Raskaaksi 2019

Kierrot siis olleet nyt synnytyksen jälkeen kp34,35 ja 46.. toivon että toi donaferty nyt ois auttanut ja lyhenis ees suht normaaliksi kierto :)
Kerro sitten auttaako! Mä en ole raaskinut sitä vielä kokeilla, vaikka kiinnostelisi kyllä..

Mä näin unta, että plussasin! Ja otin siinä unessa vielä teille kuvan testistä. Olin niiiin iloinen. Ja sitten kesken unen tajusin että hetkinen, täähän on vaan uni, eikä totta. :meh:
 
Kerro sitten auttaako! Mä en ole raaskinut sitä vielä kokeilla, vaikka kiinnostelisi kyllä..

Mä näin unta, että plussasin! Ja otin siinä unessa vielä teille kuvan testistä. Olin niiiin iloinen. Ja sitten kesken unen tajusin että hetkinen, täähän on vaan uni, eikä totta. :meh:

Eiii!! Mut jos oli enneuni:) joo, kerro sit auttaako, jos joutuu itekin jossain kohtaa investoimaan[emoji4] kp37, en usko että tänäänkään tätiä:(
 
Mä en edes ajatellu tota donafertyä. Tilasin pelkkää myo inositolia. Tosin noi donafertyn muut ainesosat saan kyllä muualta että eikai sillä muodolla ole väliä miten ne ottaa. Kiinnostaa kyllä heti tietää jos jollain auttaa!
 
Mä en edes ajatellu tota donafertyä. Tilasin pelkkää myo inositolia. Tosin noi donafertyn muut ainesosat saan kyllä muualta että eikai sillä muodolla ole väliä miten ne ottaa. Kiinnostaa kyllä heti tietää jos jollain auttaa!
Jaa eipä käynyt edes mielessä että saisi pelkiltään ostettua! Paljonko maksoi, mistä tilasit?
 
Pitääpäs tutkia tarkemmin, kuulostaa ainakin heti paremmalta (halvemmalta :bag:) kuin donafertyt.

Joo kyllä Suomessa ainakin tää on niin tehokas rahastuskeino koska mitäpä sitä ei olis valmis tän asian eteen tekemään tai maksamaan! :) Mutta tosiaan ei tarvitse maksukynnys esteenä kun on halvempiakin vaihtoehtoja. Ja alekoodeja löytyy kun vaan googlettaa. :)
 
Onkos muuten kuka seuraavaksi jännäämässä plussatestiä? :bag:

Täällä kans odottelen ovista (en testaa) mut vielä ei oo merkkejä. Tällä viikolla luulisis kuitenkin olevan ellei taas kierto veny o_O
Nyt on kp14/29-38, toivottavasti greippimehu mitä oon juonu ni vähän lyhentäs kiertoa ettei ny ainakaa menis ton pisimmän kierron mukaan. 16 päivää ennen tätiä on joka kierrossa tullu oviskivut (viime kierrossa tuli myös 21 päivää ennen jotain kipuja) eli tästä päätellen ainakin yli 30 päivän kierto tulossa kun ei vielä noita kipuja oo tullu:bored:
 
Mikä kuukautiskierron vaihe se olikaan missä tyypillisesti putoaa kaikki tavarat käsistä? Tuntuu et olisin siinä vaiheessa jo, mutta muistelen että se tulee vasta loppukierrosta ja minun pitäisi olla vasta puolivälissä.
 
Testasin just töistä kotiin tullessa ja haamulainen tuli testiin!!
Nyt jännitetään vahvistuuko!! Iik! :nailbiting:
Yritin lisätä kuvaa, mutta liian suuri. Pöh. Selkeästi se on kuitenkin huomattavissa, että positiivinen se on.

Kp 22/22 yk 2
 
Muokattu viimeksi:
Mä pohdin tässä tota luteaalin pituutta. Kun kaikkialla toitotetaan että se on aina sama. Nyt kun tuumailin viineisiä 6yrityskiertoa niin ei toi nyt aina ole sama. Ovis siirtyy mutta kierronpituus ei pahemmin heittele. Miten muilla ollut?? Lähinnä mietin kun clue ennustaa tätä kiertoa 32päiväiseksi. Ennusteet ei näissä myöhäisoviksissa oo pitänyt kumminkaan paikkansa. Niin en nyt sit tiedä koska odottaa tätiä kylään.
16e88ef16eead9496223305483215633
 
Minä meen huomenna yksityiselle katsoon että kaikki on ok, kierukan poiston jälkeen tosiaan en oo ovuloinnut kuin kerran(tikun) mukaan.. kerran otettiin verikoe jo ja sekin näytti prog 1. Toiv että saan jotain pillereitä oviksen alkamiseen
 
Mikä kuukautiskierron vaihe se olikaan missä tyypillisesti putoaa kaikki tavarat käsistä? Tuntuu et olisin siinä vaiheessa jo, mutta muistelen että se tulee vasta loppukierrosta ja minun pitäisi olla vasta puolivälissä.

Jaa, enpäs oo kuullutkaan:)

Milem, toivotaan vahvistumista, niin siistiä<3

Plussailemaan vaan muutkin:)

täällä sitä samaa. Sentään se lohduttaa, että täälläkin moni muukin tuntuu olevan samassa tilanteessa. Ei ois käyny tälläset megakierrot mielessäkään ennen raskauksia. Noh, tää tammikuu menee nyt sit jokatapauksessa harakoille, jos tässä jossain kohtaa saa tän kierron poikki, ni helmikuussa sit seuraavat mahkut:( kyllä mä niin paljon jo 2019 vuodelle vauvaa toivoisin (ehkä jollain tapaa olis kiva jos ois toinen joulukuinen:)), mut tällaisilla kierroilla en tiedä tuleeko tapahtumaan....
 
Kp16 ja illan ovistesti antaa vähän toivoa että tässä pian voisi tapahtua! Täytyy vaan saada kaadettua mies vielä vaikka ahkerasti tässä jo 3 iltaa talleteltu:grin
 

Liitteet

  • 05BBE999-D191-4BFD-9B72-676D5FF6B062.jpeg
    05BBE999-D191-4BFD-9B72-676D5FF6B062.jpeg
    306.5 KB · Katsottu: 192
Jaa, enpäs oo kuullutkaan:)

Milem, toivotaan vahvistumista, niin siistiä<3

Plussailemaan vaan muutkin:)

täällä sitä samaa. Sentään se lohduttaa, että täälläkin moni muukin tuntuu olevan samassa tilanteessa. Ei ois käyny tälläset megakierrot mielessäkään ennen raskauksia. Noh, tää tammikuu menee nyt sit jokatapauksessa harakoille, jos tässä jossain kohtaa saa tän kierron poikki, ni helmikuussa sit seuraavat mahkut:( kyllä mä niin paljon jo 2019 vuodelle vauvaa toivoisin (ehkä jollain tapaa olis kiva jos ois toinen joulukuinen:)), mut tällaisilla kierroilla en tiedä tuleeko tapahtumaan....

Mä just katoin laskurilla niin jos nyt tärppi tästä kierrosta tulisi niin alustava laskettuaika olisi mun esikoisen syntymäpäivänä. :D
 
Ekat päivät jaksaa testaa, mut sit ei enää, koska turhaa. Oon ollu 2x raskaana (yksi lapsi, yksi tuulimuna) molemmista ollut kyllä selvät oireet ennen viivoja:) tänään piruuttani testasin, vaik tiesin jo et negaahan se on, nyt en testaa enempää. Seuraavat sitten kun joskus uuteen kiertoon päästään:)

Nipanderi nää sun kirjoitukset on kuin omasta kynästä! Imetys loppunut meillä tosin jo mutta mulla kans menossa kp 36 eikä plussaa tai menkkoja näy. Viime kierto oli 29pv ja sitä edellinen 43pv mut sitä edelliset olleet megakiertoja (120+). Sit toi, mulla kans 2 raskautta, 1 lapsi ja 1 tuulimuna. Tuulimunasta ei ollut oireita muutakun menkkojen poisjäänti ja esikoisesta matkapahoinvointia ihan ekoilla viikoilla ennen kun oireet räjähti käsiin. Viime viikolla pari testiä oon tehnyt varmuuden vuoksi mut nyt ei jaksa enää koska tuntuu turhalta. Mulla loppuu kohta läjä one stepin 10, eikä yhdessäkään oo näkyny plussaa. Pöh. Toivon ettei oo taas megakierto edessä.
 
Keväthosu, toivottavasti päästäis uuteen kiertoon pian:) mulla oli raskausoireita tuulimunastakin, mut loppuivat tyystin siinä 7-8 viikon paikkeilla ja todettiin siis nt-ultrassa tuulimunaksi ja lääkkeellinen tyhjennys. Se oli kyl tylsä juttu, kun oli melkein 12vk kuvitellut olevansa raskaana:( sillon oli kyl just sellainen fiilis, et en varmaan ikinä saa lasta! Mut onneksi lopulta tuli tuo ihana<3 tsemppiä siis kaikille esikoisesta haaveileville. Raastavaa aikaa, varsinkin pitkällä yrityksellä!

Sitä koittaa täs yrittäessä lohduttaa itteään, et onneksi on edes tuo yksi, mut on se kaipuu toisesta silti iso:)
 
Keväthosu, toivottavasti päästäis uuteen kiertoon pian:) mulla oli raskausoireita tuulimunastakin, mut loppuivat tyystin siinä 7-8 viikon paikkeilla ja todettiin siis nt-ultrassa tuulimunaksi ja lääkkeellinen tyhjennys. Se oli kyl tylsä juttu, kun oli melkein 12vk kuvitellut olevansa raskaana:sad001 sillon oli kyl just sellainen fiilis, et en varmaan ikinä saa lasta! Mut onneksi lopulta tuli tuo ihana:Heartred tsemppiä siis kaikille esikoisesta haaveileville. Raastavaa aikaa, varsinkin pitkällä yrityksellä!

Sitä koittaa täs yrittäessä lohduttaa itteään, et onneksi on edes tuo yksi, mut on se kaipuu toisesta silti iso:)

Uuteen kiertoon tai plussattais. Plussaa toivon kaikille tänne!

Mä kun plussasin tuulimunasta niin menkat oli ollut melkein viikon myöhässä. Ei ollut oireita tms muutakun se että digitestissä ei noussut viikot niinkuin piti. Sitten alkoikin spontaanisti vuoto ja mentiin kättärille, siellä todettiin lytistynyt pussukka joka oli tyhjää täynnä.

ÄLLÖVAROITUS Sain cytotecit mukaan ja otin ne seuraavana aamuna kielen alle ja sit 30min meni ja sit vuodin rajusti vessanpöntöllä 10 min, miehen syödessä vieressä pizzaa lattialla istuen (:hilarious: ja esikoisen synnytyksen aikana mätti hodaria vieressä.. ihme rautavatsa :eek:). Sit ulos tuli joku alienpussukka, sit kipu meni ohi. Se olo rankka kokemus ja suuri pettymys. ÄLLÖVAROITUS PÄÄTTYY

Voin vaan kuvitella kuinka kamalaa on ollut kuulla nt ultrassa ettei ole mitään siellä. Pahoitteluni.. :(

Meillä meinas parisuhdekin kariutua siinä jälkimainingeissa mutta näin jälkikäteen lähinnä huvittaa tuo miehen rautainen vatsa ja kuinka hän rennosti siinä vaan söi pizzaa ja lohdutti.

Se on totta että on onnellinen että on tuo yksi mutta mielestäni kukaan ei voi vähätellä "lapsellisen" vauvahaavetta. Se voi olla ihan yhtä kova kuin niillä joilla ei vielä ole yhtäkään. Tsempit kaikille esikoisesta haaveileville ja "lapsellisille" kuumeilijoille myös yhtälailla :Heartred
 
Takaisin
Top