Raskaaksi 2019

Näyttää samalta kun mun toi tän päivän apteq testi kuivuneena

Juu toi on kuivunut mut toi tuli ihan testiajalla. Tyhmä testasin liian aikasin ja nyt ei oo mikään kiire testaamaan ku jos oon niin menkat ei tuu ja ens viikolla se on plussa. Jäätävä väsymys ja masentunut olo, kuumia aaltoja tulee ja tosiaan yks muu oli et töissä ku istuin niin rupesi huimaamaan..ja sit on noita ns repäisykipuja ollut. Voisko se sittenkin olla ku on niin oudot "pms - oireet"

Haamulta, ei hassulta :D

No nyt heräsi jo toivo et ehkä siel jotain tapahtuu .. Oivoi, jos oon nyt raskaana niin se varmasti oli se ku luulin et oon jotenka en stressannut siten ovista ja raskaaksi tuloa.

Viime yönä mietin itsekseni et tältäkö se rasksutuminen nyt tuntuukin. Keskenmenon oireita en ihan muista mut ei ollu tällaista repimistä tai oiretta oikein..

Mulla 3 raskaudessa ollu viikko digi ekana plussapäivänä raskaana 1-2 :sad001
Aa okei, mie en kauheena luota tuohon minun testiin varsinkin ku se tehty kp23 ja Kp22 tuli se tuhru. Siis pelkkä veritahra oli pöksyissä ja yleensäkin nukun ilman alkkareita mut sinä yönä en ja muuten en varmaan olis ees huomannu sitä. Epäily raskaudesta alko mulla ku tuli noi vihlonta sun muut jos kurkottaa niin auts ja jos koira vetää äkkiä niin ai . Ja tää väsymys ja ehkä toi rintojen "pehmeys ja silkkisyys" mut aika sen näyttää Kivaa ku on.paljon plussanneita, itse uskon että menkst tulee tosin mies ja yks kaveri kelle avaudun joka on raskaana aluilla niin sil oli samoja juttuja ku mulla ja plussaa tuli viikolla 6. Joten vielä on mahis niin kauan ku täti ei tuu

Jesbe, mä en tisseissä huomaa eroa, aina samanlaiset lölleröt :shifty:

Mulla on aina sillee et ne on kiinteet ja kierron lopussa turvonnut ja kovat ja kipeet. Nyt ne on tosi pehmeät ja iho sileä ja nännit isona. Välillä niihin sattuu ja välillä ei. Sit ei oo mitään pahoinvointia mitä ruukaa olla pari päivää ennen menkkoja ja kuivista päivistä ei tietoakaan .. Toki toi turvotus voi johtua ummetuksesta ja lämmöt ku keltarauhanen ja nokan tukkoisuus iltaisin kun on flunssaa liikkeellä ja heräily ku stressi ja väsymys ku on mieli maassa

DeeDee mieki oon NewMoonin puolella. Tiedän kokemuksesta et tikku voi näyttää oviksen mut ei niin moni testi

Uskallankoha testaa aamul viikkodigil ja pc? Järki sanoo kannattais vasta maanantaina mut haluisin jo huomen.. yhet molempia jäljel vain :/

DeeDee on kyllä selkeetä plussaa! Voiko se ovis muka näyttää noin? Jännä että hävisi kuivuttuaan. Testaa huomenna vielä.

Mulla dpo7/kp24. Nyt tullut verisempää vuotoa. Mahtaakohan rupi irrota kohta.. Jännää. Ens viikolla tiedetään jatkosta..
Olen tosi hämilläni.
Toivottavasti soittaa jo maanantaina ja hyvät uutiset!

Takaisin