Raskaaksi 2019

Edz kiitos videolinkistä :love017 Mie googletin viime kierossa varmaan joka päivä "alkuraskaus oireet" ja miten hedelmöittyminen tapahtuu, ihan ku ei ois koskaan kuullutkaan mistään mitään :hilarious:

Mulla oli eilen inssi ja kaikki siellä ok. Nyt siis dpo 1 ja yritän pysyä järjissäni. Eilen olin tosi rauhallisissa olotiloissa, tänään taas tuntunu et vois hyppiä pitkin seiniä :rolleyes:
 
Täällä myös vanha karhu iltaa! :hello Jonku aikaa tullu taustailtua ja viikon sain pidettyä iha taukoakin palstalta kun oltiin reissussa :smiley-ashamed004
Tuon viikon aikana oli tullut yli 30 sivua mutta kiltisti kaikki luin ja se plussatsunamikin taisi siihen sattua! Onnea vielä kaikille aaltoon päässeille!:wav

Ja koirankorva, todella tylyä kohtelua saitte:sad001 jos jouduttu nyt odottamaan seuraavaan plussaan niin toivotaan että se olisi kuitenkin se pysyvä!

Syy hiljaisuuteeni on ollut lähinnä turhautumisessani ja siinä kun mitään uutta ei tapahdu. Jonotellaan, jonotellaan... Luomuplussa usko on mennyt jo aikoja sitten, vaikka toki aina ovis hyödynnetään tietty. Tässä kuussa en pitkästä aikaa käyttänyt lugejakaan tiputtelun ehkäisyyn ja kas! Dpo2han se alkoi jo mukavasti:angryfire En varmaan testaa tässä kierrossa ollenkaan, mikä onki saavutus yli vuoteen:rolleyes: lauantaina tai sunnuntaina taas kp1.
Mäki toivosin jo lunta tänne pimeään kun varsinki täälä pkseudulla marras- ja joulukuukin niin saakelin pimeetä!:confused2

Voihan hele noita vuotoja:dead: mä yritän tässä kovasti uskotella itselleni, että oon selvinnyt näistä, mutta eiköhän myös tää sama jatku taas, jos ovulaatio suo saapua:inpain:

Onneksi aika kuluu kumminkin suht nopeaan ja hoidot lähestyy itse kullakin. Kyllähän tuo odottelu näis hommissa nakertaa eniten:Heartred

Jep, kuukausittain pitää aina lukea ne samat alkuraskauden oire keskustelut:hilarious: vähän kun niitä ei osais jo ulkoa:hilarious:
 
Mukana ollaan eikä loppua näy. :grin
Olipas hurja tuo video. Niin monta vaihetta ja jos yksikin epäonnistuu, ei raskaus ala tai jatku.
 
Voihan hele noita vuotoja:dead: mä yritän tässä kovasti uskotella itselleni, että oon selvinnyt näistä, mutta eiköhän myös tää sama jatku taas, jos ovulaatio suo saapua:inpain:

Onneksi aika kuluu kumminkin suht nopeaan ja hoidot lähestyy itse kullakin. Kyllähän tuo odottelu näis hommissa nakertaa eniten:Heartred

Jep, kuukausittain pitää aina lukea ne samat alkuraskauden oire keskustelut:hilarious: vähän kun niitä ei osais jo ulkoa:hilarious:

Niin sä epäilet et edellinen ois ollu ovuloimaton kierto? Et kuitenkaan tehny ovistestejä? Toivotaan et sun vuotelut kuitenkin pysyis nyt poissa! Mut eihän teilläkään oo nyt sit kovin pitkä aika et pääsette hoitoihin:Heartred
 
Olis hyvä jos vuotelijoilla pysyis pois, niin epäreilua. Itse tajusin et kuin kauan sitä jo täällä heilunut ohoh.

Kyl oli eilisen perusteella uus ovis, eli ovislimaa tuli ja nyt siihen nähden selkeästi lämpö noussut eli ei vaan 0,2 astetta vaan oli noussut sen 0,5 minkä mulla yleensä tekee. Flossa on ennen sitä varsinaista o päivää lämmöt olleet 35,2 ja 35,5 ja 35,6 joten luulin että 35,9 nousu oli sit se nousu mut 35,8 on ollu muut päivät. Eli 35,5 olis ollu se ns eka ovislimapäivä..

Kauhistus lumi olis niin tärkeä, perhe lähettää kuvia ja on kai niillä lunta mut toi lumen kaipuu heräsi itsellä eli kun tuijottaa ulos kaameaan vesisateeseen ja ulkona on ihan säkkipimee ku ej oo katuvaloja edes lähellä niin voi uskoo et ompi tyly ja väsy. Onneksi on viikonloppu saa pari päivää vaan nukkua
 
Mukana ollaan eikä loppua näy. :grin
Olipas hurja tuo video. Niin monta vaihetta ja jos yksikin epäonnistuu, ei raskaus ala tai jatku.
Ei se tunnu alkavan pussilla muutenkaan
Ehkä olis helpompi olla saamatta noita alku km/tm ja suosiolla testata jos ei tulis menkkoja. Mut toi lääke vaatii sen kyl et testaa, ettei vahingossa ns lopeta kesken mut ärsyttää tehdä noit negoja. Mikä on todennäköisyys et raskaus alkaa yleensä, eiks se ollu joku 23 prosenttia per pariskunta per ovuloitu kierto. Vai oliko toi peräti ihan vuodessa?
 
Ei se tunnu alkavan pussilla muutenkaan
Ehkä olis helpompi olla saamatta noita alku km/tm ja suosiolla testata jos ei tulis menkkoja. Mut toi lääke vaatii sen kyl et testaa, ettei vahingossa ns lopeta kesken mut ärsyttää tehdä noit negoja. Mikä on todennäköisyys et raskaus alkaa yleensä, eiks se ollu joku 23 prosenttia per pariskunta per ovuloitu kierto. Vai oliko toi peräti ihan vuodessa?

Joo ~20% mahdollisuus per kierto ainakin ekat puol vuotta vai onkohan ihan vuodenkin? Toisaalta jos 85% pareista onnistuu vuodessa ja heistä ~80% onnistuu ekassa puolessa vuodessa niin eiks sen mukaan puolen vuoden jälkeen ala prosentitki per kierto laskemaan..
 
Niin sä epäilet et edellinen ois ollu ovuloimaton kierto? Et kuitenkaan tehny ovistestejä? Toivotaan et sun vuotelut kuitenkin pysyis nyt poissa! Mut eihän teilläkään oo nyt sit kovin pitkä aika et pääsette hoitoihin:Heartred

Joo, oli mulla vähän oloja, mut itselle tyypillinen "grande finaali" jäi tulematta. Tikutin 3 päivää, sillon kun oli taas raskauden mahdollisuus tuli taas kuvioihin. Sillon ei tullut plussaa. Viime kierto olikin siis 37 päiväinen ja vuodotonta (ihan joku tyyliin kolme päivää vaan ennen menkkoja, en jaksa ees laskea sitä miksikään), sekin puhuu tän puolesta. Sitä viime kierto oli 16 päivää. Alkaakohan munat loppumaan:bag:

Joo, toivottavasti pääsis ensi käynnille vuoden vaihteen jälkeen:smiley-angelic001 toivotaan nyt joulun taikaa meille kaikille:Heartred
 
Joo ~20% mahdollisuus per kierto ainakin ekat puol vuotta vai onkohan ihan vuodenkin? Toisaalta jos 85% pareista onnistuu vuodessa ja heistä ~80% onnistuu ekassa puolessa vuodessa niin eiks sen mukaan puolen vuoden jälkeen ala prosentitki per kierto laskemaan..
Voi olla, ite mietin että oon helposti saanu hcg nousuun et todettuja km on vain ne 2 ku sit ne meinas kemiallisia etten tiedä mikä mulla tekee ton mut päätin et testaan vaan digil niin ei tarvi tihrustaa haamuja vaan saa tiedon heti ja sit voi seuraa et nouseeko viikot. Jos tässä enää raskaudun.
 
Mulla oli kolesteroli ainakin koholla, oon tosi hoikka en käsitä mut ei se sitä vissiin katso. Kilpparijutut kunnossa mut joku sokeri oli päin peetä ni siihen katsotaan jotaki olisiko metformin taas. Se kyl alkuun tekee vaikka mitä oireita Huoh. Kauhee jano siitä tulee ainakin mitä muistan
 
Mulla oli kolesteroli ainakin koholla, oon tosi hoikka en käsitä mut ei se sitä vissiin katso. Kilpparijutut kunnossa mut joku sokeri oli päin peetä ni siihen katsotaan jotaki olisiko metformin taas. Se kyl alkuun tekee vaikka mitä oireita Huoh. Kauhee jano siitä tulee ainakin mitä muistan

Joo, kolesteroli voi olla koholla ihan minkä painosella tahansa. Elintavat ja varmaankin geenit vaikuttaa siihen. Mut hyvä et kilpparit on kunnossa ja toivottavasti lääke tehoo tohon sokerijuttuun :)
 
Täällä menkat 3 päivää myöhässä ja plussa vaan vahvistuu. Vielä ei oo muita oireita kun rintojen arkuus ja haukottelu (väsymys). Aivastellu oon kans tän koko viikon ja närästäny iltasin vähän.
 

Liitteet

  • IMG_20191122_100634.jpg
    IMG_20191122_100634.jpg
    62.6 KB · Katsottu: 162
Täällä menkat 3 päivää myöhässä ja plussa vaan vahvistuu. Vielä ei oo muita oireita kun rintojen arkuus ja haukottelu (väsymys). Aivastellu oon kans tän koko viikon ja närästäny iltasin vähän.
Onnittelut!

Ja joo, kyl toivon et tasoittuu ku noi on kutakuinkin riski sit saada diabetes tai pre-eklampsia mitä se sano mut minusta noi oli kiva ettei oo kilppareis enää vikaa mut voikohan nuo heitellä pitkin kuuta eli jos esim kun enemmän hormonit pelis niin on vinksin vonksin. Kai pitää pyytää neki uudestaan esim ku menkat tms en tiedä

Hienosti vahvistuu, onnea vielä ja tarrasukkia :Heartred
 
En oo ainoa joka miettii tota. Mullaki tuli selvät kivut, limat ja halut ja nyt olis näin ollen dpo2/3 ku laskin vika limailu jälkeen josta tuli päivän kuivuus ja tänään taas jomottelu vasemmalla (aiemmin oikeella) ja kunnon eggikset ja himot. En ymmärrä. Noh, kohta alkaa se proge niin se kai estää.. Voi vissiin tulla pari ovista peräkkäin joskus? Joku super ovis..

Luulisi ainakin jotain tapahtuvan näillä himoilla ja limoilla. Toivottavasti ei nyt kuitenkaan kaksosia, ihan yksi olisi haaveissa. Tai yksi kerrallaan. :woot:

On kyllä tää yhtä odottelua. Ens odottaa ovista, sit ajan kulumista siihen että alkaa menkat tai pääsee testaamaan, seuraavaksi sitten saa odottaa että vuoto lakkaisi ja sit alkaa homma alusta.

Mä en tunne itseäni vanhaksi karhuksi, mutta taidan silti jäädä tänne roikkumaan, jos muutkin jää. Ootte huippu porukka ja vähän jo ehtinyt tutustua. :) Sit siirryn 2020 ketjuun, jos tää nyt ihan hiljenee.

Täällä on ollut monta päivää ihan mustaa. Lunta oli ja meni. Aika ankeeta, tulispa taas valkoista. Jotenkin väsynyt olokin ollut varmaan tän syksyn vuoksi.

Smoothielle ainakin tsemppiä vuotojen kanssa.
 
Mulla oli kolesteroli ainakin koholla, oon tosi hoikka en käsitä mut ei se sitä vissiin katso. Kilpparijutut kunnossa mut joku sokeri oli päin peetä ni siihen katsotaan jotaki olisiko metformin taas. Se kyl alkuun tekee vaikka mitä oireita Huoh. Kauhee jano siitä tulee ainakin mitä muistan

Sanoko lääkäri, voiko noi olla syynä siihen ettei pysyvää plussaa tuu?
 
Sanoko lääkäri, voiko noi olla syynä siihen ettei pysyvää plussaa tuu?
Käsitin että joo. Eli sokerit nousee vaikkei oo diabetes nyt kumminkaan ja immuunijärjestelmästä teki selkoa. Ehkä mä ne paperit katson että ymmärrän varmasti mut toi kolesteroli oli kyl yllätys kun syön terveellistä ruokaa yms..

Ja joo tää ovis on vieny multa ihme jutut ku eka selkee oikee jomotus ja nipisti ja limat. No 2 pv myöhemmin vasen jomotti ja himot ja limat. Noh ei se tietenkään tuohon loppunut vaan mahaa turvottaa ja päätä särkee, eilen illalla tuntu kova vihlaisu viel oikeella et liekö irtosi vasta sillon vai oliko joku muu repäisykipu en tiedä.. Mut samalla oikeaan tissiin sattui ihan kuin suonenvetoja en osaa paremmin kuvata.. Huoh, nyt vaan holisee vv ja on oudon venyvä edelleen mut kermaista. Ei tahmeaa. Ja kuiva kausi on nyt kyl unholassa.. Oi voi joku mega super ovulaatio tietty nyt ku ei vielä yritystä uskalla näin pian.. Mut mulla kelpaa vaikka 2, jotenkin uskon että ovuloin molemmin puolin..
 
Moikka kaikki! Kirjoittelin viime keväänä ja kesällä ahkerasti keskenmenon jälkeen tässä ryhmässä(jos kukaan edes muistaa:grin) . Sitten alkoi oman talon ostamiseen liittyvä rumba ja deaktivoiduin foorumilla. Osittain myös sen takia, että pettymys omiin epäonnistumisiin raskaaksi tulemisessa oli melko musertavaa. Yritystä siis 3/2018 alkaen, johon mahtui yksi kkm.

Nyt on muuttorumba ohi ja eilen tein positiivisen testin. Ei oltu miehen kanssa yhtään ehditty mitään päiviä tai muuta ajattelemaan. Halusin tännekin omat kuulumiset päivitellä, vaikka viime viestistä onkin aikaa. Tsemppiä jokaiselle, varsinkin teille pitkään yrittäneille! Toivotaan kaikille plussia ja tarrasukkia matkaan :Heartred
 
Moikka kaikki! Kirjoittelin viime keväänä ja kesällä ahkerasti keskenmenon jälkeen tässä ryhmässä(jos kukaan edes muistaa:grin) . Sitten alkoi oman talon ostamiseen liittyvä rumba ja deaktivoiduin foorumilla. Osittain myös sen takia, että pettymys omiin epäonnistumisiin raskaaksi tulemisessa oli melko musertavaa. Yritystä siis 3/2018 alkaen, johon mahtui yksi kkm.

Nyt on muuttorumba ohi ja eilen tein positiivisen testin. Ei oltu miehen kanssa yhtään ehditty mitään päiviä tai muuta ajattelemaan. Halusin tännekin omat kuulumiset päivitellä, vaikka viime viestistä onkin aikaa. Tsemppiä jokaiselle, varsinkin teille pitkään yrittäneille! Toivotaan kaikille plussia ja tarrasukkia matkaan :Heartred

Onneksi olkoon miriam:Heartred toivottavasti tällä kertaa kaikki sujuu hyvin:Heartred

Keksikääs naiset mulle joku hyvä projekti, että mäkin lopetan tämän ajattelun. Talon osto ja kokonaan remontointi ei auttanut:hilarious: eihän tätä nyt tietenkään 24/7 tule vatvottua. Mutta päivittäin aina tilaisuuden tullen:hilarious:
 
Takaisin
Top