Raskaaksi 2019

Onnea Amalfi!

Mulla on ollut menkkamaista jomotusta joka päivä melkein oviksesta lähtien. Nyt dpo 8. Normaalisti menkkajomo alkaa aikaisintaan tunnin pari ennen vuotoa. Toisaalta ei tämä voi oikein mitään raskaus- tai kiinnittymisoirettakaan olla, kun on alkanut niin aikaisin. Plääh...

Voihan se olla keltarauhasjomoa?
 
Voihan se olla keltarauhasjomoa?

Joo, näin mäkin ajattelin. Mutta aina se silti herättää toiveita, kun tulee jotain itselle epätavallisia oireita, vaikka kuinka järjellä tietäisi ettei ne siinä kierron vaiheessa voi tarkoittaa mitään... Huoh.
 
Mulla menkkajomot kestänyt tosi kauan nyt ja oon ruvennut pakostakin herään ihan tosi aikasin touhuaa. Huomenna pitäis alkaa menkat että saa nähdä. Jos ei niin ylihuomenna testi kehiin. En tiedä mut rinnat oli about viikko sitten tosi kuumat ja eilen yöpaita kun oli ja kävin kylmässä ilmassa niin todella kipeät ja arat nännit heti pian ja kesti suht kauan. Nyt kyl al tippui mutta nuha edelleen joten en tiedä sitten. Turha kai arpoa jos ne menkat tulee kerta jo useammankin päivän alaselkään sattunut mut alavatsakivut loppu kyllä. Aaltoilee vaan. Nyt jotenkin toivoo et nämä oliski just ne oireet että pieni olis ja pysyis
 
Dpo9 ja nega. Mutta ei yksiselitteisesti nega :nailbiting: Testiin tuli haamu, mutta ikään kuin väärään kohtaan. En tajunnut kuvatakaan. Nyt täytynee malttaa mielensä jonkin aikaa, vaikka olikin luultavasti vain virhe testissä :sour:
 
Hölmö minä! :banghead:

Ei olisi pitänyt enää kurkata, mutta... Testiin oli tullut selvä roskishaamu! :bag:
 
Mikä testi? Jos huomenna näkyisi testiajalla? Kuvaa?

Mulla kp 12.
Vannoin että en osta ovistestejä. Mut mut.. Nyt selkeesti ihan ovismaiset limat.. Et mietin hakisinko kuitenkin. Eihän ne toki mitään muuta, mut tiedänpähän varautua menkkoihin ens viikolla ja kontrollin ajankohtaa ei tavi siirtää jos olisin jo nyt...
Tulee kyllä lyhyt kierto jos ovis olis nyt näillä paikkeilla. 20-22 päivää.

PC:n testi ja nyt siis vasta dpo9. Yritän selvitä pari päivää nyt ilman testiä, niin sit melkein pitäisi jo haamu tulla ohjeajassakin...

Testaa ihmeessä, jos se enemmän helpottaa kun stressaa :)

Onko teillä tietoa, ennakoiko nuo roskishaamut yleensä raskautta, vai johtuuko ne testin olosuhteista tms. ohjeajan jälkeen? :confused005
 
Tänään kp4. Pientä tiputtelua on ollut tänään ja eilen. Kunnon vuotoa oli vain kp1 ja kp2. Hirveen lyhyeks on menkat muuttunu tuulimuna raskauden ja pillerien lopettamisen jälkeen. Ennen pillereit saatto pahimmillaan kestää jonku 10 päivää ja joka päivä runsasta vuotoa. Mulla on ollut pahaa oloa kyl kp1 lähtien, mitä ei yleensä oo. En tosin tiiä et johtuuko siitä ku aloin polttaa alkuviikosta ihan kunnolla tupakkaa. Sitä ennen poltin ehk 1 tai 2 päiväs nyt menee varmaan joku 15-20 päivässä
 
Tänään kp4. Pientä tiputtelua on ollut tänään ja eilen. Kunnon vuotoa oli vain kp1 ja kp2. Hirveen lyhyeks on menkat muuttunu tuulimuna raskauden ja pillerien lopettamisen jälkeen. Ennen pillereit saatto pahimmillaan kestää jonku 10 päivää ja joka päivä runsasta vuotoa. Mulla on ollut pahaa oloa kyl kp1 lähtien, mitä ei yleensä oo. En tosin tiiä et johtuuko siitä ku aloin polttaa alkuviikosta ihan kunnolla tupakkaa. Sitä ennen poltin ehk 1 tai 2 päiväs nyt menee varmaan joku 15-20 päivässä
Mulla tupakan lisääminen teki pahan olon. Nyt ku yrittänyt olla tupakoimatta niin lähti kynsiä pureksimaan. Ootko testannut?
 
Kauheaa kun yrittää malttaa olla testaamatta ennen ylihuomista.. Koko ajan tekee mieli hakea joku testi ettei tota digii tuhlaa ku ei se mitään näytä ku ei raskaana. Jos ei menkat tuu ni sit.

NewMoon oli itsellä tässä kierrossa kp11 ovislimat ja Kp14 sit ovis. Että kyl se voi tulla aiemminkin kuin ajattelee.. Sillä tässä testimielessä oon ku tuli sit kerran touhuttua ennen ovista ku päätettiin tämä kierto jättää hyödyntämättä.
 
Mä juuri harkitsin hakea pari PC:tä, mutta enpäs sitten taidakaan jos tulee noinkin selviä viivanpaikkoja. :wideyed: Ei kai tässä auta kuin aika. Huomenna vaan alkaisi työ jossa on sädealtistusriski. Säteistä voi kieltäytyä, mutta kaikki tietää mitä se tarkoittaa, joten ei nyt ihan jokaisen pikku viivanpaikan kohdalla viitsi toitottaa koko työyhteisölle että "hei meille tulee vauva" ja viikon päästä "ähäkutti tulikin täti". :rolleyes: Tai eihän kukaan oikeasti noin sano vaan "en halua altistua säteille" ja myöhemmin "asia ei ole enää ajankohtainen", mutta sama asia oikeastaan.
 
Kauheaa kun yrittää malttaa olla testaamatta ennen ylihuomista.. Koko ajan tekee mieli hakea joku testi ettei tota digii tuhlaa ku ei se mitään näytä ku ei raskaana. Jos ei menkat tuu ni sit.

NewMoon oli itsellä tässä kierrossa kp11 ovislimat ja Kp14 sit ovis. Että kyl se voi tulla aiemminkin kuin ajattelee.. Sillä tässä testimielessä oon ku tuli sit kerran touhuttua ennen ovista ku päätettiin tämä kierto jättää hyödyntämättä.

Mä odotan kyllä jo kovasti sun tulosta, jotenkin olen aika optimistinen sen kanssa. Hyviä uutisia on aina kiva lukea. :)
 
Pc puikkoihin tulee testiajan ulkopuolella usein, liuskoihin olen saanut kahdesti viivantapaisen testiajalla, mut ne oli virheellisiä testejä. Muuten en oo niihin saanut testi ajankaan jälkeen mitään.
Hankala tilanne sulla tuon sädealtistuksen kanssa.

Joo liuskoja olin ajatellutkin. Onko mitään muistikuvaa niiden herkkyydestä One Stepeihin verratuna? Olikos niin, että ilmoitetulta herkkyydeltä PC:t epäherkempiä, mutta käytännössä PC on herkempi kuin paketti lupaa?
 
Takaisin
Top