Raskaaksi 2019

Voih harmi Nipanderi kuulla! Millon sä alotit sen lugen? Mulla annostus oli 2 kapselia päivässä alakautta otettuna. Jos 1 kapseli ei auta vielä, niin voihan ens kierrossa kokeilla useampaa. Mutta voihan se tiputtelu myös vielä loppua kun jatkat käyttöä.

Täällä lugen lopetuksesta nyt viides päivä ja tullut vähän tiputtelua tänään vasta. Mietin kans et sotkeekohan kiertoa vai ei, kun sellastakin joillekin voinut aiheuttaa..

Muoks. Eikun kyllä tää päivä on sittenkin kp1. Eli sen kolme päivää luget myöhästytti.

Aloitin heti o+ jälkeisenä päivänä. Tänään on siis dpo1 ja pistän toisen puikon. Juuh, kattellaan tää kierto näin ja ens kierrossa sit kokeilla kahdella. Voikohan pistää jo ennen o+ jos nää kierrot nyt menee näin, et heti oviksesta jo alkaa nää vuodot. Mut tietty toiveissa et loppuis vielä, on tässä tohon kp1:een kumminkin sen verran matkaa.

Halaukset sulle kp1:een. Masentava päivä. Halaukset myös muille kp1 kohdanneille. Kyllä tää vaan voi olla hankalaa tämä lapsen teko:sad001

Helena, mekin alettiin tällä viikolla kattoon tota sarjaa. On kyllä hyvä sarja, vaikka aihe on tosi kammottava!
 
Tänään dpo6 ja suihkun jälkeen kun nojasin pyyhe päällä lavuaariin niin vihlas ikävästi kohdus. Muuten ei oo ollu mitään tuntemuksia vielä
 
Tervetuloa kaikille uusille :) ja pahoittelut kp1:n (taas) kohdanneille sekä vuoto-ongelmista kärsiville :sad001

Mulla nyt dpo7, nippailut alavatsalla jatkuneet, mutta en oikein usko niiden tarkoittavan mitään. Lämmöt laskivat hiukan huippululemista (37), mutta edelleen koholla kuten tietysti "kuuluukin".

Huomenaamulla progekoe, sen tulokset kyllä vähän jännittää, petyn aika pahasti, jos nytkään ei olis ollut edes ovista. Mutta peukut pystyssä ja toivotaan että saisin vielä jatkaa piinailua!

Kivaa alkavaa juhannusviikkoa kaikille!!
 
Vaikea tätä on käsittää mut kaikista todennäkösyyksistä huolimatta näin tässä kävi. :bag:Kaks viivaa pregchekiin tässä aamulla. KP 29 ja dpo 13. :nailbiting::happy:

En olis ikinä uskonut. Näköjään lyhyt luteaali ei haitannut tällä kertaa. Toivottavasti ei mee kesken.:nailbiting:
 

Liitteet

  • IMG_20190617_062519.jpg
    IMG_20190617_062519.jpg
    22.5 KB · Katsottu: 346
Vaikea tätä on käsittää mut kaikista todennäkösyyksistä huolimatta näin tässä kävi. :bag:Kaks viivaa pregchekiin tässä aamulla. KP 29 ja dpo 13. :nailbiting::happy:

En olis ikinä uskonut. Näköjään lyhyt luteaali ei haitannut tällä kertaa. Toivottavasti ei mee kesken.:nailbiting:


Onnea plussasta! :) Itse kanssa olin kanssa skeptinen raskautumiseen kun luteaali oli sen 10-12 päivää, yleisimmin 11 ja usein dpo 11 illalla alkoi tiputtelu.
Tarrasukkia paljon mukaan ja tervetuloa helmikuisiin :Heartred
 
Onnea Inni :happy:.

Mun nimimerkki on lähinnä tarpeeksi typerä muunnelma mun etunimestä, niin ajattelin ettei sitä ole muilla käytössä :p.

Pelottaa tuleva työpäivä. Tuntuu etten palautunut yhtään yhden päivän vapaan aikana :sorry:, mitä jos mua alkaa huimata ihan kunnolla.. Kun ei meillä tauollekkaan ihan noin vain pääse.
 
Onnea Inni :happy:.

Mun nimimerkki on lähinnä tarpeeksi typerä muunnelma mun etunimestä, niin ajattelin ettei sitä ole muilla käytössä :p.

Pelottaa tuleva työpäivä. Tuntuu etten palautunut yhtään yhden päivän vapaan aikana :sorry:, mitä jos mua alkaa huimata ihan kunnolla.. Kun ei meillä tauollekkaan ihan noin vain pääse.

Sit saikulle :Heartred saako kysyä, mitä työtä teet?

Onnea Inni!
 
Täällä dpo2, rinnat aristaa, sillain kun olis käyny salilla:)) todellakaan usko että olis mikään esirasksusoire, eiköhän noi luget tee tätä, vahvistaa näitä perus pms oireita. Niijoo ja tietty tänäänkin tiputellut..
 
Ihmeellistä pyyhintävuotoa tullu koko viikonlopun nyt olis joku bpo 15 huomenna pitäs alkaa menkat kunnolla jos kiertoon on uskominen, alkais kunnolla niin pääsis seuraavaan kiertoon!! Luin yesgril blogista koska kannattaa mennä hedelmöityshoitoihin... järkytyin kun siellä oli todennäköisyys hedelmöittyä yhden kuukautiskierron aikana ja mulla se oli vaan jotain 15% luokkaan (ja joo elän tässä jotain puolen vuoden kriiseilyä) ja joo se voi johtua niin monesta muusta asiasta.. mut silti se on aika sairaan vähän...
 
Takaisin
Top