Isot sympatiat teidän pitkään yrittäneiden puolella! Sais todellakin olla jo teidän vuoro.
Olisipa tässä lapsentekohommassa jotain reiluutta olemassa, mutta ei.
Mulla on nyt tosi positiiviset ja toiveikkaat fiilikset. Dpo7, oireiden kuvittelu alkanut.
Rinnat on turvonneet ja arat, tosin ei kovin pahasti. Jonkin verran alavatsakipuja ja päänsärkyinen olo, nenä vähän tukossa/vuotaa. Kunpa ei olis vaan flunssa, oon jo tänä syksynä sen sairastanut! Valkovuoto harvinaisen runsasta kierron vaiheeseen nähden (tosin muistan joskus piinailleeni menkkojen alkua ja luulleeni valkovuodon lorahdusta menkoiksi, joten on sitä ennenkin ollut). Samalla soimaan itseäni et miks kyttään oireita ja annan itseni luulla.
Tiputtelut ei sentään oo vielä alkanut, mutta eiköhän ne kohta ala ja sit tipun korkeelta.
Oon lukenut endometrioosista ja se vähän ahdistaa. Kuulemma on huonot munasolut ja keho hylkii alkiota ja mitä kaikkea. Toisaalta jos 65% tulee luomuna raskaaksi vuodessa, niin eihän se kovin paljoo pienempi prossa edes ole kuin koko väestössä.
Tsemppiä sunnuntaihin kaikille! Nyt sitä plussa-aaltoa lisää!
Olisipa tässä lapsentekohommassa jotain reiluutta olemassa, mutta ei.Mulla on nyt tosi positiiviset ja toiveikkaat fiilikset. Dpo7, oireiden kuvittelu alkanut.
Oon lukenut endometrioosista ja se vähän ahdistaa. Kuulemma on huonot munasolut ja keho hylkii alkiota ja mitä kaikkea. Toisaalta jos 65% tulee luomuna raskaaksi vuodessa, niin eihän se kovin paljoo pienempi prossa edes ole kuin koko väestössä.
Tsemppiä sunnuntaihin kaikille! Nyt sitä plussa-aaltoa lisää!
Tänään edz tohinat vielä päälle! Me mennään varmaan aika samoissa päivissä?
Meinaatko testailla?

en tiedä mihin se lainaus tuosta edellisestä viestistä jäi
ja eilen mies vei mut hesaan jätkäsaareen siihen tornihotelliin yösk, ihanaa laatuaikaa
nyt lopoupäivä lepoo kun vanha ei enää silleen jaksa riekkumista... mutta nyt jaksaa raas yrittää