Raskaaksi 2019

Keskustelun 'Kuumeiluklubit' aloitti Äiti1977, 26 huhti 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Nipanderi Rakastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017

Siis miten se on sun paikalle hakemassa jotain toista jo? Meinasko se potkia sut sit pois vai miten? Se on sitten laitonta.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 8
  2. Tepsu19 Peruskäyttäjä

Hyvä pointti, mutta lisäks ja tulevaisuudessa tekemään mun asiakkaita kun jään äippälomalle (jos siis joskus kään)
  3. Vausa Aloittelija

Onpa todella ikävää käytöstä työnantajalta, Tepsu19! :stop: Eipä kuulu mitenkään hänelle teidän suunnitelmat, ja varmaan ehtii kyllä sijaisen saada vaikka sen 2kk aikana mikä minimissään pitää antaa varoitusaikaa.

Onpas kyllä epämääräisiä noi muidenkin Onestepit! Pitää seuraavaksi ostaa muuta merkkiä. Tilasin Raskauskeijulta 14 kpl ja ajattelin et riittää moneen kiertoon, mut tätä menoa ne menee kaikki nyt... Suosituksia, mikä olis hyvä merkki?
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 6
  4. NewMoon Ihastunut foorumiin

Pregcheck ja clearblue digitaalinen (se normi) on mielestäni parhaita. Pc:t ostan aina citymarketista, halvempia kuin tilattuna.
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  5. NewMoon Ihastunut foorumiin

Onpa tepsi äärimmäisen huonoa käytöstä :banghead:
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 4
  6. mangustimamma Rakastunut foorumiin Lokamammat 2018 Joulumammat 2016

Oho, tuokin on kyllä hyvä tietää, että voi antaa noinkin tummia ilman oikeaa plussaa. :wideyed: Aiemmissa yrityksissä olen käyttänyt pääasiassa digejä ja liuskat olleet lähinnä täydentämässä, niin olen niiden kanssa näemmä noviisimpi kuin ajattelin. Mulla on kaapissa vielä CB hedelmällisyysmonitori ja mietin pitäisikö se nyt kuitenkin viritellä ensi kiertoon käyttövalmiiksi. Yksi paketti siihen sopivia tikkuja maksaa vaan viisikymppiä, että aika arvokasta lystiä on, sillä rahalla saa jo aika monta liuskaa pissiä. :shifty:
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. Tiarella Tuttu foorumilla

Hello! Täällä nyt kovasti mietinnässä poistaa kierukka vaikka painonpudotus ei ole kovin hyvin edennyt. Mietin vaan todennäköisyyttä tulla raskaaksi kuitenkin imetän kuopusta päälle 2v ja ei ole menkkoja ollut, tosin en tiedä miten suuressa roolissa kierukka on. Joku oli 4kk joutunut odottaa menkkoja ja vasta sitten saanut plussan tosin ennen sitä söi pillereitä.

Joten kaipaan hieman tsemppiä, poistaako kierukka jo nyt? Jos joudun odottaa että menkat tulee ja en tiedä estääkö imetys kuinka paljon raskautumista kun joillakin ei estä.
    • Tykkää Tykkää x 6
  8. mangustimamma Rakastunut foorumiin Lokamammat 2018 Joulumammat 2016

Tosi törkeää käytöstä. Ymmärrän kyllä toisenkin huolen siitä että ilmoitus tulee viime hetkellä ja on sen takia sitten pulassa, mutta nämä nyt valitettavasti on näitä asioita joiden kanssa yrittäjän pitää vaan elää. Naisilla on täysi oikeus perustaa perheitä huutelematta kipeistä yksityisasioista ennen kuin on edes mitään kerrottavaa. Jos ei sitä hyväksy niin ei voi toimia työelämässä sellaisessa asemassa jossa on muiden äitiyslomista riippuvainen.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 5
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. mangustimamma Rakastunut foorumiin Lokamammat 2018 Joulumammat 2016

Hormonikierukka ilmeisesti? Se tekee ison osan naisista täysin vuodottomaksi, en nyt muista tarkkoja lukuja mutta kymmeniä prosentteja kuitenkin. Jos lapsi on jo yli 2 v niin iso osa ravinnosta tullee muualta? Pitäisin todennäköisenä, että kierto käynnistyy muutaman kuukauden sisällä kierukan poistosta, mutta varma ei voi tietysti olla. Joillakin naisilla jopa kerran päivässä imetys estää ovulaation ja toisilla taas hedelmällisyyden palautuminen hormonaalisen ehkäisyn loputtua voi kestää puolikin vuotta. Jos seuraava lapsi on tervetullut vaikka heti niin poistaisin kyllä nyt.
    • Tykkää Tykkää x 2
  10. mangustimamma Rakastunut foorumiin Lokamammat 2018 Joulumammat 2016

Jos haluaa satsata, niin se Clear Bluen tuplahormonidigi on musta hyvä, mutta ne ei ole ihan ilmaisia. Tosin jos pissii 15 liuskaa per kierto kun mulle taisi tässä kierrossa käydä, niin eipä siinä isoa hintaeroa tule. :grin
    • Tykkää Tykkää x 3
  11. Nyytti Rakastunut foorumiin

Greipistä oli puhetta, muistakaa kattoa se greipin pitoisuus. Jossain greippi-appelsiinitötsässä sitä greippiä ei ollu edes puolia..
    Ite juon muistaakseni tropicanan 100%golden grapefruit mehua, sellainen vähän neliskulmainen muovipullo.
    Pahaa ku mikä, mut suht huoneenlämpösenä saa helposti desin-puoltoista yhellä isolla huikalla alas ja pieni irvistys perään.
    Tällasen otan aamuin illoin eli ehkä kolmisen desiä päivässä. Joskus jokusen pienemmän hörpyn pitkin päivääkin.
    Liian kylmänä sattuu aivoihin, eikä voi ottaa pitkää huikkaa :grin
    Esikoista yrittäessä söin verigreipin halkastuna ja sokeria päällä:p
    Tokan ja kolmosen aikaan kannoin pussitolkulla verigreippejä+appelsiineja kotiin ja puristin niistä ite mehua. Hirvee homma, eikä se hyvää ollu vaikka lirautti vähän makeutusainettakin joukkoon:hungover:
    Joten tää nykynen systeemi selvästi helpoin:joyful:
    • Tykkää Tykkää x 3
  12. Edz Tuttu foorumilla Kesämammat 2018

No onpas asiatonta käytöstä. Eikö sitten luota siihen, että tositilanteessa kertoisit tarpeeks ajoissa.

Kävin tänään kattomassa kaverin 5viikon ikästä nyyttiä. Ei yhtään helpottanut mun vauvakuumetta. Mulla on jotenki sellanen olo, ettei varmaan tärpännyt tästä kierrosta... Hyvä jo täs vaihees lyyä hanskat tiskiin,ku ovulaatioki oli eileiselle merkattu :D
    • Sympatiaa Sympatiaa x 5
    • Luova Luova x 1
  13. Tepsu19 Peruskäyttäjä

Mä oon yrittäny ajatella sitä senkin kannalta mutta, kun meillä ei oo kristallipalloa kellään siihen että koska se tulee ja tolla tavalla se vaan ajaa mua kauvemmas vielä vähemmän haluan kertoo sitte asiasta hyvissä ajoin... mä koen ton todella ahdistavaksi ja jos jään pois niin ettei tilalle oo ketään niin hän ei voi pitää kahden viikon lomiaan ja pitkiä viikonlopouja samaan tapaan kun nyt... eli omanapaparasnapa
  14. Tepsu19 Peruskäyttäjä

Anteeks mä oon nyt ehkä tosi ärsyyntyny, vihanen, pettyny, nurkkaan ahdistettu kaikkea mahollista onneks huomenna on palvelu talo keikka ei tarvii kun kääntyy töissä :angry4:BangHead
    • Sympatiaa Sympatiaa x 8
  15. Tepsu19 Peruskäyttäjä

En tiiä ei varmaan, luulis tuntevan mut ollaan oltu "yhessä" noin 16 vuotta
    • Sympatiaa Sympatiaa x 4
  16. jannn Rakastunut foorumiin

Jaa jaa no oisko hän sit kateellinen/pelkää menettävänsä sut.. Ei oikeuta silti tuollaiseen, todella ikävää ja epäkypsää käytöstä :/
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 3
  17. Tepsu19 Peruskäyttäjä

Tää oli hyvä huomio, otin nyt kokeeks ton greipin (en vaan muista juoda joka aamu) mutta siitä on appelsiini 60% ja greippiä vaan 40% vois kai sitä olla parempiakin vaihtoehtoja... mut toi oli jopa hyvää :hungry:
    • Tykkää Tykkää x 1
  18. mangustimamma Rakastunut foorumiin Lokamammat 2018 Joulumammat 2016

20190917_063203.jpg
    Fuckfuckfuckfuckfuckfuckfuck... :banghead: Lämpökäyrä tippui kuin kivi ja Fertility Friendin mukaan en ole ovuloinut. Ja hedelmällisyysmittari näyttää punaista valoa. Nakkaan kuumemittarin, ovisliuskat ja puhelimen hedelmällisyyssovelluksineen kohta ikkunasta.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 11
  19. jannn Rakastunut foorumiin

Jos tuo droppi on ovulointi? Tai peräti kiinnittyminen. Eihän menkat voi vielä tulla? Mullaki ihme tippuminen tänään eikä nyt voi ovis vielä olla. Ehkä oon vaan väsy :grin
    • Optimistinen Optimistinen x 1
  20. mangustimamma Rakastunut foorumiin Lokamammat 2018 Joulumammat 2016

Mä ajattelin ettei se ole varsinainen droppi, vaan paluu normaalitasolle flunssaan liittyneen lämpöpiikin jälkeen... :sorry: Kiinnittymiseen vähän aikaista ja ovikseen en jaksa uskoa ilman limoja. Mutta toivotaan tietty parasta.

Jaa tämä sivu