Raskaaksi 2019

Mistä muuten laskette kp1 alkavaksi? Mulla eilen ei alkanut
kunnon vuoto, mutta sen verran punaista oli, että arvasin
menkkojen tulevan. Oon monesti miettinyt, että pitäiskö lasku
aloittaa kunnon vuodosta vai jo silloin, kun näyttää siltä, että
menkat voisi alkaa :bored:

Mistä muuten laskette kp1 alkavaksi? Mulla eilen ei alkanut
kunnon vuoto, mutta sen verran punaista oli, että arvasin
menkkojen tulevan. Oon monesti miettinyt, että pitäiskö lasku
aloittaa kunnon vuodosta vai jo silloin, kun näyttää siltä, että
menkat voisi alkaa :bored:

Mä lasken alkavaksi siitä kun tarvii kunnon sidettä. Yleensä eka tai pari päivää mulla tiputtelee silleen vaan pyyhkiessä ja ph suojassa saattaa olla tippa tai pari ja ne päivät merkkaan kalenteriin tiputteluksi.

Ok, mä en olekaan tiputteluja merkinnyt ikinä. Hmm, olis paljo selvempää, kun
vaan alkaisi kunnolla ja loppuisi kunnolla :confused:

Merkkaan nekin ylös ihan vaan sentakia että jos tarvii kierron takia mennää lääkäriin, niin muistaa kuinka usein sitä on ollut, kun ei kitenkaan ihan joka kierrossa oo.

Kunnon vuodosta!
Mun polin ohjeissa vielä lukee, että mikäli kunnon vuoto alkaa klo 18 jälkeen, seuraava päivä on kp1. En tiedä onko tällä muuten mitään väliä kuin hoitojen aloitukset kanssa.
Mut tosiaan lasken vasta kunnon vuodosta. Mulla saattaa itsellä ensin tiputella rusehtavaa. Sitten yhtenä päivänä tulee hetken kunnolla verta, mut vasta seuraavana päivänä alkaa kunnolla.

No mul oli just noin, et ensin rusehtavaa, sit tuli yöllä hetken kunnolla ja nyt aamulla aukes hanat ja aivan kamala
vatsakipu. Ite laskisin tästä päivästä vasta.

Täälä poltelee oikeelle puolelle alavatsaa. Tosi tyhmä kun ei tiedä oviksesta niin ei voi tietää ees milloin odottaa menkkoja. :meh:

Kunnon vuodosta!
Mun polin ohjeissa vielä lukee, että mikäli kunnon vuoto alkaa klo 18 jälkeen, seuraava päivä on kp1. En tiedä onko tällä muuten mitään väliä kuin hoitojen aloitukset kanssa.
Mut tosiaan lasken vasta kunnon vuodosta. Mulla saattaa itsellä ensin tiputella rusehtavaa. Sitten yhtenä päivänä tulee hetken kunnolla verta, mut vasta seuraavana päivänä alkaa kunnolla.

Nämä ohjeet aikanaan taisin täältä oppia ja niillä on menty :D

Nii ja sit mulla vaihtelee toikin että joskus tuhruttelee rusehtavaa vuotoo ja joskus tiputtelee vaan ihan veristä vuotoo. Noista toi verinen tiputtelu on mulle normaalimpaa, mutta oon miettiny et onkohan näillä jotain eroo/väliä millasta se vuoto on.?
En nyt osaa selittää varmaan tarpeeks hyvin, mutta jostain luin että vuodon väristä voi päätellä jotai hormooni tasoista, että mitä hormoonia on enemmän ja mitä vähemmän kehossa kierron aikana. Siis nää estrogeeni yms..
Meniköhän vähän yli hilseen, tää mun pohtiminen taas. :hilarious:
Noh, toivottavasti joku tajus mitä haen takaa. :grin

Miekin täältä saatujen perusteella lasken ekasta kunnon päivästä ja merkkailen Flohon myös ne tiputtelupäivät muuten.

Mie täällä hätähousuna (dpo9) tein herkän testin aamupissasta ja siinä näkyy jotain. Testi oli toki rfsu:n herkkä puikko joten viivahan voi olla tai olla olematta oikea, noilla puikoilla kuitenkin plussasin viimeksi. Kemiallisen mahdollisuus on tietenkin olemassa, sopis tähän vähäoireisuuteen. Josko nyt oottelis muutaman päivän ennenku tekis seuraavan. Kotona oottelee Apteq:n herkkä puikko sekä pari rfsu:n ja pari raskauskeijun one step-liuskaa, jotka tuli kylkiäisenä ovistestejä tilatessa.

Aamun testi oli puhdas negatiivinen, eli keskityn nyt täysin viikon mittaiseen lomaani ja tulen sen jälkeen kurkkaamaan mitä teille kuuluu :happy:.

Tulipa nopee nega :o eikai sit kerenny nousee paljoo hcg.. Hyvää lomaa ja nyt voinee raskautua taas helposti! :Heartred

Onnea @Hanni_ ja peukut pystyyn @Kassu93 :smiley-angelic003
Ja voimia kärvistelijöille. :Heartred

@Helena80 , mulla kans monesti seksi laukasee menkat! Muita tapoja en oo huomannu, mutta joskus houkuttelen miehen hommiin jos tuntuu että ei ala vaikka oireet on jo :grin

Mulla alkoi perjantaina menkat, joten viimein päästään ensi viikolla aloittaa yrittäminen, jes!! :hello2

Hanni, vau, onneksi olkoon, selvästi kaksi viivaa<3 nyt tarrasukat pienelle matkustajalle! Ja kassulle kärsivällisyyttä pitkiin piinapäiviin. Toivotaan lisää hyviä uutisia:)

Tindelle oikeen hyvää lomaa ja Helenalle halaukset kp1:een. Newmoonkin pääsee sitten ihan pian seriousbusiness, niin jännää:)

Täällä o:n metsästys aloitettu:) flo ennustaa ensi lauantaille, saa nähdä aikaistaako gelee. Muutoin kyl on flo hyvin ennustanut. Eli kohta pääsee taas tositoimiin ja tietty parit reenit ennen sitä:))

Voi ei koirankorva:( toivottavasti olis vaan harmitonta! Oliko niin, että oli useita km takana? Eikös niiden lääkärissä pian pitäisi alkaa selvittää, mistä vois johtua:( vai sekoitankohan mä nyt johonkin toiseen?

Takaisin