Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toki teen testiä jos ei ala nyt viikonloppuna, mutta en oikein usko siihen. Katsotaan nyt kuitenkin ensin että miten menee. Menkat pitäisi alkaa lauantaina flon mukaan.Stellamom, eli kierron loppupäätä menet? Teetkö testin ennen reissua? Jännällä Täällä jo odotellaan:)
Oon aina miettinyt että lääkitys ei ole kohdallaan vain mutta ei säätely ole auttanut tässäkään asiassa.Mullakin on aamuisin jalat kipeet? Ihan millään ei meinaa jaksaa portaita nousta ylös kahvi hakeen..
Onko raskautuneilla ollu? Mun kaverilla ollut alusta asti.. Huoh
Miksi moni syö mammavitskuja? Ihan vaan varmuudeks ja terveyshyödyistä vai voiko raskautumiseen vaikuttaa?
Tämä on nyt yltynyt vaan niin tein testin tunnin pidätyksellä ja sain tulokseksi 2 viivaa taas toinen haalee liki viivanpaikka. Äitini sai minusta positiivisen vasta rv12 ja siskosta vuonna 96 sit rv10. Sillä ei millään neuvolan testeissä näkynytJoo, kyllä valkkari holvaa... Välillä säikähtää, että vuoto alkaa ja tulee keskenmeno, mutta se onkin vaan valkkaria.
Nyt siis holvaa ihmeellinen valkkari koko ajan lisääntyy ja sitte tosiaan tissit on pinkeet mut jotenki "pehmoisat" ja nännit on leveet koko ajan
Tunnin pidätyksellä tein testin ja tuli toinen hailu. Ehkä se on joku et hcg ei mulla erity pissaan niinku muilla näyttää tulevan.....
Joo mut hyvin hämmentävää.. Miks mulla ei tuu vahvoja ku haamui vaan? Voinko olla nyt raskaana vai onko ihan jotaki viallisia koko ajan.. Ei uskalla luottaa ja digiin en rahoja laita kun se ei mun kohdalla ole kertaakaan muuta ku errorHyvinhän se on jos tunnin pidätyksel tulee haalee :)
Joo mut hyvin hämmentävää.. Miks mulla ei tuu vahvoja ku haamui vaan? Voinko olla nyt raskaana vai onko ihan jotaki viallisia koko ajan.. Ei uskalla luottaa ja digiin en rahoja laita kun se ei mun kohdalla ole kertaakaan muuta ku error
Joo mut hyvin hämmentävää.. Miks mulla ei tuu vahvoja ku haamui vaan? Voinko olla nyt raskaana vai onko ihan jotaki viallisia koko ajan.. Ei uskalla luottaa ja digiin en rahoja laita kun se ei mun kohdalla ole kertaakaan muuta ku error
Joo kunhan nyt soittaisivatOn kyllä hämmentävää. Verikoe tai ultralla nyt sit ainakin näkee?