Raskaaksi 2019

Joo, paljon tänne tulee viestejä ja aina tipun kärryiltä, kun olen pois. Sen silti huomannut, että sulla kestänyt pitempään haamuilua. Kunpa kohta jo saisit sen vahvan viivan.:)

Voihan se olla, että tuollaiset taipumukset periytyvät äidiltä tyttärille. Siksi olenkin äidiltä kysellyt kaiken mahdollisen. On mullakin jotain mennyt samoin, kuin äidillä. Synnytykset ovat olleet nopeita ja kipu tuntunut selän puolella. (Siskolla sitten taas kipu vain mahan puolella, mutta 2-3h synnytyksiä hänelläkin)
Sitten taas äidillä ollut pitkät kk ja mulla 2-3pv. Äidillä kovat kk-kivut, mulla ei yhtään. Mulla kovat oviskivut, äidillä ei yhtään. Onkohan muut tehneet tällaista tutkimustyötä mikä olisi ”perinnöllistä”?

Nuppunen, taisi olla tosiaan joku mielenhäiriö, kun niitä tilasin. Masennus, kun pelkäsin niitä esivaihdevuosia ja menetin kai toivoni, niin ei huvittanut kaupasta olla koko ajan ostelemassa.

Pitkälle tuntuu muuten taas viikko testaamiseen. Pe-Ma välillä mulla kai olisi menkat alkamassa, kun ei näistä nykykierroista voi olla varmempi. Onko muita samoihin aikoihin testaamassa?:rolleyes:
Mun äidille ei ikinä tullut vahvaa. Neuvolassa tehtiin molemmat testit ja tuli sit lopulta haamut molemmista ja sen jälkeen ei tehty mitään vahvempaa testii. Sanoivat et viiva ku viiva. Mut ei se harmaa voi olla vaan värillinen ja mul on kaikissa värii ollu...

Myös samat kk-kivut ja kierrot kuin äidillä ja kohtu taakse kallellaan oikealle kuten äidillä. Et juu, mulla varmaan se.. Äitikin on matalahormoninen sanoi tuossa jokin aika sitten eli verikokeissa aina just hipoo niit arvoja mitä pitäisi olla.

Jesbe, kyllä tuo nännien kipeys, mahan turvotus ja väsymys ihan raskausoireille kuulostaa. Ja viivankin näin. :happy119
(Mun ei pitäis kommentoida, ellei ole kunnolla kaikkea lukenut.:gen045)

Joo, paljon tänne tulee viestejä ja aina tipun kärryiltä, kun olen pois. Sen silti huomannut, että sulla kestänyt pitempään haamuilua. Kunpa kohta jo saisit sen vahvan viivan.:)

Voihan se olla, että tuollaiset taipumukset periytyvät äidiltä tyttärille. Siksi olenkin äidiltä kysellyt kaiken mahdollisen. On mullakin jotain mennyt samoin, kuin äidillä. Synnytykset ovat olleet nopeita ja kipu tuntunut selän puolella. (Siskolla sitten taas kipu vain mahan puolella, mutta 2-3h synnytyksiä hänelläkin)
Sitten taas äidillä ollut pitkät kk ja mulla 2-3pv. Äidillä kovat kk-kivut, mulla ei yhtään. Mulla kovat oviskivut, äidillä ei yhtään. Onkohan muut tehneet tällaista tutkimustyötä mikä olisi ”perinnöllistä”?

Nuppunen, taisi olla tosiaan joku mielenhäiriö, kun niitä tilasin. Masennus, kun pelkäsin niitä esivaihdevuosia ja menetin kai toivoni, niin ei huvittanut kaupasta olla koko ajan ostelemassa.

Pitkälle tuntuu muuten taas viikko testaamiseen. Pe-Ma välillä mulla kai olisi menkat alkamassa, kun ei näistä nykykierroista voi olla varmempi. Onko muita samoihin aikoihin testaamassa?:rolleyes:

Mul vois ens pe olla mahd dpo10 mikäli ees ovuloin alkuviikosta.. Paha sanoo ku km alkoi kolme viikkoa sit et miten tää kierto tulee menee. Mut toivoa on :grin ens ke myös gyne, saa nähä kurkkaako kohtuun ultralla..

Mul vois ens pe olla mahd dpo10 mikäli ees ovuloin alkuviikosta.. Paha sanoo ku km alkoi kolme viikkoa sit et miten tää kierto tulee menee. Mut toivoa on :grin ens ke myös gyne, saa nähä kurkkaako kohtuun ultralla..
Mulla oli km jälkeen 10pv pitempi kierto kuin yleensä, mutta yksilöllistähän se on. Toivottavasti kurkkaa ultralla:happy:

Mulla oli km jälkeen 10pv pitempi kierto kuin yleensä, mutta yksilöllistähän se on. Toivottavasti kurkkaa ultralla:happy:

Kurkkaahan se jos haluun, mut yksityinen niin en oo varma haluunko maksaa :hilarious: kun luultavasti vaan tyhjä

En tyhmä tehny ovistestejä alkuviikosta mut mahd oireita oli jotka viittas siihen..

Okei, se onkin sitten aika arvokasta. Oletin, että jotain ovulaation tapahtumista olisit ultralla halunnut tietää.
Minä en ole koskaan saanut oikeeta ovisplussaa, niin testailut on aina yhtä tyhjän kanssa ja turhauttavia. Muiden oireiden + flo:n arvion mukaan pitää vaan elää. Mulla oli ne kananmunalimat ja kipuja munasarjojen+kohdun tienoilla tässä kierrossa. Tosin en ehkä osaa nyt paikallistaa tarkemmin kummalta puolelta olisi irronnut. Ehkä tulee siis kaksoset.:joyful::joyful:

Jesbe, kyllä tuo nännien kipeys, mahan turvotus ja väsymys ihan raskausoireille kuulostaa. Ja viivankin näin. :happy119
(Mun ei pitäis kommentoida, ellei ole kunnolla kaikkea lukenut.:gen045)
Ei täällä kaikkien juttuja voi muistaa. Luonnollisestikaan. Mulla alko oireet ja tuli viiva mut sit loppu ku seinään. Sit alko ihan ovis oireet jotka oli todellakin kivuliaat ja ilmeisesti tuottelias ovis. Sit oli normaali olo paitsi kun treenasin ja alavatsa kipeyty kummasti. Sit ku tuli huimaus istuallaan niin tein testin ja viiva. Sit tuli tissien arkuus ja verisuonet ihan pintaan ja oottelin tätiä. No se ei tullu, lisää haamuja. Sitte alko kaikki outoudet kuten ikenien arkuus ja kitalaen arkuus. Pistin paljon stressin piikkiin, sitte ku vessassa käydessä rupesi tulemaan holvaamalla maitomaista valkkarii muistin mun kaverin sanoneen niin kun hän ei vielä tienny et ootti.. Ja tosiaan ummetus on vaivannut, lämmöt pysynyt suht korkealla ja jotenki tissit ja ellotus ja mahan kasvaminen rupesi mietityttää et onko tää kuviteltua. No ton testin jälkeen en enää mieti ku neuvolaa ja toivon että kaikki on hyvin. Onneks ekan haamun jälkeen aloitin mammavitskut plus foolihappo jatkuu.

Ei täällä kaikkien juttuja voi muistaa. Luonnollisestikaan. Mulla alko oireet ja tuli viiva mut sit loppu ku seinään. Sit alko ihan ovis oireet jotka oli todellakin kivuliaat ja ilmeisesti tuottelias ovis. Sit oli normaali olo paitsi kun treenasin ja alavatsa kipeyty kummasti. Sit ku tuli huimaus istuallaan niin tein testin ja viiva. Sit tuli tissien arkuus ja verisuonet ihan pintaan ja oottelin tätiä. No se ei tullu, lisää haamuja. Sitte alko kaikki outoudet kuten ikenien arkuus ja kitalaen arkuus. Pistin paljon stressin piikkiin, sitte ku vessassa käydessä rupesi tulemaan holvaamalla maitomaista valkkarii muistin mun kaverin sanoneen niin kun hän ei vielä tienny et ootti.. Ja tosiaan ummetus on vaivannut, lämmöt pysynyt suht korkealla ja jotenki tissit ja ellotus ja mahan kasvaminen rupesi mietityttää et onko tää kuviteltua. No ton testin jälkeen en enää mieti ku neuvolaa ja toivon että kaikki on hyvin. Onneks ekan haamun jälkeen aloitin mammavitskut plus foolihappo jatkuu.

Pissattaako usein? Siis tyyliin tunnin välein

Toivottavasti Jesbe pian selviäis tilanne :Heartpink

Me saavuttiin pääsiäisen viettoon ep:lle. Koristelin lapsia varten oksat yksin, kun ei niiden kärsivällisyys riittänyt :grin Mut se oli mukavan terapeuttista :wacky:

Liitteet

• IMG_20190419_171924_856.jpg
    IMG_20190419_171924_856.jpg
    70.1 KB · Katsottu: 287
Mulla kp6, ei mitään erikoista. Jotenkin taas väljähtänyt tää meidän parisuhde. Tarttee jotain tehdä asialle. Hääpäivänäkin mies työmatkalla, et varmaan sitten juhlittava, kun koulut päättyy. Meillä hääpäivä siis 29.5, et just viimeisellä kouluviikolla. Kohta 20 v oltu yhdessä, joten aika arkisia ruuhkavuosia elellään.

Toivottavasti Jesbe pian selviäis tilanne :Heartpink

Me saavuttiin pääsiäisen viettoon ep:lle. Koristelin lapsia varten oksat yksin, kun ei niiden kärsivällisyys riittänyt :grin Mut se oli mukavan terapeuttista :wacky:

Laitoin nyt viestin että olen tehnyt plus testejä pari et tarvitsen ajan verikokeisiin asap ja neuvolaan sen ajan. On raskaana oleva olo ei siinä, mut kovin ärsyttää kun ei sitä kunnon viivaa tunnu saavan

Kyl noi sun oireet Jesbe oikeesti kuulostaa raskaudelta. Varmaan rasittavaa olla epätietoisuudessa, mut ennen pitkää pakko selvitä kuitenkin <3

Pissattaako usein? Siis tyyliin tunnin välein
Juoksen veskis joo, mut ei nyt niin kauheasti verrattuna siihen et juonki paljon...
Nyt nuo oireet on vasta alkanut kunnolla, liivit kiristää tai on väärän muotoiset tai muuten vaan kierot. Ei jaksa kiukuttaa lähinnä itkettää ku mun piti saada tietää ajoissa et se yks lääke voidaan lopettaa... No, nyt olis rv6. Ja on oireita enemmän paljolti samanlaisia ku mun joillakin kavereilla jotka olleet raskaana

Meillä on sama hääpäivä!

Jesben testissä näkyy kyllä haalea viiva! Onko toi sellanen clearblue plussa testi?

Dpo 8 ja kyl pian menkat alkaa. Semmoset pms olot kyllä.

Milloin ootte menny naimisiin? Me 2004. Mun vanhemmilla myös toukokuussa hääpv, 19.5 tulee 40 vuotta :wideyed:

Kyl noi sun oireet Jesbe oikeesti kuulostaa raskaudelta. Varmaan rasittavaa olla epätietoisuudessa, mut ennen pitkää pakko selvitä kuitenkin :Heartred
Raskaudelta tää tuntuukin.. Hävettää kyl jos ne sanoo neuvolaa et on tyhjää täynnä kohtu

Takaisin