Raskaaksi 2019

Smoothie;
Tiedän tunteen! Mulla taitaa nyt olla semmoinen olo!
Luget auttoi ainakin mulla!
Mulla tiputtelu alkaa dpo 7/8 ja menkat dpo 9/10 ja lugejen kanssa oli luteaali 16! Ilman tiputtelua.

Oliko sulla nyt ne primolutit, vai luget? Mikähän ero niillä edes on :hilarious:

Muoks. Niin ja mulla tiputtelu alkaa dpo2-10 välillä, yleensä dpo6-8, luteaali kuitenki ollut 12-13 pv.
 
Primolutit.
Luget oli kuudessa kierrossa käytössä v. 2012.
Primolut tais olla synteettinen? Ja luget mulla oli semmosia mitkä laitettiin emättimeen, nää primolutit on tablettina.

Okei, miksi sait nyt primolutit vaikka luget on aiemmin tehonnu? Mielenkiinnosta kyselen:)
 
NewMoon kaikki hoituu Espanjassa joo, pakastus on meidän päätös koska jos jokin menee vikaan tai tulisi se munasarjan poisto niin ainaki on tehty kaikki tarvittava. Nyt oottelen et mitä seuraavaksi mut tämän asian ne tutkii onneks huolella
 
Täällä on etova olo aamuisin ja nyt on käsidesi ruvennut inhottaa ja tissit on ihanan pystyt ja kiinteet vaikka arat varsinkin nännit. Oon huoleton ja happy koko ajan nyt vaik tekee ihme kipui mut olkoon, en nyt stressaa ku ootan rauhassa et miten tämä leikkaus etenee. Raskautumista ei kielletty kuitenkaan. Mutta pelottaa kyl jos tulisin et voiko hyvin mielin olla
 
Tsemppiä ultraan Nipanderi!

Tuntuuko teillä muilla että piinapäivinä kun niin toivoo, odottaa ja jännittää että miten käy, niin syke on usein koholla? Mulla on lähes joka kierrossa viimeisinä piinapäivinä (ennenku testit todistaa negan) että jotenkin oon niin malttamaton vaikken enää niin paljon raskautumiseen uskokaan että sydän hakkaa hulluna. Sitten stressaan sitä et miten tää stressi vaikuttaa mahdolliseen kiinnittymiseen:nailbiting: hullua mutta minkäs tunteilleen mahtaa:confused::hilarious:

Tänään dpo10 eikä oo tiputellu yhtään vaikka melkein viimmeset 2vuotta tiputtelu on alkanut ihan viimeistään dpo10 aamuna:woot: tää nyt eka kierto missä luget mukana että kai nää sit auttaa vaikka oviksessa ja proge-kokeessa kaikki näyttänyt hyvältä!

Kiitos:) jospa tuo olisi merkki jostain:) alkoiko sulla muuten tiputtelu hormonaalisen ehkäisyn poisjätön jälkeen vai miten? Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun just itellä ei oo ollu viimeiseen viiteen vuoteen ehkäisynä muuta kun raskaus ja imetys ja synnytyksen jälkeen oli n.10kk pessaari. Senkin härväämisen olis näköjään voinut jättää, kun ei tämä raskautuminen onnustu ilmankaan:))
 
Kiitos:) jospa tuo olisi merkki jostain:) alkoiko sulla muuten tiputtelu hormonaalisen ehkäisyn poisjätön jälkeen vai miten? Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun just itellä ei oo ollu viimeiseen viiteen vuoteen ehkäisynä muuta kun raskaus ja imetys ja synnytyksen jälkeen oli n.10kk pessaari. Senkin härväämisen olis näköjään voinut jättää, kun ei tämä raskautuminen onnustu ilmankaan:))

Juu alkoi nimenomaan hormonaalisen poisjätön jälkeen heti viimmeisen tyhjennysvuodon jälkeen. Käytin ehkäisyrengasta sellaset 3vuotta. Sitä ennen pari vuotta oli taukoa hormonaalisesta ehkäisystä mut aina ennen siis menkat alkaneet niinku hanasta. Että liittyykö toi tiputtelun alkaminen kuitenkin jotenkin ikään ja yleisesti hedelmällisyyden heikkenemiseen ja ois alkanu aiemminkin jos en ois ehkäisyä käyttäny :confused005
 
Mä en oo ikinä käyttänyt mitään ehkäisyä itse, et vain kondomilla on menty. Mielenkiintoista kuunnella kokemuksia muista ehkäisymenetelmistä.
 
Tuntuu et monilla saattaa monen vuoden hormonaalinen ehkäisy olla vaikuttanut negatiivisesti raskautumiseen :dead::mad:
Noista pitäis enemmän lääkärien varotella. Itselläkin oli yhteensä about 16vuotta ehkäisy, pillerit, 2 kierukkaa, vuoden rengas..:sad001
 
Juu alkoi nimenomaan hormonaalisen poisjätön jälkeen heti viimmeisen tyhjennysvuodon jälkeen. Käytin ehkäisyrengasta sellaset 3vuotta. Sitä ennen pari vuotta oli taukoa hormonaalisesta ehkäisystä mut aina ennen siis menkat alkaneet niinku hanasta. Että liittyykö toi tiputtelun alkaminen kuitenkin jotenkin ikään ja yleisesti hedelmällisyyden heikkenemiseen ja ois alkanu aiemminkin jos en ois ehkäisyä käyttäny :confused005

Noniinpä, ehkä huomisessa eniten jännittää just se, jos sanottaiski et ei oo enää munia jäljellä. Noh, tuskin sentään, mut mistä sitä nykyään enää tietää. Ei tässä paljon lohduta, että sen pitäis olla perinnöllistä.

Mutta toivotaan sulle nyt plussaa. Ainakin se on positiivista, ettei tiputtele, antaa toivoa itsellekin:)
 
Itsekin pelkäsin, mitä lähes 20 vuotta hormonaalista ehkäisyä oli tehny. Tulin sit kuitenkin heti raskaaksi, kun ehkäisy jäi pois. Uskon kyllä, että monilla ehkäisy sotkee pahastikin omaa hormoonitoimintaa. Nyt keskenmenon jälkeen ei sitten olekaan mitään tietoa oman kehon toiminnasta. Tänään kp 19 tyhjennyksestä lukien ja ovistesti niin negaa kun olla voi. Odotellaan... Vai voiko ovis tulla keskenmenon jälkeen niin pian, että kp 12 aloitettu oviksen testaus olis ollu jo myöhässä? Kp 8 raskaustesti oli vielä haalea plus. Veikkaisin, että siinä kierrossa, josta tulin raskaaksi, oli ovis kp 11, mutta se vaan tuntemusten perusteella tehty arvaus.
 
Tsemppiä Nipanderi huomiseen lääkäri käyntiin!

Minäpä olin hölmö ja testasin sen rfsu:n herkän tälleen illan iloksi.
Aiemmin sain samalla sen viivan mikä haaleni testiajan kuluessa ja kuivana ei ollut viivaa, mut nyt kävi toisepäin: testiajalla ilmestyi kuuluisa rfsu:n "viiva", joka ei hävinnytkäön kuivuessa vaan näkyy hyyyyvin haaleana viivantapaisena. Se, että tarkoittaako tuo mitään on vähän kyseenalaista mut onhan se kiva saada edes johonkin viiva :hilarious:

Onko siinä viivassa yhtään väriä? Toki rfsu on aina rfsu, mutta silti :grin
 
Tai sitten sulle käy legendaariset "hoidot alkamassa mut plussa just ennen" :Heartred näkyykö kuvassa väriä?
 
Takaisin
Top