Nyt on jotenkin yrityskerta masennus, taas ja vielä lisää paskaa (ei ainakaan muista pe viisaudenhampaanpoisto pelkoa) mutta oon töissä kampaamossa ja meitä on siellä kaksi, on joskus tullu puhetta että lapsia tulee jossain vaiheessa. Keväällä oltiin tallinnassa ja taas asia oli esillä jolloin sanoin etten asiasta meinaa puhu (koska siis jätetään ehkäsy pois) asia ei kuulu kellekkään muulle kun mulla ja miehelle vastahakosesti hän sen lopulta ymmärsi, perusteli jotenkin ettei pärjää töissä yksin ja pitää hakea vuokratuolilainen niin eikö hänen kuuluis saada tietää? EI KUULU!!! Kunnes taas tänään, MITÄ KOHTAA SÄ ET YMMÄRRÄ, MÄ EN MEINAA KERTOA -tiedän ettet halua kertoa mutta jäätkö ens vuoden aikana äityislomalle? "Niin no senkun tietäs..." vastasin että en meinaa asiasta keskustella johon hän vastasi -laitan siinä tapauksessa paikan hakuun kun en voi odottaa koska sinä kerrot.
Siitä vaan mulle tuli tosta sellanen kiristys fiilis jos et kerro niin mä teen näin... kiva mennä huomenna töihin.... onneks on muutama kaveri joka tietää yrityksestä niin ei tarvii ihan yksin olla asian kanssa... ei tää miehelle oo millään lailla sama asia kun naiselle tai ainakin koen ettei niiltä kysellä samalla lailla kun naiselta, koska,koska,koska....
Siis miten se on sun paikalle hakemassa jotain toista jo? Meinasko se potkia sut sit pois vai miten? Se on sitten laitonta.