Raskaaksi 2019

Näköjään huomenna kp1 :sad001 Kivut muuttuivat menkkakivuiksi ja punaista havaittavissa :banghead: Itku pääsi, kuten joka kierto. Onneksi tuli normipituinen kierto.

Yhä kummallisemmaksi menee.. Kierto jäi tosiaan ennätyslyhyeksi 27 pv, ovulaatiota ei ollut ja nyt kuukuppia tyhjentäessäni huomasin, että vuoto on tosi ruskeaa ja tavallista runsaampaa. Mistäköhän voisi johtua? Voiko olla vain anovulaarisen kierron merkki, vai pitäisikö tässä huolestua?

Näköjään huomenna kp1 :sad001 Kivut muuttuivat menkkakivuiksi ja punaista havaittavissa :banghead: Itku pääsi, kuten joka kierto. Onneksi tuli normipituinen kierto.

Voi kurja! :sad001

Minä oon ollut pitkään pätkän pois. Tai en oikeastaan, mutta niin vain viestejä oli kahlattavana kymmeniä sivuja! Eipä siis ole paljonkaan muistikuvia kunkin tilanteesta, pahoittelut siitä.

Minulla tänään dpo8. Tuntemukset on negan kannalla, vaikka lämmöt ovatkin edelleen korkeat ja nenä vuotaa. Väitän flunssaksi :bag: Rinnat ovat kummallisen täyteläiset ja halut tosi korkealla, mutta mitään nippailuja tms. tuntemuksia ei ole ollut.

Helena pahoitteluni :Heartred

Sammie, lupaavalta kuulostaa! Ei nippailuja ole pakko tuntua.

Eipä ole ennen nännit arastanut oviksen aikaan. Vielä hyvä mielialakin, ja haluja. Tekis mieli mennä labraan tsekkaa progesteroni tässä kierrossa, sit ois jo dpo9 kun seuraava vapaa aika. Eikä jaksais herätä sen takia aikaisemmin :bag:

Voi hitto :sorry::sorry: vaikutti niin lupaavalta:sad001

Eikä! Voi hitto :sad001 perästä tullaan luultavasti, tissit kipeyty ja ihan semmonen olo et menkat alkaa pari pv sisää.. Miks tää on näin vaikeeta:banghead:

Tosi harmi :sad001 Mutta pääsetpä vetämään uutta yritystä sisään jos jotain positiivista. Saas nähdä kuinka pitkä tää oma on... Toivottavasti alkais nyt nopeasti. Ärsyttää niin paljon. Ennen kierto 28-30pv ja nyt mennään jo 34...

Eikä! Voi hitto :sad001 perästä tullaan luultavasti, tissit kipeyty ja ihan semmonen olo et menkat alkaa pari pv sisää.. Miks tää on näin vaikeeta:banghead:

Älä vielä sano. Voihan tissien kipeytyminen olla raskausoirekin.

Ainii eikai järkee mennä progesteronitestiin jos syön sitä purkista o_O

Me ollaan oltu 5,5vuotta yhdessä josta 2vuotta naimisissa. Uusperhe-elämää jossa mulla on yksi ja miehellä kaksi lasta ennestään. Yksi lapsista jo täysi-ikäinen ensi vuonna. Oltiin ajateltu ettei yhteisiä ole toiveissa, mutta alkuvuonna tultiin sit toisiin ajatuksiin. Nyt siis kaksi kkm takana. Eli toivoa on Vaikka näiden kahden kesken menneen jälkeen saa sitä toivoa taas hakea...

Voi kurja! :sad001

Minä oon ollut pitkään pätkän pois. Tai en oikeastaan, mutta niin vain viestejä oli kahlattavana kymmeniä sivuja! Eipä siis ole paljonkaan muistikuvia kunkin tilanteesta, pahoittelut siitä.

Minulla tänään dpo8. Tuntemukset on negan kannalla, vaikka lämmöt ovatkin edelleen korkeat ja nenä vuotaa. Väitän flunssaksi :bag: Rinnat ovat kummallisen täyteläiset ja halut tosi korkealla, mutta mitään nippailuja tms. tuntemuksia ei ole ollut.

Sulla oli sit vissiin taas suht aikainen ovis? Hyvä että se ainaskin toimii, ja toki tässä vielä mahikset plussaankin on. Oireet kuulostaa ihan lupaavilta, pidän peukkuja :thumright

Älä vielä sano. Voihan tissien kipeytyminen olla raskausoirekin.

Ainii eikai järkee mennä progesteronitestiin jos syön sitä purkista o_O

Nojop, kyl terot varmastikin vääristää tuloksen:) onks sul tullu niistä mitään oireita?

Voi ei Helena, iso halaus täältä:Heartred

Nyt äkkiä öitä, ei pitäis olla ees hereillä enää:bag: musta on tullut ihan mummo, kymmenen Uutiset ja nukkumaan:grin

Tsemppiä tilanteisiin ja tervetuloa uudet.

Sulla oli sit vissiin taas suht aikainen ovis? Hyvä että se ainaskin toimii, ja toki tässä vielä mahikset plussaankin on. Oireet kuulostaa ihan lupaavilta, pidän peukkuja :thumright

Kp18 oli ovis. Sain kiinni sekä tikuilla että lämpöjen mittauksella :) Ei siis kovin aikainen, mut onhan tuo mun kierroissa keskimääräistä aikaisempi. Kiitos! Ihan hirveesti tärppiä toivon (ylläri! :hilarious:) :rolleyes: Missäs sun kierto menossa?

Voi ei. :sad001 Me oltiin nyt kiertokavereita ihan täysissä (ikävissä) merkeissä, nimittäin mulla kävi ihan samoin. Kivut alko olla niin menkkamaiset tänään et alko olla selvä peli ja laitoin kupinkin. Nyt kun tulin kotiin ja tyhjäsin kupin ni... No, oli tyhjättävää. :banghead: Ei ku kohti kp1 sitten vaan. Olisko ollu liian hyvää ollakseen totta.

Voi ei. :sad001 Me oltiin nyt kiertokavereita ihan täysissä (ikävissä) merkeissä, nimittäin mulla kävi ihan samoin. Kivut alko olla niin menkkamaiset tänään et alko olla selvä peli ja laitoin kupinkin. Nyt kun tulin kotiin ja tyhjäsin kupin ni... No, oli tyhjättävää. :banghead: Ei ku kohti kp1 sitten vaan. Olisko ollu liian hyvää ollakseen totta.

Voi ei :sour: minä vielä ”sinnittelen” kp 23/22-28 eipä kyllä edelleenkään oireita suuntaan tai toiseen :bored:

Voi meitä <3 On tämä aina yhtä kurjaa :oops: Jatketaan sitten kiertokavereina edelleen :)

Mulle tais tulla haamuviiva. Menkat pitäs alkaa huomenna. Taidan testata uudestaan vast tiistaina jossei menkat ala,ku tuo haamu tuli rfsun testiin. Ymmärsin ettei se oo se mikää luotettavin, joten en nyt vielä hihku. :woot: tai hihkun mää vähä.

Takaisin