holle
Satasella mukana keskusteluissa
Holle, se on kaupan todella edullinen liuskatesti pregcheck. Eilen tein kp24 parin tunnin pidätyksellä ihan selkeän plussan. Viimeiset menkat oli siis 28.2.
Lähden ostaan sen mulla alkoi viime menkat 26.2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Holle, se on kaupan todella edullinen liuskatesti pregcheck. Eilen tein kp24 parin tunnin pidätyksellä ihan selkeän plussan. Viimeiset menkat oli siis 28.2.
Vau Holle! Mulla on aina ollu pc herkin. Eilen tein myös rfsu:n herkän, siinä oli haamu. Pc oli ihan selvä.
Täällä kärsitään jo nyt ihan kunnon aamupahoinvoinnista! Mulla ei missään raskaudessa sitä ole ollut ja nyt muka jo h 3+3. Ihan käsittämätöntä...
Ei ole hyödynnetty mies ei ole ollut kotona ja nyt huokailee miksen tiiä koska ovis on että johan se hymynaama oli jo ja monta kertaa. Miehen toiveesta ostin kaksoishormoni digi ovis testit tähän kiertoon kun sitä turhauttaa etten ikinä tiiä koska ovis ja seksiä ei ole sitä edes kertaa viikossa aikatauluongelmat on ja reissutyö. Ovisplussa aikaan on tallettelut aina paitsi viime kierrossa mutta mies sanoi ei voi joka kerta kun näyttää plussaa eli viikon välein.Deedee, oli kyl niin paljon kaikissa niitä viivoja, hurjaa jos ne reagoi ovikseen noin selkeästi tsemppiä, toivotaan että tilanne muuttuisi, tuliko ovis kumminkin hyödynnettyä?
Voi ihanaa! Hyvä kun kävit hakee terot! Onnea ihan selvät plussat molemmissa testeissä!Kiitos tämä oli siis toinen terolut kierto, menin yksityiselle kun en ollut saanut ovis + 3 kiertoon , eli kannatti mennä ja olla huolisaan toiv että pysyy mukana
Onnea viivan vahvistumisesta säkin pääset masun kasvatteluunNäin on viiva vahvistunut
Ei ole hyödynnetty mies ei ole ollut kotona ja nyt huokailee miksen tiiä koska ovis on että johan se hymynaama oli jo ja monta kertaa. Miehen toiveesta ostin kaksoishormoni digi ovis testit tähän kiertoon kun sitä turhauttaa etten ikinä tiiä koska ovis ja seksiä ei ole sitä edes kertaa viikossa aikatauluongelmat on ja reissutyö. Ovisplussa aikaan on tallettelut aina paitsi viime kierrossa mutta mies sanoi ei voi joka kerta kun näyttää plussaa eli viikon välein.
Mulla ei toiminu meni turhaan rahat digi ovistesteihin, pitäydyn jatkossa one step liuskoissa ja luen plussaksi ainoastaan itsellä ne joissa testiviiva tuplasti vahvempi kuin kontrolliviivaNämä on hyviä!
Julkiselle menossa mutta saa odottaa että pääsee tutkimuksiin. Yksityinen liian kallis.Ja sieltä voi irrota epäkypsä munasolukin. En nyt yhtään muista, ootko käynyt lääkärissä tän asian kanssa? Varmasti turhauttavaa, mut sille on varmasti apuja!