Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hyvähyvä, jään jännällä odottamaan huomista. Nyt äkkiä zzz, kun ei taas tiedä, kuinka monta kertaa tänä yönä saa herätä:)
. Mua suorastaan pelottaa tehä testiä. Ennen ekaa testiä heräilin koko ajan ku näin kaikenlaisia painajaisia.Huhhuh,
Vuodin niin paljon että lopulta päädyin illalla sairaalaan. Ja siis kun sanon paljon niin istuin 3h pöntöllä ja ihan vuoti vaan koko ajan ja hyytymiä. Lopulta mies pakotti soittamaan ja sairaalaan sit lähdin.
Joku suoni vuoti siis kohdunsuulla leepin jäljillä ja leikkaussaliin jouduin, nukutuksessa polttivat ne kiinni. Nyt sit jäin tänne yöksi. Tokkurassa olen vielä.
Ei tämäkään voinut helpolla mennä..
Huhhuh,
Vuodin niin paljon että lopulta päädyin illalla sairaalaan. Ja siis kun sanon paljon niin istuin 3h pöntöllä ja ihan vuoti vaan koko ajan ja hyytymiä. Lopulta mies pakotti soittamaan ja sairaalaan sit lähdin.
Joku suoni vuoti siis kohdunsuulla leepin jäljillä ja leikkaussaliin jouduin, nukutuksessa polttivat ne kiinni. Nyt sit jäin tänne yöksi. Tokkurassa olen vielä.

Huhhuh,
Kiitos, mä pääsin kotiin! Huh!
Ja juu Jesbe, sanoivat et jos sama käy ni heti tänne vaan. Mut pitäs nyt olla kunnolla poltettu. Toivotaan ettei tarvi enää mennä...