Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko sulla sit normaalisti lyhyt tuo luteaalivaihe jos dpo 12 ja me päivää myöhässä? Tsemppiä että tulisi plussa!
Onks sulla ollut näin kauankin? Itsehän kärsin samasta vaivasta! Toihan on hyvä merkki että nyt on jo 12!
Luomusti mulla ei ole yli 9 päivän luteaalivaihetta.
Dpo 15, mut veikkaan tänään vaihtuvan kp 1. Katotaan alkaako se kunnon vuoto vielä tänään vai ei.
Ollaan käyty ensikäynnillä lääkärillä mikä oli virolainen joka oli ollu 1kk vast suomes, määräs mulle vaan verikokeet ei muuta. Kävin niis kokeis ja sit ku soitin niist soittoaikaa lääkärille nii ne sano et se lääkäri ei oo enää niil töissä, ku pyysin nimenomaan suomalaista lääkäriäNyt en Wusti muista, ootteko jo jossain hoidossa vai oletteko menossa/ajatelleet mennä?
Lääkäri laitto vaan mulle lähetteen verikokeisiin, miehen pitäis itte soittaa ja saada lähete tutkimuksiin, mä en sitä pysty tekee. Näin ainakin sanottiin mulle ku kysyin samal siitä ku varasin lääkärille soittoaikaa mun verikokeista.Tsemppiä!
Joko sun mies kävi antamassa näytteen? Vai muistanko oikein et lääkäri oli sen laittanut keväällä? Voi olla et muistan väärin.
Ollaan käyty ensikäynnillä lääkärillä mikä oli virolainen joka oli ollu 1kk vast suomes, määräs mulle vaan verikokeet ei muuta. Kävin niis kokeis ja sit ku soitin niist soittoaikaa lääkärille nii ne sano et se lääkäri ei oo enää niil töissä, ku pyysin nimenomaan suomalaista lääkäriä
Minä kyllä huomasin aika pian, että raskaana oon. Oireina mulla oli: jännä tunne kohdun alueella (semmosta vähä ku painetta ois ollu, aika vaikee selittää), sit oli selkee kiinnitysvuoto, jatkuva palelu, nännit oli arat ja oli vaa sellane tunne että nyt oon raskaana :).
Julkisessa käytiin ja oltiin ensikäynnillä molemmat mukana mut vaan mun asioita tutkittiin ja miehelt mitattiin verenpaine ja se oli siin. Neuvolan kautta tääl ei pääse tutkimuksiin vaan se menee oman lähiklinikan kautta. Jos oltais menty yksittiselle nii varmaan sit olis asiat lähteny käyntiin nopeemmin, mut siihen ei oo varaa nytOliko tää siis yksityinen vai julkinen? Mun kokemuksen mukaan ensikäynti on nimenomaan pariskunnalle, kumpikin saa ne tarvitsevansa lähetteet ja kummankin kanssa keskustellaan siitä miten edetään. Soita ihmeessä sinne uudestaan jos mitään ei ole tapahtumassa.
Silloin ku mä olin raskaana mikä osoittautukin tuulimunaks nii yks meijän kissoist oli ihan koko ajan mus kii ja jos muut oli tulos mun lähelle nii alko sähisee ja murisee muille välillä jopa miehelle kansMeidän kissat haluaa antaa mulle nyt jostain syystä normaalia enemmän rakkautta, ku oon raskaana :) tuntuu että ne on koko ajan kimpussa.