Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En ole itse kummallakaan plussaa koskaan Saanut, mut näiden vuosien aikana mitä oon muiden testailuja seurannut, pc antaa yleensä kunnon viivaa kun one stepin herkkä ei välttämättä juuri mitään. Pc 25 ja ne one stepin herkät 10.
Tänään kp4. Pientä tiputtelua on ollut tänään ja eilen. Kunnon vuotoa oli vain kp1 ja kp2. Hirveen lyhyeks on menkat muuttunu tuulimuna raskauden ja pillerien lopettamisen jälkeen. Ennen pillereit saatto pahimmillaan kestää jonku 10 päivää ja joka päivä runsasta vuotoa. Mulla on ollut pahaa oloa kyl kp1 lähtien, mitä ei yleensä oo. En tosin tiiä et johtuuko siitä ku aloin polttaa alkuviikosta ihan kunnolla tupakkaa. Sitä ennen poltin ehk 1 tai 2 päiväs nyt menee varmaan joku 15-20 päivässä
Ihanaa, parit plussat täällä
Ja jänniä päiviä myös osalla edessä!
Newmoon, pahoittelut, että hoidot siirtyy
Oon pitäny taas vähän hiljaiseloa. Kaks edellistä kiertoa oli niin kovat valeraskausoireet, että hirvitti. Menkat nyt ohi ja viikon päästä ois aika ovikselle. En tiiä pitäiskö pitää pientä paussia vai mitä tehdä.
Nyt on 8kk siitä, kun tein ekan plussan. Tokan plussan tein melkeen 5kk sitten. Ahistaa.
Toki, nyt mua pitää täällä kiireisenä kaksi koiraa, hain pennun tossa reilu viikko sitten kotiin
Toivottavasti.. Ja nyt jos plussaan niin haluan sen olevan se pysyvä laatu... Toivottavasti sullaki hyviä uutisia :)Mä odotan kyllä jo kovasti sun tulosta, jotenkin olen aika optimistinen sen kanssa. Hyviä uutisia on aina kiva lukea. :)
En oo nyt testannu, mut vois kyl huomen aamulla testaa jos muistaaMulla tupakan lisääminen teki pahan olon. Nyt ku yrittänyt olla tupakoimatta niin lähti kynsiä pureksimaan. Ootko testannut?
Vähän ahdistaa tää ku en tuu raskaaks. Tiiän et ei toi tupakointi ainakaan sitä yhtään edistä, mut helpottaa hetkellisesti ahdistukseen.Voi ei Stressin takia enempi tupakkaa? No tiedät varmasti et ei kandeis. Itsekin sorruin kyl muutamaan eilen kun meni humalan puolelle :bag:
Wau! Oletko itse tehnyt nuo kakut?
Vähän ahdistaa tää ku en tuu raskaaks. Tiiän et ei toi tupakointi ainakaan sitä yhtään edistä, mut helpottaa hetkellisesti ahdistukseen.