Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me varattiin tänään ensi viikolle (rv7+5 ) varhaisultra, ja mua jännittää niin paljon. Kaikkea mitä haluan on että siellä löytyisi syke ja kaikki olisi hyvin, mutta mitkä ovat mun tsänssit siihen kun on hyvin oireetonta ollut pari viikkoa nyt. Yritän valmistautua siihen ettei siellä ole mitään. Kaikki muu on kai positiivista tällä hetkellä. On kai se ihan hyvä että tietää sitten onko siellä mitään. Neuvolaa ehtii sitten perjantaina vielä perua.Ihan totta, mulla sama pelko. Ajattelin mennä omakustanteisesti varhaisultraan rv 7/8, mutta työkiireiden vuoksi jäi käymättä. Odotellaan siis ensimmäistä neuvolaa jännityksellä
Me varattiin tänään ensi viikolle (rv7+5 ) varhaisultra, ja mua jännittää niin paljon. Kaikkea mitä haluan on että siellä löytyisi syke ja kaikki olisi hyvin, mutta mitkä ovat mun tsänssit siihen kun on hyvin oireetonta ollut pari viikkoa nyt. Yritän valmistautua siihen ettei siellä ole mitään. Kaikki muu on kai positiivista tällä hetkellä. On kai se ihan hyvä että tietää sitten onko siellä mitään. Neuvolaa ehtii sitten perjantaina vielä perua.
Yritin sitten testata clearbluella, meni mönkään. Tilasin tuplapaketin missä oli tavallinen (semmoinen hieman käyrä) ja digi. Otin sen tavallisen kokeiluun ja ei tullut kontrolliviivasta pihaustakaan, vaikka testi oli oikein tehty. Harmitti! Onneks on digi kuitenkin huomiselle.
Täällä menossa dpo 10. En malttanut olla testaamatta ja sekä pregchecikstä ja rfsu:sta negat. Varmaan testaan vasta ens keskiviikkona seuraavan kerran. Puhuttiin just miehen kanssa kummankin pelosta, jos ei saadakaan omaa lasta. Kumpikin haluaa tosi kovasti omia lapsia, mut jostain syystä se pelko on taustalla. Vaikka tää on vasta toinen yk ja ollaan nuoria ja perusterveitä kumpikin.. En vaan tiedä millä keinolla pystyn lohduttautumaan ja lievittämään sitä pelkoa.
Uskaltauduin lisäämään itseni listalle, vaikka kolmeen päivään emme nyt saa yrittää... Ja ensviikolla pitäs alkaa menkat, joten päästään kohta jo tositoimiin yrittämään :)