Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Puolen vuoden kriisi, eikö suhteissakin oo joku 7 vuoden kriisi oon vähän sellanen kaikki mulle nyt heti tyyppi... mulla on myös ystävä perhe jonka mies oli saannu diaknoosin ei koskaan biologista lasta ja toisin kävi, niin kai mekin joskus...Jostain olen lukenut et 20-25% per kierto jos molemmilla on kaikki ok.
Sit meillä jolla ei ole ni todennäköisyys on tosi pieni varmaan.
Mut Oliko se jotenkin niin myös että 90% raskautuisi ensimmäisen vuoden aikana.
Jostain olen lukenut et 20-25% per kierto jos molemmilla on kaikki ok.
Sit meillä jolla ei ole ni todennäköisyys on tosi pieni varmaan.
Mut Oliko se jotenkin niin myös että 90% raskautuisi ensimmäisen vuoden aikana.
Ihmeellistä pyyhintävuotoa tullu koko viikonlopun nyt olis joku bpo 15 huomenna pitäs alkaa menkat kunnolla jos kiertoon on uskominen, alkais kunnolla niin pääsis seuraavaan kiertoon!! Luin yesgril blogista koska kannattaa mennä hedelmöityshoitoihin... järkytyin kun siellä oli todennäköisyys hedelmöittyä yhden kuukautiskierron aikana ja mulla se oli vaan jotain 15% luokkaan (ja joo elän tässä jotain puolen vuoden kriiseilyä) ja joo se voi johtua niin monesta muusta asiasta.. mut silti se on aika sairaan vähän...
Totuus voi joskus kirpasta, joskus sitä miettii että miks ei yrittämistä alottanu aikasemmin olisko silloin mahollisuudet ollu paremmat? Olisko silloin voinnu törpätä nopeemmin? Naisen mieli on vähän tämmönen, mennään kohtii uutta kiertoa, häntä pystyyn kohti uusia pettymyksiäVuoden sisään 85% raskautuu ja todennäkösyys per kierto normisti toi noin 20%. Mutta puolen vuoden yrityksen jälkeen prossa tippuu 5% per kierto. Toisaalta vuoden yrityksen jälkeen vielä puolet noista 15% raskautuu seuraavan puolen vuoden vai oliko se vuoden aikana. Mutta on kyllä aika karua tilastoa..
Vuoden sisään 85% raskautuu ja todennäkösyys per kierto normisti toi noin 20%. Mutta puolen vuoden yrityksen jälkeen prossa tippuu 5% per kierto. Toisaalta vuoden yrityksen jälkeen vielä puolet noista 15% raskautuu seuraavan puolen vuoden vai oliko se vuoden aikana. Mutta on kyllä aika karua tilastoa..
Toivotaan ettei tarvis enää kauvaa kriiseillä!! Onko ajatusta ihan yritellä itsekseen vai miettiä jotain tutkimuksia?Juu, iästä riippuen todennäköisyys parhaimmillaankin 25 % luokkaa, JOS kaikki kunnossa.. Ohessa yks tilasto aiheesta.
Täällä nyt vuoden kriiseilijä
Kp12, eilen illalla nipisteli kunnolla oikealta puolelta, pari päivää oli kunnon himot (toissapäivänä taisi kyllä olla alkoholilla osuutta ), vuotokin ehkä vähän limaisempaa kun normaalisti.. Vaikea vaan uskoa et olis ollu ovis näin aikasin, kun mun kierrot ollut nyt yli 40 päivää. Harmi kun unohdin ostaa ovistestit, piti jo alottaa testailut kp10.
Onnea plussanneille ja tarrasukkia
Omalla nimimerkillä ei oo mitään tarinaa, eka joka tuli mieleen mistä ei tunnista
Toivotaan ettei tarvis enää kauvaa kriiseillä!! Onko ajatusta ihan yritellä itsekseen vai miettiä jotain tutkimuksia?
Jep, karuja on. Ohessa vielä yksi hyvä tilasto aiheesta, jossa näkyy tuo ajan + hedelmöittymiseen liittyvien ongelmien vaikutus. Näin vuoden yrittäneenä näyttää hyvin huolestuttavalta... Mutta toisaalta mahdollisia ongelmia on vasta alettu tutkia, joten uskon (ja toivon niin paljon), että apuja löytyy, ja meillekin vauva vielä joskus saadaan
Samaa miettinyt ja ruokavalio sun muut kasvaneet trendit vaikuttaa mun mielestä . Ja yhä enemmän naisia joiden kierto päin honkia tai ei ovuloi. Tai sitten yritetään liikaa ja sperman laatuun vaikuttaa varmaan samat eli lisäaineet sun muut mut ei oo ku arvelua minulta. Ja sit onhan tuo ennenkin ollut et mun isoäiti yritti toista 7 vuotta löi hanskat tiskiin ja siitä 2 vuotta niin tuli toka lapsi...Jännä juttu sinänsä kun miettii että oliko vaikka sata vuotta sitten lapsettomia pareja näin paljon. Vai onko hedelmättömyys lisääntynyt jostain syystä. Vastahan oli juttua siitä että suomalaisten sperman laatu on laskenut dramaattisesti, eikä syytä tiedetä.