Raskaaksi 2019

Kp18 oli ovis. Sain kiinni sekä tikuilla että lämpöjen mittauksella :) Ei siis kovin aikainen, mut onhan tuo mun kierroissa keskimääräistä aikaisempi. Kiitos! Ihan hirveesti tärppiä toivon (ylläri! :hilarious:) :rolleyes: Missäs sun kierto menossa?

Mulla kp 19. Oviksesta ei täyttä varmuutta, kp 7 lähtien munikset kipuilleet. Nyt kyllä jo sen verran kovemmat kivut että ehkä ensi viikolla tulossa jossain vaiheessa. Hoppas.

Meinasitko alkaa testailemaan ennen menkkoja?

Mites hei muut joilla on menkkojen ja oviksen välissä pieni ikuisuus, milloin ovis alkaa oireilla? Mulla on tosiaan nyt vajaa kaks viikkoa jomotellut ja jatkuvasti kostea olo ja naama puskenut finnejä. Alkaa mennä jo vähän epäinhimmillisen puolelle :dead:

Yhä kummallisemmaksi menee.. Kierto jäi tosiaan ennätyslyhyeksi 27 pv, ovulaatiota ei ollut ja nyt kuukuppia tyhjentäessäni huomasin, että vuoto on tosi ruskeaa ja tavallista runsaampaa. Mistäköhän voisi johtua? Voiko olla vain anovulaarisen kierron merkki, vai pitäisikö tässä huolestua?

Eikös joku täällä kirjoittanut, että progesteroni tiivistää kohdun limakalvoa, eli sen perusteella ovuloimaton kierto johtaisi myös runsaampiin kiertoihin.

Nojop, kyl terot varmastikin vääristää tuloksen:) onks sul tullu niistä mitään oireita?

Voi ei Helena, iso halaus täältä:Heartred

Nyt äkkiä öitä, ei pitäis olla ees hereillä enää:bag: musta on tullut ihan mummo, kymmenen Uutiset ja nukkumaan:grin

Tsemppiä tilanteisiin ja tervetuloa uudet.

Toissa kierros vaan syöny teroja, juu tuli niistä jotain mut en kunnolla muista mitä :hilarious:

Vieläkin aika tumma ovisliuska, onko normaalia? Nyt alkaa jo olee olo, et miks nyt raskautuisin ku en muulloinkaan :bag::hilarious:

Mulla kp 19. Oviksesta ei täyttä varmuutta, kp 7 lähtien munikset kipuilleet. Nyt kyllä jo sen verran kovemmat kivut että ehkä ensi viikolla tulossa jossain vaiheessa. Hoppas.

Meinasitko alkaa testailemaan ennen menkkoja?

Toivotaan niin :)

Mulla siis nyt dpo9, enkä malttanut olla testaamatta, mutta negahan se. Veikkaan, että flunssa selittää yritysajan korkeimman aamulämmön.

Niin , ja jos ei lämmöt viimeistään tiistaina romahda, niin ehkä sitten uusi testi .

En tiedä mikä on ikuisuus, mut mulla ei ala oireilee kuin paria päivää ennen. Saattaa ehkä nipistellä välillä muttei muuta. Ja ovis tosiaan on joskus kp 22. Ollut (tai se on kaikkea kpn13-22).

No sitä oon ollut lukevinani että monilla olisi vain pari päivää ja jäin oikein pohtimaan omalla kohdalla. Yhtään en muista miten oli viime yrityksessä, synnytyksen jälkeen en kiinnittänyt huomiota, mutta nyt tässä yrityksessä ollut kolmessa kierrossa tosi pitkät ovisoireilut. yhdessä ei oikein mitään, mutta siinä tuskin ovis edes tapahtui.

Täällä ent. syfi ihmettelee ja kovasti, et miten kp9 voi tulla testeihiin tämmöset, vaik eilen loppu menkat:wideyed:??

Liitteet

• IMG_20190929_114128.jpg
    IMG_20190929_114128.jpg
    22.4 KB · Katsottu: 331
...kuvissa ei näy mitään, muttakun kuvasta laitoin kaikki tehosteet optimaaliseen haamunmetsästysasentoon,ni ettekö tekin näe haamulaisen? Ihan kun on ylivoimasta odottaa pari päivää, että vastaus vahvistuisi...

Liitteet

• IMG_20190929_121147.jpg
    IMG_20190929_121147.jpg
    5.1 KB · Katsottu: 309
...kuvissa ei näy mitään, muttakun kuvasta laitoin kaikki tehosteet optimaaliseen haamunmetsästysasentoon,ni ettekö tekin näe haamulaisen? Ihan kun on ylivoimasta odottaa pari päivää, että vastaus vahvistuisi...

Näkyy :) mikä olikaan dpo? Testaatko muulla merkillä toinen päivä?

• Tykkään
Reaktiot: Edz
Näkyy :) mikä olikaan dpo? Testaatko muulla merkillä toinen päivä?

Flon mukaan dpo 13,mutta mulla on oma epäily, et olis dpo10,koska olemattomat ovulaatio-oireet täsmäsivät paremmin jälkimmäiseen (limat lähinnä,joita ei juur ollut). Pää ei oo ollu yhtää sillä mielellä, et raskaana oltais, mut pieniä oireita on ollut,joita en oo uskaltanu laskee raskausoireiks, koska viimeraskaudessa olin raskaudesta niin varma vaikkei ollut oireita.

Muoks: niin oleellinen info lienee vielä se, että testasin aamun toisesta pissasta noin 40min ekan jälkeen ku unohdin testata ekasta :)

Mulla on yks apteekin testi tuolla jemmassa ja taidan hakea viel huomenna jotain muutakin merkkiä... :D

Flon mukaan dpo 13,mutta mulla on oma epäily, et olis dpo10,koska olemattomat ovulaatio-oireet täsmäsivät paremmin jälkimmäiseen (limat lähinnä,joita ei juur ollut). Pää ei oo ollu yhtää sillä mielellä, et raskaana oltais, mut pieniä oireita on ollut,joita en oo uskaltanu laskee raskausoireiks, koska viimeraskaudessa olin raskaudesta niin varma vaikkei ollut oireita.

Muoks: niin oleellinen info lienee vielä se, että testasin aamun toisesta pissasta noin 40min ekan jälkeen ku unohdin testata ekasta :)

Mulla on yks apteekin testi tuolla jemmassa ja taidan hakea viel huomenna jotain muutakin merkkiä... :D

No sithän kunnon pissasta vois tulla paremmat viivat :smiley-bounce012

Vaihdoin kuvanikin jo haaveilukuvaksi, katotaan rupeeko ottaa nuppiin jos menkat alkaa :rolleyes::hilarious:

No sithän kunnon pissasta vois tulla paremmat viivat :smiley-bounce012

Vaihdoin kuvanikin jo haaveilukuvaksi, katotaan rupeeko ottaa nuppiin jos menkat alkaa :rolleyes::hilarious:

Oon testaillut jo muutamana aamuna sillä rfsun herkällä ja siitä ei oo näkyny mitään, eilen aamulla en ees tihrustanu vaik sit kuitenki olis saattanu näkyä,ku kerra tää ton aamunen on se mis on herkkkyys 25 (oliks siin herkässä herkkyys 10) ...sitå en muista et mitä yksikköjä noissa käytettiin.
Niin ku siis tuo herkkä lupaa vastauksen jo 6pvä ennen menkkoja ja mun kierrollani 6 päivää ennnen menkkoja tarkottaa samalla 4-6 päivää ovulaatiosta, eli välttis kiinnittymistäkä ei oo kerenny tapahtuu ku rfsun herkkä lupaa jo vastauksia, varsinka jos ovulaatio tapahtuu myöhempää ku flo näyttää :D tulipa sekava selostus.

Takaisin