Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla ei tänää ainakaan vielä oo tullu verta. Toivo alkaa nousemaan, vaarallista. Mutta voisko nyt vaan onnistua tää raskaus
Mä taisin juoda esikoisen yritysaikana greippimehua lasillisen päivässä :)Mun greippimehut vähän unohtunut vloppuna juoda :arghh: tai pari päivää jäi välistä. Mut eipä tuo varmaan mihkään vaikuta :D
Mitä määriä te muuten juotte greippimehua?
Mä oon aina puristanut puolikkaan verigreipin mehuksi, ja sitä lantrannut vähän kylmällä vedelle niin menee helposti alas, en siis oikein tykkää greipin mausta, vaikka tuo verigreippi menee paremmin.
Mä taisin juoda esikoisen yritysaikana greippimehua lasillisen päivässä :)
Mun greippimehut vähän unohtunut vloppuna juoda :arghh: tai pari päivää jäi välistä. Mut eipä tuo varmaan mihkään vaikuta :D
Mitä määriä te muuten juotte greippimehua?
Mä oon aina puristanut puolikkaan verigreipin mehuksi, ja sitä lantrannut vähän kylmällä vedelle niin menee helposti alas, en siis oikein tykkää greipin mausta, vaikka tuo verigreippi menee paremmin.
Mulla alkaa ovislimat kans hyvissä ajoin, ainakin viikon niitä tulee, eri määrissä, mutta oviksen aikaan se on välillä jotain käsittämätöntä se määrä
Lisäksi koko ajan seksi mielessä. Joskus ihan ärsytykseen asti
Ostin valmista, mä oon kyllä ehkä vähän outo kun mun mielestä se on ihan hyvää.Ostitko suoraan sitä valmiiksi puristettua vai puristitko itse greipistä?
Mä kerran ostin sitä valmiiks puristettua ja en saanut millään alas sitä. Tuolleen itse puristettuna on ehkä vähän jollain tapaa makeampaa,nii menee alaskin asti
Ostin valmista, mä oon kyllä ehkä vähän outo kun mun mielestä se on ihan hyvää.
Mulla ei tänää ainakaan vielä oo tullu verta. Toivo alkaa nousemaan, vaarallista. Mutta voisko nyt vaan onnistua tää raskaus