Raskaaksi 2019

Otan osaa Tindell :sad001

Jesbe, muistanko oikein, että sulla ois pcos? Se kai voi aiheuttaa herkästi vääriä positiivisia raskaustesteihin ja kierrot saattaa heittää ihan häränpyllyä. Ja koska hormoneista on kyse, niin kroppa oireilee, kun ei toimi totutulla tavalla. Toivon, että sun plussalta vaikuttava testi on ihan oikea plussa ja oireet sen mukaisia, mutta tuota pcos-asiaa itse jäin miettimään.

On Pcos kyllä ja tiedän et esim ovis aiheuttaa vääriä monilla, mulla ei Pco oireile muutoin kuin pitkillä kierrolla eli 30-40 päivää. Mulla oli ennen hoitoja säännöllinen 30 päivän kierto vuosia enkä saanut aiemmin mitään vääriä plussia. Nyt ku hoidot aloitettiin niin oireilin paljon, on ihan tosi paljon kaikkee mut en usko että mulla nyt niin hormonit heittelee yhtäkkiä.

Oon toki tehnyt väärän plussan mut se ei näkynyt testin toisella puolella lainkaan toisin kuin nyt näkyy ja livenä ihan selvä. Prolaktiini mulla on saattanut itsekseen nousta pcon takia muttei muuten kyllä Pco oireita jos en olisi omia muniksia nähnyt niin ei uskoisi et mulla se on jos ymmärrät mitä ajan takaa

Toivottavasti toi nyt on ihan pysyvä plus <3

Heippa kaikille uusille ja vanhoille :) Lähinnä täältä taustalta nyt seurannut keskusteluja, kun ollaan välillä nyt otettu löysemmin tämä ” vauvaprojekti”. Alkoi itseä jo stressaamaan, ja nyt ollut mukavampaa uuden työn merkeissä, kun muuta ajateltavaa ;) Ollaan menossa julkiselle ivf hoitoihin, keskusteluaika ensiviikolla :) Siihen on hyvät odotukset, kun stressinkin hälvennyt :)Plussa onnea ihan jokaiselle <3

Tervetuloa uusille:) ja nannu mukava kuulla että stressi on hälvenemään päin ja asiat etenevät omalla painollaan:)

Tsempit jesbelle, helenalle ja hannille, toivottavasti tilanteet selkenevät ja jouluvauvat sieltä ilmoittaisivat tulostaan<3 en ota muuta kantaa, kuin että on tää naisena oleminen välillä niiiiin superärsyttävänraastavaa. Jään kyttäilemään hyviä uutisia:)

Itsellä tylsä alkukierto, ei jaettavaa. Plussaa kovasti toivoisin tähän kiertoon, kun sitä seuraava menis sitten taas harakoille isännän työmatkan takia:(

On Pcos kyllä ja tiedän et esim ovis aiheuttaa vääriä monilla, mulla ei Pco oireile muutoin kuin pitkillä kierrolla eli 30-40 päivää. Mulla oli ennen hoitoja säännöllinen 30 päivän kierto vuosia enkä saanut aiemmin mitään vääriä plussia. Nyt ku hoidot aloitettiin niin oireilin paljon, on ihan tosi paljon kaikkee mut en usko että mulla nyt niin hormonit heittelee yhtäkkiä.

Oon toki tehnyt väärän plussan mut se ei näkynyt testin toisella puolella lainkaan toisin kuin nyt näkyy ja livenä ihan selvä. Prolaktiini mulla on saattanut itsekseen nousta pcon takia muttei muuten kyllä Pco oireita jos en olisi omia muniksia nähnyt niin ei uskoisi et mulla se on jos ymmärrät mitä ajan takaa

Toivottavasti toi nyt on ihan pysyvä plus :Heartred

Sitä me toivotaan! :)

Tervetuloa uusille:) ja nannu mukava kuulla että stressi on hälvenemään päin ja asiat etenevät omalla painollaan:)

Tsempit jesbelle, helenalle ja hannille, toivottavasti tilanteet selkenevät ja jouluvauvat sieltä ilmoittaisivat tulostaan:Heartred en ota muuta kantaa, kuin että on tää naisena oleminen välillä niiiiin superärsyttävänraastavaa. Jään kyttäilemään hyviä uutisia:)

Itsellä tylsä alkukierto, ei jaettavaa. Plussaa kovasti toivoisin tähän kiertoon, kun sitä seuraava menis sitten taas harakoille isännän työmatkan takia:sad001
Jotenkin ite en jaksa ees jännitellä parin vk päästä se neuvola jollei ennen sitä oikeesti tuu se plussa tai jotain. Yrittää mennä vaan eteenpäin ja kait se tulee kun sen aika on ja jollei itsessään niin kait ne osaa jotain apuja antaa :happy: mutta samaa mieltä naisena olemisesta ja pikkuhiljaa alan kallistua että miehenä olis vaan niin paljon helpompaa :grin

Ehkäpä siinä miehenä olemisessakin on omat pulmansa:)) saankos udella, miksi siis meet neuvolaan? Sama pää kesät talvet, sori jos oot jo sanonut, on menny ihan ohi tai oon jo unohtanut:)

Heippa kaikille muillekin kuumeilijoille !

Mitenköhän on, jätettiin ehkäisy pois tässä tai viime kierrossa ja nyt menkat ehkä myöhässä 4 päivää (kierto ei ole tasaantunut menkkojen palattua niin en tiiä kierron pituutta) MUTTA imetän edelleen reilu 1v esikoista ja ollaan tässä kuussa palattu yöimetyksiin ja muutenki imetys lisääntynyt ja mietin onkohan tuo imetys voinut karkottaa menkat myös vai voinko olla raskaana Ja tiiän, tyhmä kysymys teen kyllä huomenna aamulla testin

Kai haen vaan tällä sitä et voiko ne menkat hävitä jos ne on raskauden jälkeen palanneet jo takaisin ja parit kolmet menkat olleet jo

Heippa kaikille muillekin kuumeilijoille !

Mitenköhän on, jätettiin ehkäisy pois tässä tai viime kierrossa ja nyt menkat ehkä myöhässä 4 päivää (kierto ei ole tasaantunut menkkojen palattua niin en tiiä kierron pituutta) MUTTA imetän edelleen reilu 1v esikoista ja ollaan tässä kuussa palattu yöimetyksiin ja muutenki imetys lisääntynyt ja mietin onkohan tuo imetys voinut karkottaa menkat myös vai voinko olla raskaana Ja tiiän, tyhmä kysymys teen kyllä huomenna aamulla testin

Kai haen vaan tällä sitä et voiko ne menkat hävitä jos ne on raskauden jälkeen palanneet jo takaisin ja parit kolmet menkat olleet jo

Tervetuloa:)

En osaa sanoa sun tilanteeseen, mutta omasta voin sanoa sen verran, että on kyllä ainakin oma kierto edelleen ihan kaaoottinen imetyksen, raskauden ja synnytyksen jäljiltä. Mulla imetys päättyi tammi-helmikuun vaihteessa.

Mutta kyllähän ne on ihmiset raskautuneet imetyksestä huolimatta, että siinä mielessä kyllä kandee testata:)

Tervetuloa:)

En osaa sanoa sun tilanteeseen, mutta omasta voin sanoa sen verran, että on kyllä ainakin oma kierto edelleen ihan kaaoottinen imetyksen, raskauden ja synnytyksen jäljiltä. Mulla imetys päättyi tammi-helmikuun vaihteessa.

Mutta kyllähän ne on ihmiset raskautuneet imetyksestä huolimatta, että siinä mielessä kyllä kandee testata:)

Vitsi ku jännittää :)!! Jotenki niin pessimistinen olo siitä et on varmaan nega ettei huvittais ees testata mut kyl se varmaa täytyy ettei sit tarvi ainakaan pyöritellä asiaa enempää päässään. Viel sen verran tuoreessa muistissa esikoisen yrittämisajat et ahdistaa jos taas pitkä aika edessä ja monta pettymystä :/

Tänään jo toista päivää toinen vilkkuu ja toinen ei. Jos luottaisin tohon ekaan, vois mennä ihan hukkaan parhaat päivät. :eek: Älkääkä vaan kysykö miks testaan kahdella. Tai siis neljällä (mulla on kaks liuskaa vielä lisäks :smiley-angelic006)

Ja tänään kolmatta päivää se toinen vilkkuu. Ja nyt illasta myös liuskojen viivat vaalentunu. Huomenna vielä testaan mut jotenkin tuntuu että toi toinen testi sekaisin? Reklamoin jos ei huomenna naama siinä pysy.

:sorry: Katkerien kyynelten jälkeen tulen tänne takaisin. Eilen meni kesken. Heräsin aamulla, tuntui vatsassa joku krampin tyyppinen ja sitten alkoi vuoto ja menkkakivut. Normimenkkoja runsaammat. Ennen sitä oireet alkoi hiipumaan. Mulla oli koko ajan sellainen olo, että en saa olla onnellinen tästä vauvasta ja näin kävi.
Neuvolaan kun soitin niin käskivät tarkkailemaan ja jos tulee pahoja kipuja tai vuoto yltyy niin päivystykseen ja 2 vkon päästä uus testi.
Aamulla oli vielä haalea plussa testissä, näillä viikoilla sen kai pitäis olla selkeämpi, jos ei olis menny kesken (4+6). Tissikipukin katosi eilen ja vatsan turvotus. Itkuhan siinä pääsi, mut onneksi mies on iso tuki ja lohtu.
Nyt otan lomani ihan lomana (huominen töissä vielä), enkä ajattele yhtään mitään vauvajuttuja. Palataan sitten sen jälkeen asiaan.

Oon pahoillani :Heartred Jos jotain "hyvää" niin onneks noin alussa meni. Mut tiedän et ei se auta. Ton takia moni varmaan tekee testin ku menkat pidempään myöhässä..

Mä teen testin ma aamuna ja toiv jo ois puhdas nega.. Ma iltana myös gyne, katotaan selviikö jotain uutta. Toivon niin et raskautuisin kesään mennessä taas.. Ennen touko-kesäkuuta en ressaa asiasta..:angelic: mut jos tärppiä ei kuulu ni rupee paniikki iskee..:arghh:

Tsemppiä kaikille :Heartred

Oon jotenki nauranut aina et höh ei kai hampaiden pesu nyt voi oksettaa. Noh tuki se koettua ekaa kertaa elämässä illal ku pesin hampaat nyt ennen unille menoo. Ikenis vissiin tulehdus kun verta hitusen vuoti ja ku takahampaat pesin niin yökköily alko, enkä siis helposti yökkäile kun suuhun menee syvemmälle joku hammasharja tai banaani. Kyl kallistun pikkuhiljaa positiivisesti et vois tuo ollakin plussa tällä kertaa

Vitsi ku jännittää :)!! Jotenki niin pessimistinen olo siitä et on varmaan nega ettei huvittais ees testata mut kyl se varmaa täytyy ettei sit tarvi ainakaan pyöritellä asiaa enempää päässään. Viel sen verran tuoreessa muistissa esikoisen yrittämisajat et ahdistaa jos taas pitkä aika edessä ja monta pettymystä :/

Ymmärrän:) täällä tää toisen teko vaikuttais olevan toisinto esikoisen yrityksestä:( mutta onhan moni raskautunut heti tyyliin kerta laakista ekan jälkeen:) jännällä täällä odotan sun uutisia:)

Oon pahoillani :Heartred Jos jotain "hyvää" niin onneks noin alussa meni. Mut tiedän et ei se auta. Ton takia moni varmaan tekee testin ku menkat pidempään myöhässä..

Mä teen testin ma aamuna ja toiv jo ois puhdas nega.. Ma iltana myös gyne, katotaan selviikö jotain uutta. Toivon niin et raskautuisin kesään mennessä taas.. Ennen touko-kesäkuuta en ressaa asiasta..:angelic: mut jos tärppiä ei kuulu ni rupee paniikki iskee..:arghh:

Tsemppiä kaikille :Heartred

Tää on helpompi sulattaa, kun mulla oli koko ajan joku paha aavistus ja pelko. En jotenkin pystynyt iloitsemaan koko asiasta ja toppuuttelin miestäkin ja muistuttelin riskeistä + kielsin kertomasta kellekkään.. Sanoin miehelle, että ainakin meillä jotain toimii, kun kuitenkin sain plussan.

Ens kerralla testaan vieläkin myöhemmin. Äh, tuntuu että flunssakin puskee päälle ja tänään vika päivä ennen lomaa :sad001

Moikka kaikille! Minä siirryn pikkuhiljaa yrityksen odotuksesta tänne raskautta yrittäviin :) Aloitellaan yritys seuraavien menkkojen jälkeen eli tuossa kuun vaihteessa.

Jätin jo vähän etukäteen pillerit pois (helmikuussa) tasaillakseni kiertoa, kun ajattelin, että tasaantumiseen voi mennä pitkäänkin. Ekat luomumenkat tulikin onneksi 30 päivän päästä pillereiden tyhjennysvuodosta. Voi kai ne vissiin toisesta kierrostakin lähteä heittämään mutta toivottavasti ei! Nyt on sit finnit palanneet mitä pelkäsinkin tapahtuvan :hungover:

Niin ja meillä on ennestään jo 3-vuotias lapsi :) Tää vauvakuume tuli vähän yllättäen kun mulla on tässä opinnotkin kesken.. Ajattelin ennen, että sitten aikaisintaan kun koulu on ohi, mutta ei malteta odottaa :rolleyes: Ja ikääkin tulee koko ajan lisää :grin

Ehkäpä siinä miehenä olemisessakin on omat pulmansa:)) saankos udella, miksi siis meet neuvolaan? Sama pää kesät talvet, sori jos oot jo sanonut, on menny ihan ohi tai oon jo unohtanut:)
Lähen siis kattoo että onko jotain mikä estää tai hankaloittaa raskaaksi tulemista :banghead:

Takaisin