Raskaaksi 2019

Tervetuloa Tipsu! :)

Höh, Helena80 negalle. Ootko koittanu välillä eri merkkisellä testillä?

Kassu93, mullakin tiputtelee yleensä ja nyt viime aikoina on ollut rusehtavaa vuotoa ennen kuukautisia. Vähän mietityttää, että kuinka vaikuttaa raskautumiseen vai onko normaalia.o_O

Jesbellä edelleen piinaava tilanne, toivottavasti pian selkiää!

Kassu93 ja Nuppunen: mulla tiputtelee myös ennen kuukautisia ja huoletti se. Tulin kuitenkin raskaaksi ekasta kierrosta. Toki tilanne kannattaa tsekata lääkärillä jos on huolta ja raskaus ei ala, mutta ei ainakaan väistämättä tiedä ongelmia. Täällä nyt 15+1 :)

Kassu, täällä kans tiputtelija. Pari kiertoa alkanut just dpo7-8, viime kierrosta sit jo melkeeb heti oviksen jälkeen dpo3. Siitä sitten tilasinkin aikaa lääkäriin, et se nyt sitten on ainakin jo liian aikaisin! Tähän kierrokseen otin testiin geleen, jos se auttais jotakin, mut jotenkin ei oo odotukset korkealla:(

Tsemppiä helena, toivotaan että tilanne selviäisi. Millos Jesbellä eka neuvola?

Kassi, voi johtua esim. Keltarauhashormoonin puutteesta/vähyydestä? Lugesteronin sain aikoinaan. Mulla tosin alkaa tiputtelee dpo 7-8 ja menkat viim. Dpo 10.

Ihan mahollista sekin, miksei. Hankalaa kun en sinällään tunne miun kiertoja, kun en oo pitäny päiväkirjaa tms ni en osaa verrata mihinkään. Tämän kierron ovulaatio on ensimmäinen, jonka ajankohdan tiedän about varmasti, aiemmin kun en ole tikutellut tai oireitakaan seurannut, niin ei ole luteaalista minkään valtakunnan haivanderia. Pitkiä on kierrot olleet, mutta en muista kun tuon edellisen kierron oireet joka oli kkm:n jälkeinen tyhjennyskierto ja hormonit varmaan vielä vähän sekasin. Tämä kierto siis ensimmäinen "tavallinen" kierto kkm:n jälkeen. Tiputteluja on ollu kyllä joskus mutta ei aina.

Kassu93 ja Nuppunen: mulla tiputtelee myös ennen kuukautisia ja huoletti se. Tulin kuitenkin raskaaksi ekasta kierrosta. Toki tilanne kannattaa tsekata lääkärillä jos on huolta ja raskaus ei ala, mutta ei ainakaan väistämättä tiedä ongelmia. Täällä nyt 15+1 :)

Miulla myös alkoi raskaus ensimmäisestä kierrosta, kun kumi jätettiin välistä. Keskeytynyt keskenmenohan siitä oli tuloksena mutta todistettavasti raskaudun ja kiinnittyminenkin tapahtuu. Sillä en nyt ihan heti asiasta rupea huolehtimaan vaikka hieman se mietityttääkin.

Ei paras päivä. Miehen kädessä murtuma, jonka luutuminen kestää viis viikkoa.
Saatoin saada tänään ylinopeussakot Tampereella ja näyttäisi, että kp1 on
tulossa :sad001 Olisi pitänyt arvata, että taas kuvittelin oireet. Tai en mä kaikkea kuvitellut,
mut ehkä mulla vaan oli sitkeä mahapöpö.

Ekan kerran käyn testeissä parin viikon sisään ja sitte varataan ultraan aika myöhemmin. Kaikki maksaa niin paljon niin suosiolla meen kunnallisen puolelle. Voipi olla että teen vielä testin ja jos tulee toinen viiva niin sitte oon jo varma tilanteesta. Nyt vain rauhassa eteenpäin aivot niin väsyneet ettei tahdo mitään muistaa..

Helena80 sun oireet kyl kuulosti lupaavalle... Harmi et se murtuma oli niin paha.

Tsemppiä kaikille ja plussa aalto ja haluu sen kunnon plussan itse kukin

Ei paras päivä. Miehen kädessä murtuma, jonka luutuminen kestää viis viikkoa.
Saatoin saada tänään ylinopeussakot Tampereella ja näyttäisi, että kp1 on
tulossa :sad001 Olisi pitänyt arvata, että taas kuvittelin oireet. Tai en mä kaikkea kuvitellut,
mut ehkä mulla vaan oli sitkeä mahapöpö.

Voi Helena, kuulostaa kurjalta:( lohdutuksena, paskasangollakin on reunansa, onneksi:) kunpa nyt ei tulisi sakkoja ja kp1 pysyisi poissa:) Ukon murtumaan nyt ei enää auta kun aika, tsemppiä siihen:) onneksi ei oo oma tapaturma-altis tällä kertaa kyseessä, en jaksais kuunnella jatkuvaa aiai sattuu valitusta viittä viikkoa:))

Auts Helena.. Nuo ikävät sattumukset tuppaavat kertymään aina samoihin päiviin. Pahoittelut kp1:sta jos se päättää saapua, toisaalta sehän ois uusi mahdollisuus jos kierto pitkittyikin vaan muuten. Ikävä kun oireita voi olla ilman mitään ja sit elättelee turhia toiveita. Toivottavasti se mieheis käsi ei oo kovin kipeä ja paranee hyvin. Pääsisitte sitten ainakin hyödyntämään tulevan kierron, kipsi ei onneks oo este vaan korkeintaan hidaste. :)

Hyvä Jesbe et siulla asia nyt edistyy!

Mie oon vissii rutissu tälle päivää tarpeeks omista jutuistani, onneks on tällane palsta mihin vuodattaa ku tekis mieli hyppiä seinille. Ihan liikaa aikaa ylianalysoida kroppaansa. Samalla innolla jos saisin opinnäytetyötä tehtyä ni se ois ollu valmis jo kauan sitte. :grin Kiitos, hei ja hyvää yötä!

Auts Helena.. Nuo ikävät sattumukset tuppaavat kertymään aina samoihin päiviin. Pahoittelut kp1:sta jos se päättää saapua, toisaalta sehän ois uusi mahdollisuus jos kierto pitkittyikin vaan muuten. Ikävä kun oireita voi olla ilman mitään ja sit elättelee turhia toiveita. Toivottavasti se mieheis käsi ei oo kovin kipeä ja paranee hyvin. Pääsisitte sitten ainakin hyödyntämään tulevan kierron, kipsi ei onneks oo este vaan korkeintaan hidaste. :)

Hyvä Jesbe et siulla asia nyt edistyy!

Mie oon vissii rutissu tälle päivää tarpeeks omista jutuistani, onneks on tällane palsta mihin vuodattaa ku tekis mieli hyppiä seinille. Ihan liikaa aikaa ylianalysoida kroppaansa. Samalla innolla jos saisin opinnäytetyötä tehtyä ni se ois ollu valmis jo kauan sitte. :grin Kiitos, hei ja hyvää yötä!
Ihan mun puolesta saa itsestään jauhaa sehän on tarkoitus täällä kuitenkin. Saada vastauksia myös omiin mietteisiin.

Itsellä sen verran outo olo et onko tuolla nyt joku ja miten yhtäkkiä oon näin onnekas jos toi toinen viiva on mikä sen kuuluu olla. Ja oireina se väsymys, nippailut on oikeestaan jo nippailut, lorisee valkkari ajoittain ja jano. Iltaa kohti rinnat kipeytyy ja ne on täynnä nyt verisuonia ja nännit pysyy ns lämpiminä. Janottaa. Sit perusjuttuja kuten myös pms eli päänsärky mut ei oo tosiaan tietyt oireet tai oireettomuus ollu ennen. Ja toivon sydämeni pohjasta et se on oikea plussa (kääntelin sitä auringossa ja näky selvästi takapuolelta toisin kuin muut testit).

Toivon itse asiassa kaikille plussaa, joulu ihmeitä tapahtuu <3

Kiitos kaikille :Heartpink

Asiat vois olla huonomminkin. Törmäsin melkein eilen liikenneympyrässä toiseen autoon. Joku leidi ajoi luuri korvalla mun eteen katsomatta lainkaan vasemmalle. Onneksi kerkesin itse jarruttaa :wideyed:

Kiitos kaikille :Heartpink

Asiat vois olla huonomminkin. Törmäsin melkein eilen liikenneympyrässä toiseen autoon. Joku leidi ajoi luuri korvalla mun eteen katsomatta lainkaan vasemmalle. Onneksi kerkesin itse jarruttaa :wideyed:
Nyt varovaisuutta. Mie kaaduin portaissa ja kauhea patti jalassa ja kipee. Onneks on viikonloppu eikä mihinkään hoppua

Apuja näänkö omiani :banghead: digiä en saanut kädet vissiin vapis niin että se epäonnistu vaikka oli kupissa jne :hilarious:

Liitteet

• 15552206614255064062711888970838.jpg
    15552206614255064062711888970838.jpg
    24.9 KB · Katsottu: 338
Menkathan sieltä tuli. Edelleen huono olo ja kumma tunne alavatsassa, mutta
valitettavasti odottelu jatkuu. Pakko yrittää sitten harrastella, vaikka käsi
onkin paketissa :bored:

Oon muuten huomannut, että mulla tietyt asiat laukaisevat kuukautisten alkamista, jos on
ollut sellainen olo, että niiden pian pitäis alkaa. Usein se on seksi ja esim. eilen se oli
tulinen ruoka, kun käytiin perheen kera kavereiden kanssa syömässä ja tilasin tulisen annoksen.
En yleensä tykkää tulisesta, mut piti taas sellaista kokeilla.

Tänään kaverin kanssa kahvittelemaan, kun jouduin sen eilen perumaan miehen lääkärikeikan
takia. Miehen piti vaihtaa autoihin renkaat, mutta yrittää viedä ne jonnekin vaihdettavaksi.
Pitäis pakata reissua varten ja aamulla sitten ennen kuutta kohti työpaikkaa.

Itse taas tein testin että kyllä ne menkat tulee ku tekee sen negatiivisen testin ja en usko vielä itsekkään täytyy ostaa sata digiä ennenkun sen voin edes uskoa :laughing021 mutta kyllä sai mies erikoisen aamuherätyksen kun pingoin makkariin itkien :laughing021

Takaisin