Raskaaksi 2019

En uskalla iloita koska a.digi nega b. Ennen näyttäny oviksesta haamu c.viivat katos ku testit kuivu paitsi cb d. Lämmöt ei oo noussu vieläkään eli keltarauhanen ei vissii toimi niinku pitää

View attachment 76923 View attachment 76924 en kestä tätä.sama 2,5h pidätetty pissa kaikissa ja digi sanoo ei raskaana. Lisäks viivat on lähes hävinny kun kävin kattoo viel myöhemmi testi uudestaan :sad001

Mulla oli digi nega ku olin raskaana muut testit oli plus paitsi rfsu...

Mulla on itsellä tullu kp23 viivanpaikka taas vaihteeks mut nyt mulla ei oo ku masun nippailuja, ummetus ja järkkyy väsymystä paitsi yöllä heräilen ku niin vilkkaat unet Onko sulla mitä oireita?

En uskalla iloita koska a.digi nega b. Ennen näyttäny oviksesta haamu c.viivat katos ku testit kuivu paitsi cb d. Lämmöt ei oo noussu vieläkään eli keltarauhanen ei vissii toimi niinku pitää

Mulla oli lämpödippi ensin kp20 35.8 sit nous 36.5 sit tuli yön aikana veritahra Kp22 ja lämmöt tippu myös 35.9 ja nousi sen jälkeen 36.5 tienoille josta nyt 36,6-37,0 väliä sahaa.
Oireita ei oo ku väsymys ja sitte vihlontaa ja ummetus. Maha on turvonnut (ummetus) ja sit tietty nuo tissit on oudon pehmeät ja sileät "silkkiset" kuten mies kuvaili. Ei ole raskautunut olo. Mut mie jotenki uskon et sinulla on kyseessä raskaus ku kaikki noi on plussaa

Väsy ja ummetus mut ne ollu jo kuukauden putkeen. Mahaa polttaa ja munasarjoja jomottaa molemmin puolin mut nii aina tekee ennen ovista ja jälkeenki

Väsy ja ummetus mut ne ollu jo kuukauden putkeen. Mahaa polttaa ja munasarjoja jomottaa molemmin puolin mut nii aina tekee ennen ovista ja jälkeenki

Mulla vaan yleensä ovis aikana... Nyt on samat oireet ku sillon eka clomit kierrossa mut nyt en syönyt niitä. Mulla vihloo mahaa ja on outoi vihlasuja mita ei aiemmin oo ollut. Eikä ne lämmöt välttämättä kerro mitään. Soita neuvolaan ja mee sinne onhan noi plussia

Täällä ei raskaana oleva olo mut kuumat aallot, yöllä heräily, nälkä ja huimaus istuessa, ummetus, nenä tukossa ja tissit on ihanan pehmoiset ja maha turvonnut. Nämä minun oireet ja väsymys. Mut en usko olevani raskaana Testin tein kp23 (nyt kp27) ja tuli vaan viivanpaikka. Laitan kuvan niin näet eron sun testeihin

Mulla vaan yleensä ovis aikana... Nyt on samat oireet ku sillon eka clomit kierrossa mut nyt en syönyt niitä. Mulla vihloo mahaa ja on outoi vihlasuja mita ei aiemmin oo ollut. Eikä ne lämmöt välttämättä kerro mitään. Soita neuvolaan ja mee sinne onhan noi plussia
Oon aina plussattua soittanu heti neuvolaan ja kaks kertaa joutunu perumaan :(

Onnea Iines!!

DeeDee sinuna menisin myös verikokeeseen! :)

Jesbe, älä menetä toivoa! On ihan hyvin mahdollista, että olet raskaana. Plussia liikkeellä joten kovasti onnea kaikille <3

Täällä ei raskaana oleva olo mut kuumat aallot, yöllä heräily, nälkä ja huimaus istuessa, ummetus, nenä tukossa ja tissit on ihanan pehmoiset ja maha turvonnut. Nämä minun oireet ja väsymys. Mut en usko olevani raskaana Testin tein kp23 (nyt kp27) ja tuli vaan viivanpaikka. Laitan kuvan niin näet eron sun testeihin
Kuulostaa tutulta mulla on noista samoja oireita heräily, nälkä ja tisseistä en osaa sanoa ne on ain tämmösset pehmot. Kp 31nyt ekasta hymynaamasta on 13 päivää

Onnea Iines!!

Jesbe, älä menetä toivoa! On ihan hyvin mahdollista, että olet raskaana. Plussia liikkeellä joten kovasti onnea kaikille :Heartred
Samaa mieltä hyvät on oireet jesbellä!

Talous ei kestä yksityisen verikoetta täl hetkel eikä neuvolasta suostuta antaa verikoelähetettä oon satasen varma:(

Oon aina plussattua soittanu heti neuvolaan ja kaks kertaa joutunu perumaan :sad001

Tässä tämä mun hieno viivanpaikka kuva. Ei muokattu, salama käytössä .

Liitteet

• CollageMaker_20190323_182132928.jpg
    CollageMaker_20190323_182132928.jpg
    24.6 KB · Katsottu: 268
Kuulostaa tutulta mulla on noista samoja oireita heräily, nälkä ja tisseistä en osaa sanoa ne on ain tämmösset pehmot. Kp 31nyt ekasta hymynaamasta on 13 päivää

Mulla oli ovis myöhemmin kuin sinulla.. Mut joo mun ovis oireet oli ihan ku raskausoireet ja nyt ollu oireeton paitsi että noi mitä mul on mitä sanoin.

Onnea Iines!!

Jesbe, älä menetä toivoa! On ihan hyvin mahdollista, että olet raskaana. Plussia liikkeellä joten kovasti onnea kaikille :Heartred

Saattaa olla et toi plussaksi muuttuu ku luulin olevani raskaana niin en kummemmin stressannut ja ovis tuli ja sit tulehdus ja nyt on käynyt ilmi että voisin ehkä ollakin. Mulla on oireita mitkä ihmetyttää ku ne jotenkin yllätti ku ei oo tollasta mulla aiemmin ollut..

Mun mielestä tuossa on väriä Jesbe!!! ❤️
Minä oon pessimistinen nyt mut oireet kyl puhuu et olisin paksuna. Miks en hypi riemusta täällä. Aiempi testi tota merkkiä oo antanut mitään viivanpaikkaa.
Ajattelin testata kunhan jos menkat ei tuu jotaki viikon päästä ni sit ainakin näyttää jos on

Jesbe, onko toi muka viivanpaikka? :o mun silmään näyttää punertavalta eli hassulta, mutta tosin hailakalta, mutta kuitenkin..

Takaisin