Raskaaksi 2019

Dpo 14 ja 15 joo.

Mut ei tosiaan kannata toisiin verrata. Kun se hcg erittyy ihmisillä eri tavalla jne. Mullahan oli tummemmat viivat dpo 11 kun jollain täällä dpo 13-14.

Jossain vaiheessa testit lakkaa olemasta hyvä hcg:n nousun seuranta kun ei noissa liuskoissa välttämättä huomaa eroa onko hcg400 vai 800.

Muistaakseni aavistuksen tummempi oli viimeiset pc;t mitä tein. Ja sit 5+ rfsu oli selkeesti tummempi.

Haluisin vaan sen mitä monilla että testiviiva tummempi kuin kontrolli :bag: en oo koskaan saanut.. no katsotaan jatkuuko edes hcg nousuaan..

Toivotaan et tulis! Kokeile joku muu testi vielä? Puikko tms. Vois hyvinkin riippua testistä! Nää on niin muuttuneet yössä 2v aikana taas, mielestäni huonompaan suuntaan myös pc o_O

Babyplaneja on vielä monta, pc liuskoja 3, 1 pc puikko..kaksi digiä. En varmaan jaksa enempää ostaa, ja jos huomenna paska hcg verestä niin ties vaikka tää raskaus ois tässä :sorry: jos sattuu punaisia rfsu tulee vastaan niin se ois hauska tehdä. Jos tää nyt kehittyy vielä..

Kyllä mä uskon, että huomenna on hyvä hcg, mitä arvoja / mitkä dpo:t sulla ne edelliset olikaan?

Dpo11 oli 60 ja dpo14 oli 287. Näihin oon kyllä tyytyväinen. Jos tuon 287 tuplais joka toinen päivä, niin tänään pitäisi olla about 2296..

Joo, eli varmasti jotain noita luokkia varmasti on huomenna:Heartred
Oliko sulla aiemmissa ollut jotain hcg-seurantaa?

View attachment 106059

Huomenna/ylihuomenna vois hyvinkin tulla digiin 3+! Mut se tosiaan kannattaa aamun ekasta että näyttäis mahdollisimman oikein.

Tsemppiä huomisen verikokeen odotteluun. Pakko olla hyvä nousu:love7

pitääkö tuo oikeesti paikkansa että se digi näyttää 3+ vasta kun hcg ton verran.. tuntuu ihan mahdottomalta että itellä ois jo noin korkee se hcg arvo..

Joo, eli varmasti jotain noita luokkia varmasti on huomenna:Heartred
Oliko sulla aiemmissa ollut jotain hcg-seurantaa?

View attachment 106059

Huomenna/ylihuomenna vois hyvinkin tulla digiin 3+! Mut se tosiaan kannattaa aamun ekasta että näyttäis mahdollisimman oikein.

Tsemppiä huomisen verikokeen odotteluun. Pakko olla hyvä nousu:love7

Ei oo muuta kuin viime raskaudessa otin sen kerran omatoimisesti, ja siitä arvasinkin että menee kesken...kun oli joku 5+5 vain 2260... Vaikka oli jo tullut digiin 3+ o_O

Koska teillä on alkanut pahoinvointi raskauksissa? Ja onko joku ollut niin ettei ole oksentanut ollenkaan?

Mulla ei esikoisesta ollut pahoinvointia ollenkaan, ei edes mitään pientä ellotusta tai sellaista, että pitäisi syödä koko ajan. En siis tietenkään myös oksentanut lainkaan. Kakkosesta pahoinvointi alkoi jossain vaiheessa ennen varhaisultraa, en ihan tarkalleen muista, mutta kyllä siinä hetki meni plussan jälkeen.

Mulla ei esikoisesta ollut pahoinvointia ollenkaan, ei edes mitään pientä ellotusta tai sellaista, että pitäisi syödä koko ajan. En siis tietenkään myös oksentanut lainkaan. Kakkosesta pahoinvointi alkoi jossain vaiheessa ennen varhaisultraa, en ihan tarkalleen muista, mutta kyllä siinä hetki meni plussan jälkeen.

Ovatko lapset eri sukupuolta? Kiinnostaa aina nuo oireet-sukupuoli -erot :rolleyes:
Kiva kuulla ettei pakko olla oireena syömis-etomis-oksetus -juttuja..itsellä ei myöskään ole..

Just juttelin mun kaverin kanssa joka sai lapsen vähän aikaa sitten, kuulemma pahoinvointia vain yhtenä päivänä alussa mutta muuten aika normaali olo. On ne oireet vaan niin yksilöllisiä :)

Just juttelin mun kaverin kanssa joka sai lapsen vähän aikaa sitten, kuulemma pahoinvointia vain yhtenä päivänä alussa mutta muuten aika normaali olo. On ne oireet vaan niin yksilöllisiä :)

Niinhän ne on.. silti panikoin täälä ettei oo tarpeeks oireita :nailbiting:

Takaisin