Raskaaksi 2019

Tervetuloa, Tipsu :)

Mulla kp32/29-32. Ei näy menkkoja. Aamu alkoi taas närästyksellä ja hieman on etonut.
Paineen tunne ja kipuilu alavatsassa jatkuu. Entinen kollega juuri laittoi viestiä, että
hänellä on plussat näkyneet vasta tosi myöhään kaikista raskauksista että voi se
niin minullakin olla. Mutta eivät menkat tosiaan ole myöhässä vielä, tänään tasan kk
edellisistä.

Mun mies loukkasi kätensä illalla säbässä ja kävi kipsattavana. Tänään lääkäriin
selvittämään, onko murtunut. Onneksi on sen verran huono olo, ettei tee seksiä
mieli ja jos plussa pärähtäisikin, saisi luvan kanssa pitää taukoa :D

Tsemppiä!
Oliko teillä kauan yritystä jo takana! Toivottavasti pääset pian lääkärille!

Mulla dpo 2 ja selvät oviksen jälkeiset tuntemukset. Rinnat kipeät.
Nyt jos ne menkat joskus suvaitsisivat?saapua alkais 11 kierto ja tosiaan takana isänpäivänä tullut keskenmeno. Pääseepähän kaikki verikokeet yms menemään läpi jos vaikka jotain löytyisikin niin saisi sitten apuja

Tää on helpompi sulattaa, kun mulla oli koko ajan joku paha aavistus ja pelko. En jotenkin pystynyt iloitsemaan koko asiasta ja toppuuttelin miestäkin ja muistuttelin riskeistä + kielsin kertomasta kellekkään.. Sanoin miehelle, että ainakin meillä jotain toimii, kun kuitenkin sain plussan.

Ens kerralla testaan vieläkin myöhemmin. Äh, tuntuu että flunssakin puskee päälle ja tänään vika päivä ennen lomaa :sad001

Mul oli kans toi pelkopelko/aavistus koko ajan..mut voi olla et johtuu yhdestä lääkkeestäki et pelkäsin et vahingoitti. No toiv ens kerralla meillä menee paremmin :Heartred

Muuttiko sun ajatuksia geleestä? Mä en tiiä.. Pieni pelko et jotenki auttaa mut oikasee ja kaikki ei hyvin kuitenkaan. Vaikka tuskin. Voin kysyy gyneltä ma jos kehtaan. Nyt oon syöny kork yhtä päivässä. ennen kahta. Mut ehkä menkkojen jälkeen söisin enemmän. Tai sit vedän vaan letroja.
Mutta hyvä oli joo nähdä et jotain tuolla toimii.

Tervetuloa, Tipsu :)

Mulla kp32/29-32. Ei näy menkkoja. Aamu alkoi taas närästyksellä ja hieman on etonut.
Paineen tunne ja kipuilu alavatsassa jatkuu. Entinen kollega juuri laittoi viestiä, että
hänellä on plussat näkyneet vasta tosi myöhään kaikista raskauksista että voi se
niin minullakin olla. Mutta eivät menkat tosiaan ole myöhässä vielä, tänään tasan kk
edellisistä.
Toivon et mä oon kuin sun kollega. Olo on sen mukainen et plussa varmaan olis mut noi haamut sekoittaa päätä..

Voi pöh! Toivottavasti sun tilanne selkiää pian.

Kuinka normaalia se on, että plussat näkyy myöhään? Jos kuitenkin hcg alkaa erittymään kun kiinnittyy. Toki jos ei tiedä oviksesta mitään niin voi ed. Menkoista laskettuna viikkoja olla enemmänkin jos ovis myöhemmin. Tms.
Mulla oli pitkään ovis kp 21 ja jos menkoista laski lasketun ajan niin oli aina viikon enemmän. Mut tosiaan kysyn, kun en tiedä.
En ole päässyt nyt sinne asti tutkimaan tätä asiaa ikinä tällä luteaalilla. Lähinnä olen googletellut että kuinka aikaisin näkyy.

Mulla ei oo kokemusta myöhäisistä plussista. Tässä kierrossa vasta ekaa kertaa ikinä tikuttelin ovista ja sen vahvimman viivan aikoihin oli vain yksi kerta seksiä, joten joko mulla kävi mäihä tai sitten mulla on joku superkummallinen mahatauti, joka ei vielä ole mennyt ohi. Lueskelin netin keskusteluja, että joillakin ei näkynyt tk:n verikokeessakaan plussa, vaikka olivat kuitenkin sitten raskaana..

Helena80 ja NewMoon kyllä mun oireet osa on täsmällisesti samat kuin pms mutta huimaus ja tämä kuolemanväsy ei kuulu siihen. Kyllä voi oireita kuvitella paljon mutta joillakin se ei vain se hcg esim virtsaan erity. Kuten mulla aikoinaan kerron nyt täällä mitä en ole jakanut yleisesti eli vasta toisella kuulla muista syistä sain tkssa tietää että olin raskaana. Testit olivat kaikki negaa. Keskenmenon sain valitettavasti mutta nyt on tosiaan se 2 viivaa olkoot kuin haamu tahansa jos se punainen on nii sit se on.

Ainakin kunnes toisin todistetaan... Ei kaikilla tuu vasta ku sit ku esim viikon ku menkat myöhässä ja esim stressi voi siirtää ovista. Ja siitä se lähtölaskenta alkaa. Eli kp ei oo niin väliä kuin dpo mut uskon että mulla on alkuraskaus kyseessä Nukun joskus muutenkin paljon mutta en näin paljon. Ja hiukset ovat ruvennut harvenemaan...

Dpo8. Tiputtelee.. :angry1 Saas nähdä, eiköhä tää ollu tässä tältä kierrolta. Turhauttaa. Oireita ei enää ole, vähän väsyttää mut todnäk johtuu ulkoilusta ja runsaasta lounaasta.
EDIT// tuskin vielä menkkoja tekee mut tuppaa tiputtamaan monta päivää etukäteen. Mistä lie sekin johtuu.

Mulla ei oo kokemusta myöhäisistä plussista. Tässä kierrossa vasta ekaa kertaa ikinä tikuttelin ovista ja sen vahvimman viivan aikoihin oli vain yksi kerta seksiä, joten joko mulla kävi mäihä tai sitten mulla on joku superkummallinen mahatauti, joka ei vielä ole mennyt ohi. Lueskelin netin keskusteluja, että joillakin ei näkynyt tk:n verikokeessakaan plussa, vaikka olivat kuitenkin sitten raskaana..

Se on ihmeellinen juttu, verikokeissa yleensä plus mut oon lukenut tapauksia mut ne on harvinaisia. Mulla virtsaan ei oo kerran aiemmin erittynyt hcg lainkaan eli en saanut viivan viivaa. No nyt on ihan silmiin näkyvä, toki ajattelin kokeilla vielä kun on vielä aikaa sinne neuvolaan. Hassua miten mun testi jossa selkeämmin näkyi 2 viivaa nyt tuomittiin negaksi mut testi jossa ei niin selkeää toista viivaa niin haamuksi.

Mieli voi tehdä oireita ja Pco joillakin haamuja testeihin (mulla ei henkilökohtaisesti) mut esim naiset jotka ovat kuvitellut raskauden ovat ihan vauva mahan saaneet yms mut testit silti olleet negaa koska mieli ei voi kehittää hcg hormonin nousua

Dpo8. Tiputtelee.. :angry1 Saas nähdä, eiköhä tää ollu tässä tältä kierrolta. Turhauttaa. Oireita ei enää ole, vähän väsyttää mut todnäk johtuu ulkoilusta ja runsaasta lounaasta.
EDIT// tuskin vielä menkkoja tekee mut tuppaa tiputtamaan monta päivää etukäteen. Mistä lie sekin johtuu.

Ehkä terolut void auttaa? Se pitää pois tiputtelu vuodot

Ehkä terolut void auttaa? Se pitää pois tiputtelu vuodot

Mmm, voihan se olla, katon nyt vielä kierron-pari mihin tämä nyt menee, jos ei tärppiä näy ja tiputtelut jatkuu ni pitää sitten kilkutella lääkärille.
Yks paketti teroja ois kyllä näköjään reseptillä viel pari viikkoa haettavissa mut vaatis toki lääkärinkonsultaation eikä tietenkään tähän kiertoon enää auta. Pari vuotta sitten määrätty kun ei menkkoja näkynyt puoleen vuoteen, paitsi tietenkin heti kun ois pitäny lääkkeitä alkaa syömään. Hormoniehkäsyn lopetus veti kropan silloin aivan sekaisin.

Ensihetken masentumisen jäliltä toivonkipinä syttyi kuitenkin, sillä voihan tuo tuhru olla ihan mikä vaan. Katsotaan, katsotaan.

Mulla luteaalivaihe on pitkä. Tarpeeksi pitkä mut ku kierto jos venyy niin kohdun limis on yleensä niin hapero et se ei yleensä tartu. Noh kp24 mulla tuli tuhru.. Mut sit mietin että onko sillon ollu vasta ovis ku joskus ovis aiheuttaa verituhrua

Mmm, voihan se olla, katon nyt vielä kierron-pari mihin tämä nyt menee, jos ei tärppiä näy ja tiputtelut jatkuu ni pitää sitten kilkutella lääkärille.
Yks paketti teroja ois kyllä näköjään reseptillä viel pari viikkoa haettavissa mut vaatis toki lääkärinkonsultaation eikä tietenkään tähän kiertoon enää auta. Pari vuotta sitten määrätty kun ei menkkoja näkynyt puoleen vuoteen, paitsi tietenkin heti kun ois pitäny lääkkeitä alkaa syömään. Hormoniehkäsyn lopetus veti kropan silloin aivan sekaisin.

Ensihetken masentumisen jäliltä toivonkipinä syttyi kuitenkin, sillä voihan tuo tuhru olla ihan mikä vaan. Katsotaan, katsotaan.

Toivottavasti olis kiinnittyminen. Terolutia oon itse joskus syönyt ihan ilman kysymättä lekurilta kun kierto venynyt ihan äärettömän paljon

Takaisin