Raskaaksi 2019

Eihän mikään estä käyttämästä useampaa apukeinoa samanaikaisesti :)

Juu ei tietysti estä, mutta haluaisin vaan itse tietää, missä vika on (+käyttää mahdollisimman vähän hormoneja/lääkkeitä, mikäli mahdollista). Toki jos ei selvää syytä löydy tai "pikkujutut" auta, niin tarvittaessa kyllä oon valmis yrittään kaikkea mahdollista
 
Miten maltat olla testaamatta :hilarious::rolleyes::eek:

:hilarious: Emmätiiä. Ehkä siks, että nega on vaan niin masentava saada, että koitan nyt ootella pitemmälle, etten testaa enää liian aikasin. Enkä myöskään haluu tuhlata rahaa turhaan testeihin. No jokatapauksessa tuun kyllä olemaan pettynyt jos nyt en ole raskaana vaan tää on jotain muuta kierron sekoilua tms. Vaikka just vasta aloitus yritetty, mutta esikoista odotettiin pitkään, niin pelkää, että se toistuu..

Tänään just sain tietää, että yksi kaveri odottaa ja heti tietysti mietin, että oispa ihana kun minäkin oisin nyt raskaana niin oltais samassa tilanteessa :rolleyes: Aina pitää miettiä asioita liian pitkälle :bag:

Ehkä mä testaan sunnuntaina :shy:
 
Toivon, että mun järkyttävän turvonnut maha johtuu raskaudesta eikä siitä, että melkeen viikko tuli syötyä Italiassa pastaa, pizzaa yms :wacky:
 
Toivon, että mun järkyttävän turvonnut maha johtuu raskaudesta eikä siitä, että melkeen viikko tuli syötyä Italiassa pastaa, pizzaa yms :wacky:

Onko muita oireita? Mul kans hirvee turvotus, lähinnä kyllä vasta kun syönyt jotain. Sit etoo kun maha täynnä.
 
Onko muita oireita? Mul kans hirvee turvotus, lähinnä kyllä vasta kun syönyt jotain. Sit etoo kun maha täynnä.

Mua kans etoo kun maha täynnä! Parina päivänä ollut myös huono olo koko päivän. Ja ollut jo pitkään joku outo paine alavatsalla. Mut rinnoissa ei mitään muutosta.

Missä vaiheessa sulla on kierto jannn?
 
Mua kans etoo kun maha täynnä! Parina päivänä ollut myös huono olo koko päivän. Ja ollut jo pitkään joku outo paine alavatsalla. Mut rinnoissa ei mitään muutosta.

Missä vaiheessa sulla on kierto jannn?

Vasta dpo4 :hilarious: mut hyvä fiilis (tai toivoa täynnä) :Heartred itsehän teen jo huomenna testin vaikka ei järkeä :p ja sitä seuraavaks ens ke. Oon tällanen alkoholin kuluttaja niin siks. Huomenna mennään juhliin
 
Soittivat juuri klinikalta takaisin ja ettei menisi riittävän hankalaksi, tänään täytyisi käydä piikityslääkitys apteekista, jos mieli aloittaa sunnuntaina(kp5) lääkitys, ehtisin piikittää viisi kertaa ennen ensi viikon perjantaita, jolloin olisi kontrolli mutta se on vasta kp10 ja tavallaan ovis+ on kp11(13) eli juuri viikonlopulla, insse olisi mahdollista tehdä maanantaina jos ovulaatio+ onkin sunnuntaina, tai jos onkin mennyt jo jää tekemättä ja olisin piikittänyt itseäni insemionaattomaan kiertoon :meh:
Apua, joku jolla on kanta tähän asiaan :anyone

Ottaisitteko te muut jo nuo piikit joka tapauksessa vai jättäisittekö ottamatta?

Minkä meni kroppa tekemään, kun aloitti kierron näin aikaiseen!!! Taas olen ajoitusten kanssa samassa tilanteessa kuin viimeksi kun insseä yritettiin saada lääkkeelliseen kiertoon, kontrolli varalta varattuna ja mietin samantien, että perunko sen maanantaina, ellei päätetä aloittaa piikitystä sunnuntaina :eek: Piikittäiskö tässä nyt joka tapauksessa vai peruisiko koko homman tähän kiertoon?

Sitten se olisi vaan pelkkää omaa yrittämistä elokuun loppuun asti :rolleyes: Itku pääsi kun puhuin hoitajan kanssa tästä tilanteesta ja itkettää vieläkin kun turhauttaa niin paljon :sad001 Ja ei osannut kertoa aikaistaako Menopur ovulaatiota vai mitä tekee??? Kysymyksiä ja huonoja ajoituksia niin paljon, että pää halkeaa :mad:
Viitaten edelliseen onhan päivä vielä tänäänkin sellainen, että apteekki on auki :whacky011 Taidettiin päättää hakea lääkitys tähän kiertoon, huomenna alkaisi sitten piikitys :happy8 Niin, olikos täällä ketään jolla on ollut tuo Menopur käytössä?
Geleet päätin jättää pois, vaikken ole niitä vielä yhtä kokonaista kiertoakaan käyttänyt, jos aikaistavatkin ovulaatiota ja/tai lyhentävät kiertoa. Liekö muita ovulaatiota aikaistavia tekijöitä, jotka pitäisi ottaa huomioon :scratch

Oon ollut niin lukossa tämän asian kanssa, että tsemppiä hirmuisesti kaikille erilaisiin tilanteisiin, onnea plussanneille ja tervetuloa uusille sekä voimia vastoinkäymisiä kokeneille :love022
 
Ette usko! Mulla kp60 ja aamulla tuli tuhrua!! Menkat!!? Jipii!! Kertauksena siis se että vuosi sitten lopetin pillerit, kierrot siitä lähtien olleet 120-150 päivää. Viimekierrossa aloitin royal geleet, ekasta pilleristä kaks viikkoa niin tuli menkat? Ehkä sattumaa. Tässä kierrossa söin alussa niitä mutten uutta purkkia ostanut. Jotainhan siinä luulis olevan kuitenkin kun kierto lyhentynyt puoleen aikaisemmasta!

Okei okei; viimekierrossa taisi olla yksi päivä kans kun tuli tiputtelua eikä se johtanut menkkoihin. On kuitenkin ollut vähän jännä fiilis pari päivää että oon melkein mennyt raskaustestiä ostamaan, tais selittyä se mahdollisilla menkoilla.

Säännöllistyvä kierto = enemmän mahdollisuuksia bongata ovis :woot:
 
Vasta dpo4 :hilarious: mut hyvä fiilis (tai toivoa täynnä) :Heartred itsehän teen jo huomenna testin vaikka ei järkeä :p ja sitä seuraavaks ens ke. Oon tällanen alkoholin kuluttaja niin siks. Huomenna mennään juhliin

Fiksuahan se onkin tehdä jos on juhlaa tiedossa :) Tein minäkin kaks testiä reissussa eri päivinä, kun oli kiva ruoan kans ottaa ravintolassa paikallista olutta/viiniä. Mutta negaa näytti molemmat, joten päätin sit, että saan juoda. No menkkoja ei kuulu edelleenkään, että en nyt tiiä oliko liian aikaista testata vai oikeesti nega. Vähän kyllä nyt harmittaa sit se jos oonkin raskaana niin just nyt sit tuli useempana päivänä yks/kaks otettuu, kun yleensä juon aika harvoin :confused: en tiiä voiko siitä olla haittaa nuin aikasin, kun testitkin näytti negaa.
 
Ette usko! Mulla kp60 ja aamulla tuli tuhrua!! Menkat!!? Jipii!! Kertauksena siis se että vuosi sitten lopetin pillerit, kierrot siitä lähtien olleet 120-150 päivää. Viimekierrossa aloitin royal geleet, ekasta pilleristä kaks viikkoa niin tuli menkat? Ehkä sattumaa. Tässä kierrossa söin alussa niitä mutten uutta purkkia ostanut. Jotainhan siinä luulis olevan kuitenkin kun kierto lyhentynyt puoleen aikaisemmasta!

Okei okei; viimekierrossa taisi olla yksi päivä kans kun tuli tiputtelua eikä se johtanut menkkoihin. On kuitenkin ollut vähän jännä fiilis pari päivää että oon melkein mennyt raskaustestiä ostamaan, tais selittyä se mahdollisilla menkoilla.

Säännöllistyvä kierto = enemmän mahdollisuuksia bongata ovis :woot:

Kiva kuulla. Toivotaan, että säännöllistyisi!
 
Fiksuahan se onkin tehdä jos on juhlaa tiedossa :) Tein minäkin kaks testiä reissussa eri päivinä, kun oli kiva ruoan kans ottaa ravintolassa paikallista olutta/viiniä. Mutta negaa näytti molemmat, joten päätin sit, että saan juoda. No menkkoja ei kuulu edelleenkään, että en nyt tiiä oliko liian aikaista testata vai oikeesti nega. Vähän kyllä nyt harmittaa sit se jos oonkin raskaana niin just nyt sit tuli useempana päivänä yks/kaks otettuu, kun yleensä juon aika harvoin :confused: en tiiä voiko siitä olla haittaa nuin aikasin, kun testitkin näytti negaa.

Mä en stressaisi ihan hirveesti sun tilanteessa. Mä kans joskus juonut vähän, vaikka ollut sitten raskaana, eikä siitä mitään seurannut. Nyt vaan toivotaan plussaa sulle :happy:
 
Hipshops, olipas siis huippu-uutisia:) toivottavasti sulla nyt kierto säännöllistyy. Onhan noin pitkät kierrot nyt melkoisia. Ei sulla kumminkaan mitään POCSia ollut tms?
 
Fiksuahan se onkin tehdä jos on juhlaa tiedossa :) Tein minäkin kaks testiä reissussa eri päivinä, kun oli kiva ruoan kans ottaa ravintolassa paikallista olutta/viiniä. Mutta negaa näytti molemmat, joten päätin sit, että saan juoda. No menkkoja ei kuulu edelleenkään, että en nyt tiiä oliko liian aikaista testata vai oikeesti nega. Vähän kyllä nyt harmittaa sit se jos oonkin raskaana niin just nyt sit tuli useempana päivänä yks/kaks otettuu, kun yleensä juon aika harvoin :confused: en tiiä voiko siitä olla haittaa nuin aikasin, kun testitkin näytti negaa.

Juu ei haittaa vaikka kunnon kännitki alussa vetäis :hungry::grin mulla negaa aamulla, ei yllätä. Sen jälkeen vasta muistin et onhan mul niit 10mlU viel muutama, ja nyt pohdin tekiskö viel sellasen :hilarious:
 
Hipshops, olipas siis huippu-uutisia:) toivottavasti sulla nyt kierto säännöllistyy. Onhan noin pitkät kierrot nyt melkoisia. Ei sulla kumminkaan mitään POCSia ollut tms?
Ei ole ainakaan diagnosoitu ikinä, muistaakseni kierto oli aina suhteellisen säännöllinen ennen pillereitä. Mutta hormoniperäinen akne löytyy, ja välillä saa nyppiä leuasta irti paria paksumpaa karvaa jotka sitkeästi aina palaavat, epäilen kyllä että normaalia enemmän on testosteronia kehossa kyllä. Tosiaan pillereinähän käytin Diane Novaa jotka on ne tujuimmat, että ei ihme kun kropalla kestää palautua.
 
Ei ole ainakaan diagnosoitu ikinä, muistaakseni kierto oli aina suhteellisen säännöllinen ennen pillereitä. Mutta hormoniperäinen akne löytyy, ja välillä saa nyppiä leuasta irti paria paksumpaa karvaa jotka sitkeästi aina palaavat, epäilen kyllä että normaalia enemmän on testosteronia kehossa kyllä. Tosiaan pillereinähän käytin Diane Novaa jotka on ne tujuimmat, että ei ihme kun kropalla kestää palautua.

Mäki nypin karvoja, mut uskon et johtuu siitä et oon niin tumma, ja kerran kun alottaa niin loppua ei näy..
 
Tänään on dpo13 ja rtesti näytti negaa. Menkkojen pitäis alkaa huomena tai viim keskiviikkona.
 

Liitteet

  • 20190525_121623.jpg
    20190525_121623.jpg
    22.6 KB · Katsottu: 208
Dpo6, ekat veret check taas tähän kiertoon:(

En kyl osaa sanoo nyt johtuuko seksistä (mitä ei siis oo ollu ennen tätä viimeiseen kuukauteen ukon työmatkan takia) vai hormoneista. Synnytksen jälkeen nimittäin seksi myös laukaisee mulla verenvuotoa helposti. Ehkä se on ihan hyväkin asia päästä sinne ultraan, näkee sitten onko tää toosa ihan tuusannuuskana:(
 
Takaisin
Top