Raskaaksi 2019

Voi ei koirankorva:sad001 toivottavasti olis vaan harmitonta! Oliko niin, että oli useita km takana? Eikös niiden lääkärissä pian pitäisi alkaa selvittää, mistä vois johtua:sad001 vai sekoitankohan mä nyt johonkin toiseen?

Ei oo kun yksi tuulimuna takana :sorry:

Voi Koirankorva, tsemppiä kovasti. Täälläkin pidetään kaikki nousevat ruumiinosat pystyssä et kaikki ois hyvin!

Toivotaan nyt koirankorva, ettei tarvitse palata tänne takaisin!

Mistä muuten vetoa, että gelee aikaistaa oviksen tortai-illalle, kun matkustetaan perheen voimin laivalla pääsiäiseksi Ruotsiin. Ois niin mun tuuria!

Mä haluaisin tunnistaa oviksen oireista... Mitenköhän se onnistuu..?

Sattuu toiselle puolelle alavatsaa, valkkari muna valkuaisen väristä ja sit semmosta venyvää.
Oireita mulla itselläni on aika samanlainen kuin raskausoireet eli tissikipu, ellotus ja migreeni..

Mistä muuten laskette kp1 alkavaksi? Mulla eilen ei alkanut
kunnon vuoto, mutta sen verran punaista oli, että arvasin
menkkojen tulevan. Oon monesti miettinyt, että pitäiskö lasku
aloittaa kunnon vuodosta vai jo silloin, kun näyttää siltä, että
menkat voisi alkaa :bored:
Aloitan itse sit ku tulee enemmän kuin pikkuisen mut mulla alkaa yleensä tummalla ja sit se muuttuu punaiseksi vasta..

Huomenna aamusta pitäis kokeilla digillä kuinka käy ja onko se mitä mieltä :facepalm: jännittää ja pelottaa enkä tiedä miten päin olisi kun takana se yksi keskenmeno

Mä oon nyt jo tikuttanu mut en oo oikein mitään oireita osannu yhdistää ko. tapahtumaan...

Ei se kaikilla juuri oireilekaan. Ootko huomannu valkovuodossa muutoksia? Joillaki on selvät ovulaatiolimat.

Mulla taas alkaa kipuilu ja tuikkiminen melkei viikko ennen ovulaatiota, limat lisääntyy ja koostumus muuttuu. Ovispäivänä on tosi runsaat limat ja aika kovatki kivut. Sen jälkeen tuikkiminen munasarjassa jatkuu, mutta limat loppuu ku seinään. Nyt kkm jälkeen on ollu kohtalaisen kuivaa oviksen jälkeen, mutta aiemmin tuli kellertävää valkovuotoa oviksen jälkeen melkein menkkoihin asti, nyt yhtenä tai kahtena päivänä.

Mulla ei oo ovulaatio limoja, mutta kamalat kivut tuolla alavatsalla/nivusissa kun ovulaatio tapahtuu ja se kipu kestää 4 päivää. Käveleminen tekee kipeetä ja seksin harrastaminen vielä kipeämpää touhua silloin.

Mä en huomaa ovista yhtään mistään, en ole ikinä huomannut. Mulla on kyllä
todella korkea kipukynnys, et johtuisko siitä, jos en tunne oviskipuja.. Mulla
olis synnytyksestäkin tarinoita kerrottavaksi, kuinka olen kätilön kanssa taistellut
synnytyssaliin pääsystä :grin

Mä en huomaa ovista yhtään mistään, en ole ikinä huomannut. Mulla on kyllä
todella korkea kipukynnys, et johtuisko siitä, jos en tunne oviskipuja.. Mulla
olis synnytyksestäkin tarinoita kerrottavaksi, kuinka olen kätilön kanssa taistellut
synnytyssaliin pääsystä :grin
Mulla on korkea kipukynnys mut tunnen monesti ne erilaisena kipuna. Viime aikoina tosin ollut kaikenmoisia nippailuita nykyään lähinnä suoli et toivomme et vuoto pysyy poissa. Mulla on eräänlainen menkkajomo jonka tunnistan mut ei se kipeetä tee. Ainoo mikä sattuu ihan saatanasti (anteeksi kielenkäyttö) on kystan puhkeaminen

Mulla taas alkaa kipuilu ja tuikkiminen melkei viikko ennen ovulaatiota, limat lisääntyy ja koostumus muuttuu. Ovispäivänä on tosi runsaat limat ja aika kovatki kivut. Sen jälkeen tuikkiminen munasarjassa jatkuu, mutta limat loppuu ku seinään. Nyt kkm jälkeen on ollu kohtalaisen kuivaa oviksen jälkeen, mutta aiemmin tuli kellertävää valkovuotoa oviksen jälkeen melkein menkkoihin asti, nyt yhtenä tai kahtena päivänä.
Mul on ton kaltaista, se kellertävä vuoto jatkuu kyl menkkoihin mut tällä kertaa se muuttui menkkojen sijaan runsaaksi ns maitomaiseksi valkkariks. Muutoin on ku mun suusta noi oireet. On pikkuhiljaa oppinut tunnistaa mut seksiä ei haluta kauheasti sillon ku on se erinomaisin hetki....

En mäkään tuntenut ovulaatiota ennen esikoista, mä en ovuloi ilman lääkkeellistä apua ja noilla pistoshoidoilla kun saatiin vastetta ja ovulaatio aikaiseksi niin ne ainakin sai aikaan ne kipeet ovulaatiot.
Mulla ei myöskään mitään menkkakipuja ole ikinä ollu, paitsi kemiallisessa joka mulla oli viime vuoden syyskuussa.

Jaahas, kuulin just, että tuttavani sai kolmannen lapsen. Olen iloinen, mutta kyllä se
vähän mielen matalaksi vetää juuri tällä hetkellä.

Takaisin