Raskaaksi 2019

Hyvähyvä, jään jännällä odottamaan huomista. Nyt äkkiä zzz, kun ei taas tiedä, kuinka monta kertaa tänä yönä saa herätä:)

Hyvähyvä, jään jännällä odottamaan huomista. Nyt äkkiä zzz, kun ei taas tiedä, kuinka monta kertaa tänä yönä saa herätä:)

Toivon sulle oikein hyviä unia ja levollista yötä :happy:. Mua suorastaan pelottaa tehä testiä. Ennen ekaa testiä heräilin koko ajan ku näin kaikenlaisia painajaisia.

Huhhuh,

Vuodin niin paljon että lopulta päädyin illalla sairaalaan. Ja siis kun sanon paljon niin istuin 3h pöntöllä ja ihan vuoti vaan koko ajan ja hyytymiä. Lopulta mies pakotti soittamaan ja sairaalaan sit lähdin.
Joku suoni vuoti siis kohdunsuulla leepin jäljillä ja leikkaussaliin jouduin, nukutuksessa polttivat ne kiinni. Nyt sit jäin tänne yöksi. Tokkurassa olen vielä.
Ei tämäkään voinut helpolla mennä..

Kylläpäs sinuu koetellaan. Kovasti tsemppiä, nyt vaan leuka pystyyn ja suunta ylöspäin. (:

Newmoon, hui kauhea. No mut toivottavasti nyt on kaikki hyvin. On se hyvä, että mies pakotti sairaalaan, eihän noin raju vuoto oo hyvä:(

Hillis, ihana<3 mehän mennään aika samoissa sitten:) täällä nyt kp5 tänään. Tsemppiä tähän kierrokseen, toivottavasti pääset pian neuvolan asiakkaaksi:)

Päivän horoskooppi. Menkkojahanmä tässä olen odotellut

HÄRKÄ 21.4. – 20.5. Olet odottanut kauan erästä uutista, ja nyt se tulee. Se selkeyttää kaikkea parhaalla mahdollisella tavalla ja antaa sinulle eväitä uuden suunnan valitsemiseen.

Huhhuh,

Vuodin niin paljon että lopulta päädyin illalla sairaalaan. Ja siis kun sanon paljon niin istuin 3h pöntöllä ja ihan vuoti vaan koko ajan ja hyytymiä. Lopulta mies pakotti soittamaan ja sairaalaan sit lähdin.
Joku suoni vuoti siis kohdunsuulla leepin jäljillä ja leikkaussaliin jouduin, nukutuksessa polttivat ne kiinni. Nyt sit jäin tänne yöksi. Tokkurassa olen vielä.

Apua :eek: kaikkea sitä voikin sattua! Tuohan on hengenvaarallista. Onneksi kaikki on nyt hyvin :Heartpink

Tää kelpaa miehelle todisteeksi (pelkäsi olevansa "tuhkamuna") :hello2. Mä en vaan voi uskoa :excited001

Liitteet

• 20190410_070922.jpg
    20190410_070922.jpg
    9 KB · Katsottu: 290
Huhhuh,

Toivottavasti nuo koettelemukset nyt sit palkitaan. Tsemppiä, on varmasti rankkaa <3

Onnea Tindell <3

Täällä kp45 eikä mitään muuta ku valkkarii holvaa aina ku vessassa käy. Ummetusta ja eilen olin ottamassa punaviiniä yhden lasin kaverin seurana niin ihan nous puoli lasii päähän ja join puoli litraa vettä siihen päälle. Lopulta jätin koko lopun viinin ja oksensin sit raflan vessassa. Viereinen tyyppi ajatteli varmasti et onpas huono viinapää... Yleensä siis juon lasillisen kun esim syödään, nyt vain ellottaa jo ajatus kun eilinen ei menny ihan niinku piti. Voi elämä ko sais nyt vastauksen kaikkeen..

Aamulämmöt tippuneet takas 35.8 mut se voi olla ku oli ihan helvetin kylmä yö ja lopulta kuumat aallot vei voiton ja yöpaita lensi nurkkaan.

Pikkuhiljaa saisi tulla se plussa tai täti. Testiin ei oo ihan heti varaa niin joudutte nyt kaikki kuunteleen yhden väsyneen selostuksia.

NewMoon toi oli vaarallista ja muista ettei kannata oottaa viimeiseen asti kotona, voimia sulle sinne!!

Tsemppiä ihan kaikille toivon isoa plussa aaltoa meille kaikille <3

Kiitos, mä pääsin kotiin! Huh!

Ja juu Jesbe, sanoivat et jos sama käy ni heti tänne vaan. Mut pitäs nyt olla kunnolla poltettu. Toivotaan ettei tarvi enää mennä...

Onneks pääsit jo kotiin. Aika hurjalta kuulosti :wideyed:

Täällä menossa kp8. Ajattelin huomenna aloittaa tikuttelen, jos onnistuisin oviksen bongaamaan. Jostain syystä oon nyt pari päivää ollu hirveän kiukkuinen, mikä ei oo tyypillistä mulle. Onneks pian on pääsiäisvapaat, niin saa hetken hengähtää.

Mäki haluun päästä joko joulukuisiin tai ees kp1seen.... Ei ymmärrä omaa kehoa, voiko ne clomit viel vaikuttaa ku kuitenkaan oo nyt niitä aikoihin napsinut...

Takaisin