Raskaaksi 2019

Vähän täytyy tulla valittaa, kp 22 varsinkin levossa on hetkellisiä kivun tunnetta vasemmalla puolella nivusten ja navan välissä. Välillä vähän voimakkaanpaa, viikko olis vielä menkkoihin..

Paskaksi meni tämäkin yritys. Menkat alkoivat yöllä. :sad010Yksi alkio jäljellä. Enkä tiedä riittääkö voimat kolmanteen kierrokseen.:sorry:

Paskaksi meni tämäkin yritys. Menkat alkoivat yöllä. :sad010Yksi alkio jäljellä. Enkä tiedä riittääkö voimat kolmanteen kierrokseen.:sorry:

Kyllä olisi teidän aika ollut jo, uskotaan parempaan huomiseen:Heartred Onko sulle tehty tai ollut puhetta mistään lisäkokeista mitä voisi tehdä? Esim Era?

Olen niin pahoillani :sorry: ja ymmärrän kyllä jos voimat tuntuu olevan lopussa. Itse kun mietin edes toista kierrosta niin ahdistaa. Voiskohan se lääkäri nyt ehdottaa jotain uutta kun kaikki siirrot on nyt tehty ilmeisesti luonnolliseen kiertoon? :shy:

Kyllä olisi teidän aika ollut jo, uskotaan parempaan huomiseen:Heartred Onko sulle tehty tai ollut puhetta mistään lisäkokeista mitä voisi tehdä? Esim Era?
Ei ole puhuttu mitään. En tiedä mikä on käytäntö. Tehdäänkö noita julkisella?

Olen niin pahoillani :sorry: ja ymmärrän kyllä jos voimat tuntuu olevan lopussa. Itse kun mietin edes toista kierrosta niin ahdistaa. Voiskohan se lääkäri nyt ehdottaa jotain uutta kun kaikki siirrot on nyt tehty ilmeisesti luonnolliseen kiertoon? :shy:
Joo, luonnolliseen kiertoon on tosiaan tehty. Lääkärin mukaan siihen tehdään mielummin, jos kerran kierto toimii. Mutta kieltämättä jotain erilaista alkaisi kaivata. Tehdään nyt tämä viimeinen siirto näin ja ehkä sitten voisi pitää jonkun kuukauden hengähdystauon ja aloittaa uusilla voimilla se viimeinen kierros jos siltä tuntuu.

Kiitos kaikille :angelic: varmaan jos ei tuu mitään kiinnittymis kipuja niin heitän jo kirveksen kaivoon vaikka eihän niitä välttis tuu :nailbiting:

Kiitos kaikille :angelic: varmaan jos ei tuu mitään kiinnittymis kipuja niin heitän jo kirveksen kaivoon vaikka eihän niitä välttis tuu :nailbiting:

Mulla oli kyllä aika oireetonta, piti ihan selata et pp5 itkin tänne et varmasti nega tulee. Apua en oota kyllä yhtään piinapäiviä:facepalm: varmaan sekoan

Takaisin