Raskaaksi 2019

Toinen skorpioni täällä moi ja saatoin hieman naurahtaa kun tunnistin itteeni tosta sun suunnittelusta:grin en suutu helposti, mutta jos mua loukataan niin suunnittelen aina päässäni ties mitä kostoja:laughing001
Ei se mitään mä nauran sille itekkin :laughing021 mäkin paljon tosiaan kestän mutta myös samalla salaa haudon kostoa. Mä tunnistan itteni 95% niistä luonneanalyyseista..
 
Pakko kommentoida kun me rakennetaan nyt taloa kaksin ja meille tulee neljä makuuhuonetta. On sitä jonkin verran ihmetelty, mutta nopeesti on kaikki ymmärtäneet kun ollaan todettu, että siinä ois ainakin 15 vuotta tarkotus asua, eli mielellään varaudutaan sen mukasesti.
 
Pakko osallistua tähän asuntokeskusteluun, kun tosiaan mekin ostettiin tuo omakotitalo reilu 2 vuotta sitten. Toki meillä oli tiedossa niin massiivinen remppa, että eipä kukaan tullut kyselleeksi perheen perustamisesta siinä kohtaa. :hilarious:

Tuntuu kyllä tosi typerältä tuollaiset ihmisten utelut. Kyllähän sitä moni voi haluta vähän isomman asunnon kaksistaankin. Meillä oli jo aiemmassa rivarissa työhuone ja haluttiin sillon asuntoa ostaessa ehdottomasti kolmio, vaikkei ollut edes ajatusta koskaan, että siinä asunnossa olisi haluttu perhettä perustaa. Eli kyllä mä ainakin kannustaisin hankkimaan sen isomman asunnon, ei sitten ole pakko heti alkaa katsoa uutta, jos/kun toivottavasti sitä jälkikasvua siunaantuu. Ja siihen asti ylimääräisille huoneille voi keksiä muuta käyttöä. :happy:
 
Jos ei oo rahasta kiinni ja asunto muuten mietityttää, niin miksei vois olla niitä ylimääräisiäkin huoneita. Meillä oli alusta alkaen selvää, että yhdessä ostetaan vähintäänkin kolmio ja niin ostettiin jo monta vuotta ennen esikoista. Olis voitu ostaa isompikin, mutta Helsingin hintatasolla ei isompaa pystytty siinä vaiheessa ostamaan. :) Typeriä kyllä tollaset utelut. Ei sitä varmaan pahalla tarkoiteta, mut ei moni tajua ajatella asiaa niin. En mäkään varmaan olis tajunnut ennenkö nyt on lähipiirissä ollut näitä lapsettomuusongelmia.
 
Kyllä tää vaan nega on edelleen. Kuinka myöhään mun ovis oikein on. :confused: Tänään kp14/23-26.
 

Liitteet

  • 20200218_105524.jpg
    20200218_105524.jpg
    8.2 KB · Katsottu: 112
Tervetuloa uusille! :happy:
Tsemppiä jokaiselle omaan tilanteeseensa! :Heartred

Täällä odotellaan edelleen kierron alkua, kp34, ei kele :mad: Paras olisi alkaa nyt, ettei mene toisesta päästä liian pitkäksi ja Menopurilla stimuloitu ovulaatio sattuisi mahdollisesti viikonlopulle, tai sitten saisi olla reilusti pitkä kierto, että menisi viikonlopun yli. Tuntuu että ajoitus menee inseminaation kannalta taas päin seinää :banghead:

Mitäs konsteja sitä keksisi kierron starttaamiseen :hilarious:
Seksiä kokeiltiin jo sunnuntaina ennen kuin mies lähti taas työreissuun, ajattelin kokeilla kevyttä kuntoilua seuraavaksi ja jos teen vielä uudelleen sen negatestin, jokohan niillä alkaisi o_O
 
Mä oon kyllä huomannut, että nytten kun on ihan avoimesti jauhanut näistä haasteista, niin ei tuu noita älyttömiä kysymyksiä:hilarious: ei varmaan jengi uskalla kysellä, ettei tuu täyslaidallista siitä kuinka vaikeaa tämä lasten teko on:hilarious: kaiketi sitä haluais helposti elää siinä ihanassa kuplassa, että lapsia vaan tehdään kun niitä halutaan ja se siitä:hilarious: esikoisen aikaan aloin puhumaan pitkästä yrityksestä vasta sen ensimmäisen tuulimunan jälkeen, kun meni kuppi ihan nurin, että reilu 1,5 vuoden odotus päättyi nt-ultraan. Jälkeen päin ajatellen olis voinut kyllä puhua jo aikaisemmin

Jos joku vähänki vihjaa lapsien tekemisestä ni sanon kyl et JOHAN TÄSSÄ ON 1,5V YRITETTY. Niin hiljenevät.

Voihan niillä huoneilla tehdä muutakin kuin lapsia ja turha ostaa ensin pieni kämppä ja sit vasta iso kun lapsia. Hyvä varautua :) eiköhän me kaikki saada edes yksi lapsi:rolleyes:

Sporttis, on jo aika tumma, kokeile vielä illalla ja huomen aamulla!
 
Mä kannustaisin myös olemaan ihan suora utelijoille ja muutenkin. Me kerrottiin ihan avoimesti siitä, miten esikoinen sai alkunsa, eikä ole kukaan koskaan kysynyt että koskas toisen pistätte aluille, vaikka esikoinen täyttää tänä vuonna jo neljä.

Mun mielestä helpottaa myös omaa henkistä kuormaa, kun saa avautua asiasta. Ei tässä kumminkaan mitään hävettävää ole.

Napa: seitsemän päivää primoja takana, kolme vielä edessä. Niistä ei ole tullut mitään oireita, olen tyytyväinen. Viikon sisään pitäisi alkaa menkat, niin lääkärin arvion mukaan ehtis punktio olla sillon viikolla 11. Nollaultra on varattu ensi viikon keskiviikolle. Lääkkeetkin tilasin jo apteekkiin. Jos kaikki menee optimaalisesti niin ensi viikolla on piikit lihassa!
 
Mulla on iltaisin aina niin laimeeta pissaa, että en saa siitä oikein testattua. Eilen yritin, kun päivällä oli hieman tän päiväistä haaleampi viiva, niin illalla hyvä että näkyi koko viivaa, kun oli niin haalea. Ja eilenkin rajoitin juomista jo hyvissä ajoin enkä klo 16 jälkeen juonut yhtään vettä, testin tein 19 jälkeen. Ärsyttävää! Täytyy kattoa jos silti koittais illalla tai viimeistään huomenna sit taas aamupäivällä.
 
Täysin samaa mieltä!

Oliko sulla aiemmin kokemuksia primosta? Toivottavasti alkaa pian. Mulla tais alkaa kunnolla 2 päivää lopetuksen jälkeen.
Oliko sulla lyhyellä kaavalla?

Yhden kerran olen syönyt ennen, silloin alkoi viisi päivää vikan pillerin jälkeen. Kierto oli silloin yli 50 päivää, ihan tarkkaan en enää muista kuinka paljon yli. Että sitä tässä jännään, onko primoilla lopulta mitään vaikutusta vai elääkö kierto kumminkin ihan omaa elämäänsä.

Lyhyt kaava juu, tehdään se koska amh on niin korkea.
 
Mulla on iltaisin aina niin laimeeta pissaa, että en saa siitä oikein testattua. Eilen yritin, kun päivällä oli hieman tän päiväistä haaleampi viiva, niin illalla hyvä että näkyi koko viivaa, kun oli niin haalea. Ja eilenkin rajoitin juomista jo hyvissä ajoin enkä klo 16 jälkeen juonut yhtään vettä, testin tein 19 jälkeen. Ärsyttävää! Täytyy kattoa jos silti koittais illalla tai viimeistään huomenna sit taas aamupäivällä.
Mulla oli esim täs kierrossa kp11 tosi hailakka viiva, ei siis läheskään tollanen ku sulla ja meinasin et jaa ei oo ovis lähelläkään. Sit tein muuten vaan kp12 illalla ja näytti tältä:

Mä oon enemmänkin tuuritestailija ja testaan 2-3 tikkuu per kierto ja varmaa joka kerta käyny tuuri kun saanut tikulla kiinni. Mutta varmaan jollain nousee hitaammin :bookworm:
 

Liitteet

  • 3AB53C77-8A58-449B-8B48-C6E5468DD10D.jpeg
    3AB53C77-8A58-449B-8B48-C6E5468DD10D.jpeg
    21.4 KB · Katsottu: 113
Oliko sulla lyhyt viimeksikin? En enää muista.
Peukut sille, että lähtee kierto käyntiin!

Oli periaattessa. En tiedä onko sille joku oma nimensä, aloitin siis stimuloinnin letroilla ja viiden päivän jälkeen jatkoin menopurilla. Mutta ei siis sumuja alkuun. Nyt mennään ihan tavallisella lyhyellä kaavalla, ja vähän tujummat annostukset kuin viimeksi, että saattais enemmän folleja. Tuoresiirtoa ei todennäköisesti tulla tekemään.
 
Mehän asutaan kaksiossa yhen lapsen kanssa ja kyllä mä keksisin käyttöä useemmallekin huoneelle vaikka ei olis muksuja ollenkaan, vierashuone esim olis ihan kiva kun kaikki sukulaiset asuu kaukana. Tästäkin muuttaisin isompaan vaikka heti huomenna, mutta eipä oo etsinnästä huolimatta löytynyt vielä :rolleyes:
 
Sulla taisi yksi siirrettävä viimeksi olla. Jospa nyt sit tulis enemmän. Oot varmaan maininnut mutta en mitään muista, mut miksei tuoresiirtoa?

Yksi alkio saatiin vaan juu, neljä solua. Toiveissa tosiaan olis vähän parempi saalis :smiley-angelic001

Mulla on ennenkin pienillä annoksilla tullut hyperi ja amh on niin korkea (lähes 17) että on oletettavaa että nytkin tulee ainakin hyperin oireita. Tuoresiirtoa ei silloin tehdä, koska hcg pahentaa niitä entisestään. Mennään siis tietoisella riskillä, follien määrä ajaa tärkeysjärjestyksessä yli.
 
Täälläkin yks skorpioni. :grin

Me ostettiin syksyllä talo, jossa on kolme makkaria. Meillä kuitenkin omat kamat ja mööpelit räjähti kaikkiin huoneisiin niin tehokkaasti, ettei kukaan oo kyselly mitä aijotaan niihin laittaa. :hilarious::hilarious:

Tänään kp17 ja menkkakivut alkoi. Huomenna varmaan sitten tiputtelu ja seitsemän päivän päästä menkat. Ovuloimattomaksi jäi, tai sitten ovis todellakin oli sillon n. kp6 kun oli oireet.
 
Täälläkin yks skorpioni. :grin

Me ostettiin syksyllä talo, jossa on kolme makkaria. Meillä kuitenkin omat kamat ja mööpelit räjähti kaikkiin huoneisiin niin tehokkaasti, ettei kukaan oo kyselly mitä aijotaan niihin laittaa. :hilarious::hilarious:

Tänään kp17 ja menkkakivut alkoi. Huomenna varmaan sitten tiputtelu ja seitsemän päivän päästä menkat. Ovuloimattomaksi jäi, tai sitten ovis todellakin oli sillon n. kp6 kun oli oireet.

Oisko mahollista että ois kuitenki ns kiinnittymis/raskauskipua? :rolleyes:
 
Takaisin
Top