Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
View attachment 76923 View attachment 76924 en kestä tätä.sama 2,5h pidätetty pissa kaikissa ja digi sanoo ei raskaana. Lisäks viivat on lähes hävinny kun kävin kattoo viel myöhemmi testi uudestaan
En uskalla iloita koska a.digi nega b. Ennen näyttäny oviksesta haamu c.viivat katos ku testit kuivu paitsi cb d. Lämmöt ei oo noussu vieläkään eli keltarauhanen ei vissii toimi niinku pitää
Älä muuta sano! Tuun hulluxOhhoh DeeDee! Noissahan on ihan selkeä plussa. Miten se kaikista voi kadota.
Väsy ja ummetus mut ne ollu jo kuukauden putkeen. Mahaa polttaa ja munasarjoja jomottaa molemmin puolin mut nii aina tekee ennen ovista ja jälkeenki
Mulla taas ei oo raskaana oleva olo mut silti mietin että mun oireet nyt on just sellaset ku aiemmin tulin raskaaksiAlan katumaan että edes taas tein testejä mutta tuli vaan raskaana oleva olo
Oon aina plussattua soittanu heti neuvolaan ja kaks kertaa joutunu perumaanMulla vaan yleensä ovis aikana... Nyt on samat oireet ku sillon eka clomit kierrossa mut nyt en syönyt niitä. Mulla vihloo mahaa ja on outoi vihlasuja mita ei aiemmin oo ollut. Eikä ne lämmöt välttämättä kerro mitään. Soita neuvolaan ja mee sinne onhan noi plussia
Kuulostaa tutulta mulla on noista samoja oireita heräily, nälkä ja tisseistä en osaa sanoa ne on ain tämmösset pehmot. Kp 31nyt ekasta hymynaamasta on 13 päivääTäällä ei raskaana oleva olo mut kuumat aallot, yöllä heräily, nälkä ja huimaus istuessa, ummetus, nenä tukossa ja tissit on ihanan pehmoiset ja maha turvonnut. Nämä minun oireet ja väsymys. Mut en usko olevani raskaana Testin tein kp23 (nyt kp27) ja tuli vaan viivanpaikka. Laitan kuvan niin näet eron sun testeihin
Samaa mieltä hyvät on oireet jesbellä!Onnea Iines!!
DeeDee sinuna menisin myös verikokeeseen! :)
Jesbe, älä menetä toivoa! On ihan hyvin mahdollista, että olet raskaana. Plussia liikkeellä joten kovasti onnea kaikille
Oon aina plussattua soittanu heti neuvolaan ja kaks kertaa joutunu perumaan
Kuulostaa tutulta mulla on noista samoja oireita heräily, nälkä ja tisseistä en osaa sanoa ne on ain tämmösset pehmot. Kp 31nyt ekasta hymynaamasta on 13 päivää
Onnea Iines!!
DeeDee sinuna menisin myös verikokeeseen! :)
Jesbe, älä menetä toivoa! On ihan hyvin mahdollista, että olet raskaana. Plussia liikkeellä joten kovasti onnea kaikille
Näyttää samalta kun mun toi tän päivän apteq testi kuivuneenaTässä tämä mun hieno viivanpaikka kuva. Ei muokattu, salama käytössä .
Minä oon pessimistinen nyt mut oireet kyl puhuu et olisin paksuna. Miks en hypi riemusta täällä. Aiempi testi tota merkkiä oo antanut mitään viivanpaikkaa.Mun mielestä tuossa on väriä Jesbe!!!