Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yhdessä ollaan oltu 3v josta kihloissa ollaan oltu 1v8kkNyt kun näissä omissa lima/vuoto jutuissa ei ole mitään pohdittavaa, niin mites olis tällainen Ootteko kihloissa/naimisissa? Haluaisitteko?
Näköjään huomenna kp1 Kivut muuttuivat menkkakivuiksi ja punaista havaittavissa :banghead: Itku pääsi, kuten joka kierto. Onneksi tuli normipituinen kierto.
Näköjään huomenna kp1 Kivut muuttuivat menkkakivuiksi ja punaista havaittavissa :banghead: Itku pääsi, kuten joka kierto. Onneksi tuli normipituinen kierto.
Eikä! Voi hitto perästä tullaan luultavasti, tissit kipeyty ja ihan semmonen olo et menkat alkaa pari pv sisää.. Miks tää on näin vaikeeta:banghead:Näköjään huomenna kp1 Kivut muuttuivat menkkakivuiksi ja punaista havaittavissa :banghead: Itku pääsi, kuten joka kierto. Onneksi tuli normipituinen kierto.
Tosi harmi Mutta pääsetpä vetämään uutta yritystä sisään jos jotain positiivista. Saas nähdä kuinka pitkä tää oma on... Toivottavasti alkais nyt nopeasti. Ärsyttää niin paljon. Ennen kierto 28-30pv ja nyt mennään jo 34...Näköjään huomenna kp1 Kivut muuttuivat menkkakivuiksi ja punaista havaittavissa :banghead: Itku pääsi, kuten joka kierto. Onneksi tuli normipituinen kierto.
Eikä! Voi hitto perästä tullaan luultavasti, tissit kipeyty ja ihan semmonen olo et menkat alkaa pari pv sisää.. Miks tää on näin vaikeeta:banghead:
Voi kurja!
Minä oon ollut pitkään pätkän pois. Tai en oikeastaan, mutta niin vain viestejä oli kahlattavana kymmeniä sivuja! Eipä siis ole paljonkaan muistikuvia kunkin tilanteesta, pahoittelut siitä.
Minulla tänään dpo8. Tuntemukset on negan kannalla, vaikka lämmöt ovatkin edelleen korkeat ja nenä vuotaa. Väitän flunssaksi :bag: Rinnat ovat kummallisen täyteläiset ja halut tosi korkealla, mutta mitään nippailuja tms. tuntemuksia ei ole ollut.
Älä vielä sano. Voihan tissien kipeytyminen olla raskausoirekin.
Ainii eikai järkee mennä progesteronitestiin jos syön sitä purkista
Sulla oli sit vissiin taas suht aikainen ovis? Hyvä että se ainaskin toimii, ja toki tässä vielä mahikset plussaankin on. Oireet kuulostaa ihan lupaavilta, pidän peukkuja
Voi ei. Me oltiin nyt kiertokavereita ihan täysissä (ikävissä) merkeissä, nimittäin mulla kävi ihan samoin. Kivut alko olla niin menkkamaiset tänään et alko olla selvä peli ja laitoin kupinkin. Nyt kun tulin kotiin ja tyhjäsin kupin ni... No, oli tyhjättävää. :banghead: Ei ku kohti kp1 sitten vaan. Olisko ollu liian hyvää ollakseen totta.
Voi meitä On tämä aina yhtä kurjaa Jatketaan sitten kiertokavereina edelleen :)Voi ei. Me oltiin nyt kiertokavereita ihan täysissä (ikävissä) merkeissä, nimittäin mulla kävi ihan samoin. Kivut alko olla niin menkkamaiset tänään et alko olla selvä peli ja laitoin kupinkin. Nyt kun tulin kotiin ja tyhjäsin kupin ni... No, oli tyhjättävää. :banghead: Ei ku kohti kp1 sitten vaan. Olisko ollu liian hyvää ollakseen totta.