkeet mut jotenki "pehmoisat" ja nännit on leveet koko ajan

Tunnin pidätyksellä tein testin ja tuli toinen hailu. Ehkä se on joku et hcg ei mulla erity pissaan niinku muilla näyttää tulevan.....

Nyt siis holvaa ihmeellinen valkkari koko ajan lisääntyy ja sitte tosiaan tissit on pinkeet mut jotenki "pehmoisat" ja nännit on leveet koko ajan

Tunnin pidätyksellä tein testin ja tuli toinen hailu. Ehkä se on joku et hcg ei mulla erity pissaan niinku muilla näyttää tulevan.....

Hyvinhän se on jos tunnin pidätyksel tulee haalee :)

Hyvinhän se on jos tunnin pidätyksel tulee haalee :)
Joo mut hyvin hämmentävää.. Miks mulla ei tuu vahvoja ku haamui vaan? Voinko olla nyt raskaana vai onko ihan jotaki viallisia koko ajan.. Ei uskalla luottaa ja digiin en rahoja laita kun se ei mun kohdalla ole kertaakaan muuta ku error

Joo mut hyvin hämmentävää.. Miks mulla ei tuu vahvoja ku haamui vaan? Voinko olla nyt raskaana vai onko ihan jotaki viallisia koko ajan.. Ei uskalla luottaa ja digiin en rahoja laita kun se ei mun kohdalla ole kertaakaan muuta ku error

Jos teillä suvussa tota ettei näy ajoissa ni ehkä oot sit.. Verikoe ehkä ois paras? Tai sit vaa oottelet et näkyis paremmin rv 10 tmv :grin

On kyllä hämmentävää. Verikoe tai ultralla nyt sit ainakin näkee?

En siis tarkoittanut olla töykee tms:) mikä rv sulla Jesbe olis menoillaan nyt? Jos yhtään ylimääräistä, ni mä ite varmaan kävisin just ultrassa varmistamassa sit ettei oo mikään tuulimuna tms. Missä hcg ei nouse niin korkeaksi

Jesbe: ultraan tai verikokeeseen vaan... en jaksa uskoa et kaikki testit olis virheellisiä.

Takaisin