Raskaaksi 2019

Tilanne vaivaa sinua, eikä se ole ihme. Tuntuisiko hyvältä lähettää sähköpostia pomollesi? Kertoisit, että todellakin olet yrittänyt järjestää ajat parhaalla mahdollisella tavalla töiden kannalta. Ja että tämä tuntuu työmoraalisi epäilyltä ja loukkaa. Riippumatta siitä, miten pomosi reagoi, olet ainakin saanut sanottua asiasi selkeästi. Kirjoittaessa sanamuodot on mahdollista valita tarkkaan.

Mietin tätäkin, mutta en halua, että hänellä on jotain kirjallisesti jälleen minua "vastaan". Ja en usko että hän vastaisi siihen, ellen ehdota keskustelua tmv... Ehkä juttelen työsuojeluvaltuutetulle ja vielä lisää työkavereille, jospa se riittäisi. Ja ehkä joskus uskallan johtajallekin puhua.. mietin myös, jos ensi kerralla kun ilmoitan jonkun ajan, luultavasti spostitse, niin selitän aikataulun tarkkaan, ja ehkä lisäksi kirjoitan, että viimeksi tuli paha mieli. Tekisi mieli kirjoittaa, ettei hän saa edes kysellä noista minulta! Mutta sitten sanoisi että tietysti saa ja blaablaa. Neuvolassakin voisin puhua asiasta.

On kyllä inhottavaa jann! Mä olen pyytänyt iltavuoroa tai vapaapäivän jos ollut neuvolaa/ultraa, mutta jos ei oo vuorotyötä niin pakostihan noi käynnit osuu jotenkin työpäivälle. Mä sain kans pomolta kauheen saarnan ja natkutuksen, kun olin migreenien takia sairaslomalla. Että "kohta oon kuitenkin taas sairaslomalla, vaikka selän takia kun olen nyt raskaana" Arvostus meni itellä siinä, ja en tiedä kuuluuko se skorpionin luonteeseeni mutta kerran kun se arvostus menee niin sitä ei takasin saaCat With Tears Of JoyCat With Tears Of Joy

On kyllä inhottavaa jann! Mä olen pyytänyt iltavuoroa tai vapaapäivän jos ollut neuvolaa/ultraa, mutta jos ei oo vuorotyötä niin pakostihan noi käynnit osuu jotenkin työpäivälle. Mä sain kans pomolta kauheen saarnan ja natkutuksen, kun olin migreenien takia sairaslomalla. Että "kohta oon kuitenkin taas sairaslomalla, vaikka selän takia kun olen nyt raskaana" Arvostus meni itellä siinä, ja en tiedä kuuluuko se skorpionin luonteeseeni mutta kerran kun se arvostus menee niin sitä ei takasin saaCat With Tears Of JoyCat With Tears Of Joy

Sama, voin antaa anteeksi mutta en koskaan unohda Cat With Tears Of Joy

Pakko kyllä sanoa jukkis ja jannn et tosi ikävää raskaussyrjintää tollaset kommentit ja asenteet! Angry Face- tekisin varmaan jonkun ilmotuksen tollasesta tai pääluottamusmieheen yhteys..

Onnea Jukkikselle!

Jannn, onpa tympeä tilanne. Mulle kävi vähän samalla lailla, onneks laki todellakin on meidän puolella tässä. Pitkävihasena marraskuun skorpparina nousee vieläki karvat pystyyn.Cat With Tears Of Joy

Ompas täällä monta skorpparia, onnea kaikille, kohtahan ne sit kaikille tulee lisää vuosia :)

Täällä dpo 6 ja tänään kastui ministi paita toisen nännin kohdalta (ei liivejä, hengaan himassa edelleen yöpaidassa kipeän lapsen kanssa). Yritän olla innostumatta, koska mulla tota maidon herumista tapahtuu toisinaan. MUTTA ei mielestäni tässä kierron vaiheessa, vaan just ennen menkkoja. Pitäisi vissiin varmistaa prolaktiiniarvot taas, mut todennäköisesti se on ihan normaali kuten aikaisemminkin.

Mut tottakai mä nyt elättelen toiveita, että kiinnittyminen olis tapahtunut ja tää ois raskauoire. Ärsyttää etten ikinä muista merkata näitä herumisia flo:n, että onko naga kierroissa ollut tätä - ekasta keskenmenneestä eka raskausoire oli just heruminen - mutta joka tapauksessa toivotaan parasta Clapping Hands Light Skin ToneClapping Hands Light Skin Tone

Ompas täällä monta skorpparia, onnea kaikille, kohtahan ne sit kaikille tulee lisää vuosia :)

Täällä dpo 6 ja tänään kastui ministi paita toisen nännin kohdalta (ei liivejä, hengaan himassa edelleen yöpaidassa kipeän lapsen kanssa). Yritän olla innostumatta, koska mulla tota maidon herumista tapahtuu toisinaan. MUTTA ei mielestäni tässä kierron vaiheessa, vaan just ennen menkkoja. Pitäisi vissiin varmistaa prolaktiiniarvot taas, mut todennäköisesti se on ihan normaali kuten aikaisemminkin.

Mut tottakai mä nyt elättelen toiveita, että kiinnittyminen olis tapahtunut ja tää ois raskauoire. Ärsyttää etten ikinä muista merkata näitä herumisia flo:n, että onko naga kierroissa ollut tätä - ekasta keskenmenneestä eka raskausoire oli just heruminen - mutta joka tapauksessa toivotaan parasta Clapping Hands Light Skin ToneClapping Hands Light Skin Tone

Voi Siska, tosissaankin toivotaan!

Takaisin