Mä haluaisin tunnistaa oviksen oireista... Mitenköhän se onnistuu..?
Toimisko, jos pitäisit oirepäiväkirjaa ja tikuttaisit alkuun muutaman kierron?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi ei koirankorvatoivottavasti olis vaan harmitonta! Oliko niin, että oli useita km takana? Eikös niiden lääkärissä pian pitäisi alkaa selvittää, mistä vois johtua
vai sekoitankohan mä nyt johonkin toiseen?

Apuja näänkö omiani :banghead: digiä en saanut kädet vissiin vapis niin että se epäonnistu vaikka oli kupissa jne![]()
Aloitan itse sit ku tulee enemmän kuin pikkuisen mut mulla alkaa yleensä tummalla ja sit se muuttuu punaiseksi vasta..Mistä muuten laskette kp1 alkavaksi? Mulla eilen ei alkanut
kunnon vuoto, mutta sen verran punaista oli, että arvasin
menkkojen tulevan. Oon monesti miettinyt, että pitäiskö lasku
aloittaa kunnon vuodosta vai jo silloin, kun näyttää siltä, että
menkat voisi alkaa![]()
Toimisko, jos pitäisit oirepäiväkirjaa ja tikuttaisit alkuun muutaman kierron?
Mä oon nyt jo tikuttanu mut en oo oikein mitään oireita osannu yhdistää ko. tapahtumaan...
Mulla on korkea kipukynnys mut tunnen monesti ne erilaisena kipuna. Viime aikoina tosin ollut kaikenmoisia nippailuita nykyään lähinnä suoli et toivomme et vuoto pysyy poissa. Mulla on eräänlainen menkkajomo jonka tunnistan mut ei se kipeetä tee. Ainoo mikä sattuu ihan saatanasti (anteeksi kielenkäyttö) on kystan puhkeaminenMä en huomaa ovista yhtään mistään, en ole ikinä huomannut. Mulla on kyllä
todella korkea kipukynnys, et johtuisko siitä, jos en tunne oviskipuja.. Mulla
olis synnytyksestäkin tarinoita kerrottavaksi, kuinka olen kätilön kanssa taistellut
synnytyssaliin pääsystä![]()
Mul on ton kaltaista, se kellertävä vuoto jatkuu kyl menkkoihin mut tällä kertaa se muuttui menkkojen sijaan runsaaksi ns maitomaiseksi valkkariks. Muutoin on ku mun suusta noi oireet. On pikkuhiljaa oppinut tunnistaa mut seksiä ei haluta kauheasti sillon ku on se erinomaisin hetki....Mulla taas alkaa kipuilu ja tuikkiminen melkei viikko ennen ovulaatiota, limat lisääntyy ja koostumus muuttuu. Ovispäivänä on tosi runsaat limat ja aika kovatki kivut. Sen jälkeen tuikkiminen munasarjassa jatkuu, mutta limat loppuu ku seinään. Nyt kkm jälkeen on ollu kohtalaisen kuivaa oviksen jälkeen, mutta aiemmin tuli kellertävää valkovuotoa oviksen jälkeen melkein menkkoihin asti, nyt yhtenä tai kahtena päivänä.
Jaahas, kuulin just, että tuttavani sai kolmannen lapsen. Olen iloinen, mutta kyllä se
vähän mielen matalaksi vetää juuri tällä hetkellä.