Raskaaksi 2019

Seuraillut teidän juttuja pari päivää ja aattelin lähteä mukaan myös. :)

Ekaa kertaa yritetään ja esikoista tosiaan. Mulla ikää 27 ja miehellä 28. Oltu yhdessä ihan teinistä asti. Meidän "yrittäminen" nyt on ihan lapsen kengissä vielä ja voi olla etten itse ainakaan jaksa yrittämällä yrittää tän kierron jälkeen. Toivoisin et voisi suhtautua niin et tulee jos on tullakseen, vaikka tiedän kyllä että on helpommin sanottu kun tehty. Etenkin kun oon muuten kova aikatauluttamaan ja suunnittelemaan kaikkea. :D

Hormonaalisen ehkäisyn lopetin puoli vuotta sitten. Sen jälkeen käytössä aamulämpöjen mittaus, appi ja varmat päivät. Kierto tasaantunut siihen 26 päivän tienoille. Kierto siis lyhyt ja luteaalivaihekin vain 10 pvä (8-11). Tiedossa on että voi olla asteen verran vaikeampi raskautua tuon lyhyen luteaalivaiheen vuoksi. Eli todennäköisyydet ei oo meidän puolella tässä kierrossa. :P Onneks kuume ei oo pääsyt vielä kovin pahaksi yltymään.

Nyt todennäköisesti dpo 5-6. Sovellus antoi kaksi mahdollista päivää ja testeillä en oo vielä koskaan saanut positiivista, lähes positiivisen kuitenkin tuolle ensimmäiselle noista kahdesta mahdollisesta päivästä. Jos vielä joskus testailen, niin täytyy hankkia niitä herkempiä. Lämpöjen perusteella ovulaatio ois kuitenkin tapahtunut. Ja mähän en siis mitään tunne et ihan lämpöjen perusteella mennään. :P

Oireita ei oo muita ollut kuin I H A N J Ä Ä T Ä V Ä turvotus alkaen dpo 2-3 päivän illasta eikä helpota kunnolla vieläkään. Tuskin raskausoire kuitenkaan kun alkoi noin aikaisin. Tosi tukala olo ollut joka tapauksessa.

Neljä päivää oletettuun menkkojen alkuun ja oon päättänyt että jos ei nyt tuu mitään ihmeellistä, ni testaan vasta kun menkat on kunnolla myöhässä.

Mielelläni kuulisin muiden kokemuksia tosta lyhyestä, just ja just normaalin rajoissa olevasta luteaalivaiheesta. Esim onko miten paljon vaihdellut tuo l.vaiheen pituus kiertojen välillä ja löytyykö kohtalontovereita. :)
Tervetuloa toivottavasti plussaat pian!
 
20190609_125619.jpg
Kp 20. Eri sovellukset ennustaa oviksen kp 28-36. On ihan tuttuu että tasavahvat viivat ovistestiin saatuani joudun odottaa viel monta viikkoa ovista
 
Oispa itselläkin noin lyhyt vuoto :angelic:
Ja jooga vielä haaveena. Ajattelin vasta näiden menkkojen jälkeen jatkaa. Sit ainakin on tarpeeksi levätty. Tai sit siirryn raskausajan joogaan :hilarious:

Niinpä :Heartred Mä oon vasta täällä tajunnu, kuinka hyvä tilanne mulla menkkojen suhteen on. Kaikki sympatiat teille, joilla tiputtelee pitkään ym :oops:
 
Tänään kp13 testi näytti jo eilen aamu kuuden pissast aika vahvaa mut sit ku tein 12 aikaa uuden testin nii oli tosi haalee. Tänään taas tein testin aamu kuuden pissast nii oli paljon vahvempi ku eilis aamun testi. Mitään tuntemuksia ei viel oo et ehkä se ovis on sit vast tulos

Uskoisin et ovis lähipäivinä :)

Tervetuloa uusille/uudelle!

Täällä kp5 ja menkat rupee olla lusittu. Saa nähä tiputteleeko tänään viel kui paljo ja onko huomenna enää mitään. Lämmöt ollu ihmeen korkeella ja kyllä huolestuttavan niukat menkat. Ovistesti tilaus tehty ja pari raskaustestiäkin lisäksi varastoihin. Viikon päästä alan ovista metsästää :) Jännä nähä millanen (viimeinen?) luomukierto tästä tulee.
 
:angelic: piti olla viikon tauko, mutta olikin sitten parin kuukauden tauko tältä foorumilta. vauvayrityksiä ei paljoa ole kerinnyt miettiä työkiireiden ja stressin takia. (Sain siis sen varhaisen keskenmenon huhtikuussa). Nyt tässä menkkoja odottelen, tänään piti alkaa.. Ihmettelen vaan, kun tissit ei ole yhtään kipeät, vaikka normaalisti ne meinaa räjähtää :shifty:. En kuitenkaan usko olevani raskaana, oli kuitenkin aika monta päivää ennen oletettua ovista puuhailut.. Eniten mua nyt kiinnostaa Jesbe, oliko ne huhtikuiset oireilut raskaus vaikka testissä ei näkynyt?
Oli. Kkm
 
Tänään kp13 testi näytti jo eilen aamu kuuden pissast aika vahvaa mut sit ku tein 12 aikaa uuden testin nii oli tosi haalee. Tänään taas tein testin aamu kuuden pissast nii oli paljon vahvempi ku eilis aamun testi. Mitään tuntemuksia ei viel oo et ehkä se ovis on sit vast tulos

Mä kans ennustaisin että ovis+ ollut joko ennen tuota aamun testiä tai sitten vasta kohta tulossa! Ja jee, päästään piinailemaan samaan aikaan, mulla ovis+ eilen ja tänään vielä testasin niin enää haalea 2.viiva..
 
Onko teillä paljon varastossa muuten testei? Mulla on aina one step ovistestei tilaan aina 50-100kpl. Jopa 60 päivän kierroil niitä tarvii! Ja nyt on raskaustestei kans kaappi täynnä 8pkl pc ja 30 kpl sofi ja viikkodigei ja pari muutaki.. testihullu??
 
Tindell joo oli siis raskaus ja sit oltiinkin pitkällä raskaana siinä mielessä et oltiin jo ilouutisen kertomassa kun sit ei kuulunut sydänääniä enää ja tyhjennys. Sydän särkyi mut heti pian ovis ja menkat ehti tulla ja nyt oottelen jo seuraavia kuukautisia. Joulukuisista löytyy mitä kirjoitin.. Rankkaa oli ku iloittiin ku niin pitkälle ehti kerrankin ja sydän mureni
 
Onko teillä paljon varastossa muuten testei? Mulla on aina one step ovistestei tilaan aina 50-100kpl. Jopa 60 päivän kierroil niitä tarvii! Ja nyt on raskaustestei kans kaappi täynnä 8pkl pc ja 30 kpl sofi ja viikkodigei ja pari muutaki.. testihullu??

Mulla on 2 raskaustestiä ja 6 ovistestiä :grin
 
Seuraillut teidän juttuja pari päivää ja aattelin lähteä mukaan myös. :)

Ekaa kertaa yritetään ja esikoista tosiaan. Mulla ikää 27 ja miehellä 28. Oltu yhdessä ihan teinistä asti. Meidän "yrittäminen" nyt on ihan lapsen kengissä vielä ja voi olla etten itse ainakaan jaksa yrittämällä yrittää tän kierron jälkeen. Toivoisin et voisi suhtautua niin et tulee jos on tullakseen, vaikka tiedän kyllä että on helpommin sanottu kun tehty. Etenkin kun oon muuten kova aikatauluttamaan ja suunnittelemaan kaikkea. :D

Hormonaalisen ehkäisyn lopetin puoli vuotta sitten. Sen jälkeen käytössä aamulämpöjen mittaus, appi ja varmat päivät. Kierto tasaantunut siihen 26 päivän tienoille. Kierto siis lyhyt ja luteaalivaihekin vain 10 pvä (8-11). Tiedossa on että voi olla asteen verran vaikeampi raskautua tuon lyhyen luteaalivaiheen vuoksi. Eli todennäköisyydet ei oo meidän puolella tässä kierrossa. :P Onneks kuume ei oo pääsyt vielä kovin pahaksi yltymään.

Nyt todennäköisesti dpo 5-6. Sovellus antoi kaksi mahdollista päivää ja testeillä en oo vielä koskaan saanut positiivista, lähes positiivisen kuitenkin tuolle ensimmäiselle noista kahdesta mahdollisesta päivästä. Jos vielä joskus testailen, niin täytyy hankkia niitä herkempiä. Lämpöjen perusteella ovulaatio ois kuitenkin tapahtunut. Ja mähän en siis mitään tunne et ihan lämpöjen perusteella mennään. :P

Oireita ei oo muita ollut kuin I H A N J Ä Ä T Ä V Ä turvotus alkaen dpo 2-3 päivän illasta eikä helpota kunnolla vieläkään. Tuskin raskausoire kuitenkaan kun alkoi noin aikaisin. Tosi tukala olo ollut joka tapauksessa.

Neljä päivää oletettuun menkkojen alkuun ja oon päättänyt että jos ei nyt tuu mitään ihmeellistä, ni testaan vasta kun menkat on kunnolla myöhässä.

Mielelläni kuulisin muiden kokemuksia tosta lyhyestä, just ja just normaalin rajoissa olevasta luteaalivaiheesta. Esim onko miten paljon vaihdellut tuo l.vaiheen pituus kiertojen välillä ja löytyykö kohtalontovereita. :)

Tervetuloa, toivotaan, että visiitti jää lyhyeksi :)
Mulla kierrot nyt tasaantunut 27-28 päivään, mutta aiemmin oli 25-26 (ja juuri eilen tuli aikainen ovis+, mikä enteilis taas lyhyttä kiertoa), tosin luteaalivaihe kuitenkin mulla ollut yleensä 12 pv, eli ilmeisesti normaalin rajoissa. Aina tuntuu olevan saman mittainen, eli kierron pituus muuttuu suhteessa ovikseen. Yritystä takana vähän yli vuosi nyt, eikä tosiaan ole vielä tärpännyt. Tosin mulla saattaa olla jotain ongelmia oviksen kanssa progetestien mukaan, niitä tässä selvitellään seuraavaksi!
 
Muokattu viimeksi:
Onko teillä paljon varastossa muuten testei? Mulla on aina one step ovistestei tilaan aina 50-100kpl. Jopa 60 päivän kierroil niitä tarvii! Ja nyt on raskaustestei kans kaappi täynnä 8pkl pc ja 30 kpl sofi ja viikkodigei ja pari muutaki.. testihullu??

Ha, aikas hyvältä arsenaalilta vaikuttaa :)
Mä tilasin raskauskeijulta marraskuussa one stepin pakkauksen 42 ovistestiä + 10 raskaustestiä, ja just eilen tajusin että jäljellä oli enää 3 ovistestiä, onneks heti eilen tuli + (ja tänään tein vielä varmistusnegan), eli hyvin riitti tähän kiertoon (ja muutenkin siis aika pitkään toi paketti). Raskaustestejä taitaa olla vielä jäljellä 8, vaan pari käytetty, mutta lisää ovistestejä siis pitää tilailla ennen seuraavaa kiertoa!
 
Takaisin
Top