Raskaaksi 2019

Ovatko lapset eri sukupuolta? Kiinnostaa aina nuo oireet-sukupuoli -erot :rolleyes:
Kiva kuulla ettei pakko olla oireena syömis-etomis-oksetus -juttuja..itsellä ei myöskään ole..

On, esikoinen on poika ja toka tyttö. Olivat muutenkin täysin erilaiset raskaudet. Ekasta ei ollut oikein mitään oireita kuin vasta puolivälistä eteenpäin, sitten kärsinkin kaikki mahdolliset selkä- ja liitoskivut, olin tosi väsynyt jne. Tokasta oli eka kolmannes jäätävää pahoinvointia ja oksentelua, mutta loppuraskaudessa tosi oireetonta. Ei edes mitään pieniä kipuja, olin tosi energinen ja töissäkin kävin ihan normaalisti äitiysloman alkuun asti.

Suosituksia herkistä apteekista tai marketista saatavista testeistä jotka näyttäis mahd plussaa ennen pc:tä? Tänään aamulla testiajalla joku haamujen haamu, mutta sen jälkeen väittäisin enempi että viivanpaikka jos sitäkään :rolleyes:

Pelottaa että tää enteilee huonoa hcg verestä ja kesken tulee menemään...

Liitteet

• IMG_20210903_063435__01.jpg
    IMG_20210903_063435__01.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 115
Suosituksia herkistä apteekista tai marketista saatavista testeistä jotka näyttäis mahd plussaa ennen pc:tä? Tänään aamulla testiajalla joku haamujen haamu, mutta sen jälkeen väittäisin enempi että viivanpaikka jos sitäkään :rolleyes:

Ite tein rfsu herkän puikkotestin ekan siirron jälkeen, siihen tuli haamu ja sit myöhemmin pc alko haamuilee. Et mulla se ainakin toimi, toki niistä taitaa olla huonojakin kokemuksia.

Pelottaa että tää enteilee huonoa hcg verestä ja kesken tulee menemään...

On kuiteski tosi hyvät viivat liuskoissa! Vois huomenna/ylihuomenna olla jo vielä tummemmat. En oo perehtynyt milloin olisi mahdollista digiin saada 3+, mutta eikö näille päiville toi 2-3 oo hyvä? Onks sulla tänään vielä verikoe?

On kuiteski tosi hyvät viivat liuskoissa! Vois huomenna/ylihuomenna olla jo vielä tummemmat. En oo perehtynyt milloin olisi mahdollista digiin saada 3+, mutta eikö näille päiville toi 2-3 oo hyvä? Onks sulla tänään vielä verikoe?

5+0 tosi moni saa jo 3+. Joo no pieni mahdollisuus että hcg vaikka vasta 2000 tai vähän päälle ja vasta nousee vkloppuna, mutta eilen sen olisi jo pitänyt olla joku 2200... Veikkaan et onkin joku 800 tmv paskaa :sorry: tänään verikoe...:sad010 mitä sit kun on paska, kiva odottaa monta viikkoa ultraa että pääsee tyhjennykseen tai odottaa että vuoto alkaa itsestään...:sad010

Jannn, jenkkisivuilla luin, että jotkut ei saaneet koskaan 3+ digiin!
Liuskat kyllä tosi hyvän näköiset.
Saatko tänään tietää verikokeen tulokset? Tsemppiä ❤️

Sais liuskatkin olla tasavahvat tai tummemmat kuin kontrolli..mut juu tänään verikoe..

Siska, lupaavaa! :smiley-angelic003 Innolla odotan, että toivottavasti vahvistuu.

Jannn, kaikki voi olla edelleen aivan hyvin. Tsemppiä epävarmuuteen. :Heartred Onneksi pääset verikokeeseen.

Siska, lupaavaa! :smiley-angelic003 Innolla odotan, että toivottavasti vahvistuu.

Jannn, kaikki voi olla edelleen aivan hyvin. Tsemppiä epävarmuuteen. :Heartred Onneksi pääset verikokeeseen.

Mä en haluaisi verikokeeseen, voisi leikkiä että kaikki hyvin :bag:

Noniin avasin digin ja oon nyt varma.. tää 2-3 on saman värinen mitä mulla viimeks tuli 4+3 aikaan. Veikkaan että hcg on joku 500 tai no alle 1000 kuitenkin. Alkaispa vuoto itse..

Liitteet

• IMG_20210903_075415.jpg
    IMG_20210903_075415.jpg
    862.7 KB · Katsottu: 94
  • Screenshot_20210903-075550__01__01.jpg
    Screenshot_20210903-075550__01__01.jpg
    297.4 KB · Katsottu: 89
Jannn, toivotaan että hcg ois noussu hyvin! Älä liikaa noista testeistä stressaa, tosi hyvät viivathan sulla on, mulla oo tossa vaiheessa ollu vielä noin vahvoja ja kolme lasta kuitenkin on! Mä en oo tainnu uskaltaa digiä tehdä 3+ toiveissa vielä tasan viis viikolla edes.

Täällä aika oikeasti matelee. Dpo3, fuuuuuck. Harmittaa et jäi ovispäivä hyödyntämättä, ollaan kuitenkin jo sen verran vanhoja et tiiä kauan ne Simo Sutjakkaat jaksaa pyristellä.. Jotenkaan ei nyt oo toiveet korkealla. Tässä kierrossa tissit kipeyty jo ovis+ päivänä, eli niistäkään ei uskalla mitään arvailla kun ovat kipeät koko ajan.
Niin ja mä vihaan syksyä, v i h a a n. Kylmää, märkää, tuulista, ahistaa ja ärsyttää. Mä haluan auringonpaisteen ja mökille :sad010
Noin, tulikohan nyt oksennettua pihalle tarpeeks pahamielipörtyä ja voi lähteä aamupalan laittoon :happy:

Muokattu viimeksi:
Takaisin