Raskaaksi 2019

Eikä Newmoon! :sad001 Toivon teille niiin pikaista plussaa :Heartred

On: Tänään on alkanu vähän raskausoireita oleen. Syke on ensinnäkin 15-20lyöntiä korkeenpi kun normaalisti :D Pissattaa koko ajan, mahassa menee hassuja tuntemuksia kohdun kohdalla, välillä menkkamaista jomottelua ja välillä erilaista ilmeisesti kohdunkasvuun liittyviä tms. Välillä iskee ihan tajuton väsymys ja välillä myös on etova olo. Tissit on taas kipeemmät kun mitä oli eilen (eilen ne oliki vähemmän kipeet ku muutama pv sit).

Jossain ketjussa joku käski olla enää testaamatta kerta plussa tullut. Ja fiksuintahan se ois olla testaamatta enää. Ei tarvis miettiä ja stressata vahvistumista. Kaks testiä vielä olis. Saa nähdä pystynkö oleen testaamatta :D

Testaa ne loput pois, nii sitte ei tartte ostaa uusia :grin
 
Omanapailen taas vaihteeks, mulla on hirmu epäuskoinen olo et olis voinu tärppi käydä kun taas muut kierrot ollu optimistinen. Nyt vaan jäätävä päänsärky ja mun reuma on kipeimmillään, aikoihin ei ole näin paljon oireillut..
 
Omanapailen taas vaihteeks, mulla on hirmu epäuskoinen olo et olis voinu tärppi käydä kun taas muut kierrot ollu optimistinen. Nyt vaan jäätävä päänsärky ja mun reuma on kipeimmillään, aikoihin ei ole näin paljon oireillut..

Toivottavasti tulee se plussa :happy:. Mulla oli jännä, ku nyt en edes kytännyt mitään oireita ollenkaan, niin kuin muissa kierrossa. Aloin vaan ihmetellä, kun menkkojen piti olla tuloillaan ja tissit olikin erilaiset, kuin normaalisti :grin. Sitpä niitä oireita alkokin putkahdella.
Miehellekki sanoin että ei mua oo väsyttäny näin paljon ennen.. paitsi sillon ku olin raskaana:rolleyes:. Mut oli ainakin levollinen olo, eikä ollu kiire testailla, ku vaan odotteli menkkoja, eikä edes kuvitellu tärppiä. Kaikki vippaskonsti pilleritki on ollu kaapissa 2 kuukautta (niinku gelee royalit yms. helokkiöljyt)
 
Toivottavasti tulee se plussa :happy:. Mulla oli jännä, ku nyt en edes kytännyt mitään oireita ollenkaan, niin kuin muissa kierrossa. Aloin vaan ihmetellä, kun menkkojen piti olla tuloillaan ja tissit olikin erilaiset, kuin normaalisti :grin. Sitpä niitä oireita alkokin putkahdella.
Miehellekki sanoin että ei mua oo väsyttäny näin paljon ennen.. paitsi sillon ku olin raskaana:rolleyes:. Mut oli ainakin levollinen olo, eikä ollu kiire testailla, ku vaan odotteli menkkoja, eikä edes kuvitellu tärppiä. Kaikki vippaskonsti pilleritki on ollu kaapissa 2 kuukautta (niinku gelee royalit yms. helokkiöljyt)

Mulla oli sama. Tai siis kun ei ollu mitään normaalista poikkeevia oireita. Tissit on aina kipeet oviksen ja menkkojen välin. Ainoostaa yks päivä mietin kun ei ollu yhtää tuntunu keltarauhasen jomotteluja, mutta sitä enemmän huonona merkkinä. Viimeks ku niin oli niin luteaali jäi vain 10päivän pituiseksi. Alapää ihan sahara ollu oviksesta asti jne. Eilen ois pitäny viimestää alkaa menkkojen ja mulla alkaa aina aamulla. No ei alkanu ja yhessa wa-ryhmässä yllytettiin tekeen testiä nii kipitin äkkiä kauppaan ja aattelin, että testataan se nega ny sitte :D Yllätys oli aikamoinen ku aloin negaa kuvaan ja sit sanottiin, että kyllä mää tossa jotain nään :D Tikku talouspaperin päällä istuin ulkona tuijottamassa ja tärisin :D
 
Hehhehee, ihan sikapitkästä aikaa kysyttiin papereita, kun kävin ostamassa pari olutta:)) harvemmin nyt tulee muutenkaan osteltua mitään alkoa ja kun tupakkakaan ei polta, ni on nää kerrat harvinaisia:))

Tänä viikonloppuna tää vanhus kumminkin kömpii kylille. Vieläpä kahdeksi päiväksi, kyllä nyt on maailmankirjat sekaisin. Mitenhän mä edes selviydyn tästä:)) ihan kivaa, vaikka tietysti mieluummin olisin mahankasvatuspuuhissa:) ehkä vielä joskus...
 
Tänään olis kp50,eikä näyttäny menkat alkavan tänäänkään:rolleyes:
Mihin ihmeeseen ne on ny hävinny, ei kyllä näin pitkää kiertoa oo ikänä ollu:bored:
 
Hehhehee, ihan sikapitkästä aikaa kysyttiin papereita, kun kävin ostamassa pari olutta:)) harvemmin nyt tulee muutenkaan osteltua mitään alkoa ja kun tupakkakaan ei polta, ni on nää kerrat harvinaisia:))

Tänä viikonloppuna tää vanhus kumminkin kömpii kylille. Vieläpä kahdeksi päiväksi, kyllä nyt on maailmankirjat sekaisin. Mitenhän mä edes selviydyn tästä:)) ihan kivaa, vaikka tietysti mieluummin olisin mahankasvatuspuuhissa:) ehkä vielä joskus...

Pikku irtiotto tekee varmasti hyvää, niin saa stressitasot laskuun ja tärppiä myöhemmin :grin
 
Toivottavasti tulee se plussa :happy:. Mulla oli jännä, ku nyt en edes kytännyt mitään oireita ollenkaan, niin kuin muissa kierrossa. Aloin vaan ihmetellä, kun menkkojen piti olla tuloillaan ja tissit olikin erilaiset, kuin normaalisti :grin. Sitpä niitä oireita alkokin putkahdella.
Miehellekki sanoin että ei mua oo väsyttäny näin paljon ennen.. paitsi sillon ku olin raskaana:rolleyes:. Mut oli ainakin levollinen olo, eikä ollu kiire testailla, ku vaan odotteli menkkoja, eikä edes kuvitellu tärppiä. Kaikki vippaskonsti pilleritki on ollu kaapissa 2 kuukautta (niinku gelee royalit yms. helokkiöljyt)
No sano, iteki olin niin keskittynyt vieraisiin sun muuhun etten älynnyt ku ovis tuli ja kroppa toiminut hyvin nyt. Myös huomasin et mun hiukset on siitä oletetusta oviksesta asti ollu ihan lättänät eli pitkin päätä ja normaalisti nd on tuuheat ja laineilla.. Outoa. Mut sekin selittyy ihan säällä kuten muutkin oireet tai mukaoireet on kaikkee muuta mun selitysten perusteella ku raskautta. Kaveri sano et ihmeen paljon sulla kyl on oireita ku ny miettii niin kaikki osasin selittää ihan muilla jutuilla... Ettei vaan pety liikaa ku menkat tuloo
 
Mulla oli sama. Tai siis kun ei ollu mitään normaalista poikkeevia oireita. Tissit on aina kipeet oviksen ja menkkojen välin. Ainoostaa yks päivä mietin kun ei ollu yhtää tuntunu keltarauhasen jomotteluja, mutta sitä enemmän huonona merkkinä. Viimeks ku niin oli niin luteaali jäi vain 10päivän pituiseksi. Alapää ihan sahara ollu oviksesta asti jne. Eilen ois pitäny viimestää alkaa menkkojen ja mulla alkaa aina aamulla. No ei alkanu ja yhessa wa-ryhmässä yllytettiin tekeen testiä nii kipitin äkkiä kauppaan ja aattelin, että testataan se nega ny sitte :D Yllätys oli aikamoinen ku aloin negaa kuvaan ja sit sanottiin, että kyllä mää tossa jotain nään :D Tikku talouspaperin päällä istuin ulkona tuijottamassa ja tärisin :D

Mul on toi alapään kuivuus ollu Toisaalta kauheat himot mut sit on jotenki turvonnut ja kuiva ja sit vaik kuin tekis mieli niin on hiton arka .. Oire varmaan ihan muusta ku raskaudesta mun kohdalla liekö sit joku km jälkeinen juttu.

Ihanaa ku niin kivasti plussia tuloo:Heartred
 
Tänään olis kp50,eikä näyttäny menkat alkavan tänäänkään:rolleyes:
Mihin ihmeeseen ne on ny hävinny, ei kyllä näin pitkää kiertoa oo ikänä ollu:bored:

Eikös sulla näkynyt jotain hailuraa edellisessä raskaustestissä, voisko kuitenkin vielä olla??

Terkuin "toivoa on aina kun menkat eivät ole alkaneet" :)
 
Ei mitenkään yllätys et tuli nega.
Täytyy vaan odotella nyt menkkoja.

Kunhan ei nyt kauheen runsaat ole tai siis enemmän kuin normaalisti. Täytyy varmaan aloittaa taas rautakuuri.
Mut tämä vuodoton aika oli kyllä pisin koskaan.

Eli lääkkeet auttoivat :)

Onnea plussista ja tsemppiä kaikille!

Mulla vieläki tylsä vaihe. La tai su alotan ovista tikuttaa. Mut tuskin ovista vielä ainakaan viikkoon. Lämmöt pomppii ihan sekasin, onkohan normaalia ennen ovista?
 

Liitteet

  • Screenshot_20190614-071405_FF Mobile.jpg
    Screenshot_20190614-071405_FF Mobile.jpg
    45.6 KB · Katsottu: 163
NewMoon, pahoittelut negasta. Mutta positiivista, tiedät että tuo lääke toimii, ei tarvi Ainakaan sitä vaihtaa tai miettiä annostusta uusiksi tms. Oiskohan mahdollista että voisit pyytää Siihen uusintaa, vaikka onkin gynepolin kautta? Voithan sä niillekin sanoa että toivoisit vähäisempää vuotoa.
 
Takaisin
Top