Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täälläpä sitä taas ollaan.
Pahoitteluni vuoto paljastui siis tuulimunaksi voimia
Joo. Tai ei ole varmuutta onko alkiota ollu ollenkaan, mutta nyt ei näkyny missään eikä ole uloskaan tullu niin, että olisin huomannu, vaikka on tässä vuotoa jo ollu. Nyt taas lääkkeellinen tyhjennys ja toivottavasti saadaan miehen kans puhuttua niin, että yritys jatkuis. Hän ois sitä mieltä, että vois toistaseksi nyt unohtaa ku toinen perättäinen epäonnistunu raskaus.
Joo. Tai ei ole varmuutta onko alkiota ollu ollenkaan, mutta nyt ei näkyny missään eikä ole uloskaan tullu niin, että olisin huomannu, vaikka on tässä vuotoa jo ollu. Nyt taas lääkkeellinen tyhjennys ja toivottavasti saadaan miehen kans puhuttua niin, että yritys jatkuis. Hän ois sitä mieltä, että vois toistaseksi nyt unohtaa ku toinen perättäinen epäonnistunu raskaus.
Mullekaan ei osattu sanoa oliko tuulimuna vai keskenmeno. Olin varhaisultran aikaan jo krampannut ja vuotanut pari päivää vähän isompiakin hyytymiä (tai näin kun pönttöön meni kerran pari ainakin parin sentin hyytymä). Olin vasta viikolla 6-7. En saanut mitään lääkkeitä ja vuoto kesti vain viikon. Yhdet menkat taukoa vai enemmänkin, miehes ajatteli? Milloin itse haluisit yrittää uusiks?
Kävipä tässä mielessä, että olisko tässä nyt sitten tsäänssit kahteen vauvaan, kun kerta kaks 18mm follia. Noh, melko kaukaahaettua kun ei tässä nyt ole muinakaan kiertoina ollut onnistumisia. Toki tuo keltarauhasen tukeminen vähän edes nostattaa toiveita:)
Kävipä tässä mielessä, että olisko tässä nyt sitten tsäänssit kahteen vauvaan, kun kerta kaks 18mm follia. Noh, melko kaukaahaettua kun ei tässä nyt ole muinakaan kiertoina ollut onnistumisia. Toki tuo keltarauhasen tukeminen vähän edes nostattaa toiveita:)
Heh, joo, luget ehdottomasti kyl otan käyttöön:) niin paljon toivon, ettei tarviis taas vuotaa kahta viikkoa:) hei ja smoothielle tsempit loppukiertoon, toivottavasti kohta kuullaan ilouutisia kuin sulla muuten ei oo aikaisemmin sit jo annettu niitä?
Niin hyvä kysymys. Gyneni itseasiassa sanoi, kun niistä ekaa kertaa kyselin helmikuussa, että uusimman tiedon mukaan terot ja luget ovat vähintään yhtä tehokkaita ja kun mulle terot ei vaikuttanut mitenkään ja kun progetesti oli hyvä, niin ei kai niitä sitten määrätty siksi. Nythän viime käynnillä itse pyysin reseptin näihin vielä kokeiluun, kun ei niistä haittaakaan pitäisi olla. Onneksi pyysin! Mutta mietin, että eikö lääkäri ole sitten aiemmin törmännyt vastaavanlaisiin tapauksiin, joissa luget olis kaikesta huolimatta auttaneet. Kyse kuitenkin yksityisestä lapsettomuusklinikasta, että onko tää mun tila muka niin harvinaista vai mitä ihmettä