Raskaaksi 2019

Keskustelun 'Kuumeiluklubit' aloitti Äiti1977, 26 huhti 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Nipanderi Ihastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017

Voihan se tosiaan olla hyvä pitää vähän luomua ennen hoitoja, kyllä niissä sitten on taas droppia jos jonkinmoista. Ja tosiaan, jos ongelma on lähinnä siittiöissä? Mutta pian on syksy ja pääsette vihdoinkin hoitoihin, nyt kaikki sormet ristissä, että sieltä tulee nopea plussa!:)
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 4
  2. NewMoon Ihastunut foorumiin

Juu, niinhän se on! Ärsyttää itseä vaan että Viikko oviksesta tietää jo ettei oo onnistunut kun alkaa vuoto. Mut elämä on. Jospa sit elokuun kierrossa vihdoin sais aloitettua.

Siittiöissä kai se pääsyy mut tuskin tää lyhyt luteaalivaihe edes mahdollistaa onnistumista. Toivon kyllä et olis siittiöissä jotain parannusta tapahtunut tässä reilussa vuodessa kun tupakkakin on pois ollut.
    • Tykkää Tykkää x 3
  3. Nipanderi Ihastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017

Noniin, täällä viimein o+. Muut siihen viittaavat fiilikset kyllä oli jo, mut tiedä näistä sitten. Koko viikko on hyödynnetty. Tänään ei ehi, mut huomenna on lapsivapaa ja datenight, joten mehän lemmitään vaikka koko päivä:)) taidan siirtää sen lugen aloituksen sunnuntaille. Gyne sanoi, että aloittaa pari pv oviksen jälkeen. Ohjeessa lukee et kp 15-17, mut tänään mulla 17...
    • Tykkää Tykkää x 7
  4. NewMoon Ihastunut foorumiin

Onnea ovisplussasta!
    Mä aloitin luget aina dpo 3, eli just pari päivää oviksen jälkeen. Mullahan oli ovis aina jossain kp 20 tuolloin.
    • Tykkää Tykkää x 2
  5. Nipanderi Ihastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017

Jep, ymmärrän, on tää ärsyttävää, että ei pääse edes piinapäiviin saakka. Toivottavasti tupakoinnin lopetus on auttanut. Meillä mies polttaa. Ällöttävää! Mutta sen siittiöitä ei oo koskaan tutkittu.
    • Tykkää Tykkää x 2
  6. NewMoon Ihastunut foorumiin

Juu, voi olla et tupakan lopetus auttoi, mut veikkasivat että nuorena tehty leikkaus kiveksiin on suurin syy rakennepoikkeavuuksiin. Mut sittenhän sen näkee ku seuraavaksi katsovat siittiöt..
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2
  7. AZ Tuttu foorumilla

No juu tuli, mutta kun oli rfs testi, ni en oikeen luota. Täytyy varmaan kyl tänää varmuudenvuoksi käydä ostaa testi ja tehdä, vaikken kyllä tahdo uskoa et plussa tulis :rolleyes:
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Optimistinen Optimistinen x 1
  8. Nipanderi Ihastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017

Juu, no todennäköisesti se kyllä vaikuttaa enemmän, mutta onneksi tupakoimattomuudella on muita hyviä terveydellisiä vaikutuksia:) tuo oma on puhunut lopettamisesta siitä saakka kun mä lopetin. Sillä tiellä ollaan, enkä jaksa uskoa että lopettais tässä lähitulevaisuudessakaan....
    • Tykkää Tykkää x 3
  9. NewMoon Ihastunut foorumiin

Mies tuoksuukin paremmalle! Mä en ite oo koskaan polttanut ni käy nenään tupakan haju itsellä.

Onneksi on noi hoidot olemassa, muuten meillä ei taitais olla mahiksia edes vauvaan...
    • Sympatiaa Sympatiaa x 4
  10. Helena80 Rakastunut foorumiin

Kp9. Laitoin yöllä Kotitestiin tilauksen ovista ja raskautta varten. Tilasin ekaa kertaa OneStepin
    ovistestejä, aiemmin oon testannut vaan Sofilla. Olivat laittaneet aamulla paketin matkaan.
    Mulla kyllä testit riittää siihen asti, että saan uusia.

Mies innostui illalla hommailemaan ja oli kyllä mukavaa :joyful: Ilmeisesti hänellä oli myös halipula,
    kun luulin hänen olevan hereillä ja hän tuli monta kertaa kylkeen kiinni ja yritti ristiä meidän sormia.
    Aamulla kun asiasta juttelin, hänellä ei ollut mitään havaintoakaan kyseisestä toiminnastaan, vaikka
    hän silmät auki tuijotti minua myös :hilarious:
    Ja minä siinä onnellisena pitelin häntä sylissä :rolleyes:
    • Tykkää Tykkää x 6
    • Hauska Hauska x 3
  11. Tindell Peruskäyttäjä Helmiäidit 2020

Öö, piti vessaremppaa tehä lomalla.. Mut saanko mä nyt maalata, ku oon raskaana :eek:? Kaakelit on tarkoitus vetää valkoisella.
  12. NewMoon Ihastunut foorumiin

Eilen illalla viimeinen primo ja nyt alkaa menkat tai no tiputtelee jo "lupaavasti".

On kyllä vähän tyhmä olo taas, kun oikeasti kuvitteli et olis voinu onnistua :shifty:
    • Sympatiaa Sympatiaa x 8
  13. Jesbe Rakastunut foorumiin

Mun kaveri ei suostunut, minä kerroin sille myös kissanhiekka jutun ei se tiennyt.. Se on pitkään ollu ilman ehkäisyä ja oli katkera ku kaikki tuli raskaaksi paitsi se ja nyt o tyttö tulossa. Mut ei varuiks maalannut kuitenkaan ku jätti ne miehelle
  14. Jesbe Rakastunut foorumiin

Mulla on sama juttu joka kerta kun progen jälkeen tuloo vuoto nyt viimeks se tuli ihan progejen läpi mitä ei mulla ikinä ollut.
    Täällä kärsitään lämmöstä ja päätä särkee, miks on niin lupaavat oireetki aina ennen menkkoja.. Mulla noita haamuja tuli mut jotenki jos ois menny kesken ennen kuin pääs ni pitkälle niin olisin ajatellu et haamut on merkki et kaikki ei ookoo mut niin.. Mistä sitä tietää.. Kyl teillä se pieni tulee, koettelemukset aina palkitaan :Heartred
  15. Tindell Peruskäyttäjä Helmiäidit 2020

Ai mikä kissanhiekka juttu?
    • Tykkää Tykkää x 2
  16. Helena80 Rakastunut foorumiin

Et raskaana ei saa kissanhiekkoja vaihtaa, ettei toksoplasmoosi tartu ulosteista. Vaarallista sikiölle.
    • Informatiivinen Informatiivinen x 4
  17. Helena80 Rakastunut foorumiin

• Informatiivinen Informatiivinen x 2
  18. KaarinHa Naimisissa foorumin kanssa Lokamammat 2017

Joo, minä jätin miehelle kissojen laatikoiden putsaukset kokonaan kun olin raskaana, ihan varmuuden vuoksi. Parempi olla liian varovainen kuin varomaton, ainakin minulla oli niin, kun viimeisistä viimeisin lahjamunasolu oli kyydissä, niin en halunnut riskeerata mitään ylimääräistä siinä kohtaa.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 3
  19. Jesbe Rakastunut foorumiin

Ettei kissanhiekkaa käsitellä raskaana
  20. Jesbe Rakastunut foorumiin

Täällä olikin vastattu.

Ihan asiasta kukkaruukkuun: onko muilla pms aikaan alapää kuiva ja turvonnut? Jotenki tosi arka

Jaa tämä sivu