Raskaaksi 2019

Joo laitoin jo.:hilarious: No en tiä.. Tosi sellanen sekava fiilis :nailbiting: enimmäkseen miettii että mitäs jos nyt ei onnistu tai ei ees yritä kiinnittyä niin onnistuuko se sit ikinä:nailbiting:

Voi, tiiän niin tunteen.. Mutta kaikki mahdollisuudet vielä onnistua! Yritän itelle takoa päähän, että vaikka ei tarttuisi pakkasessa olevista niin se ei tarkota että ei onnistuisi koskaan. Tosi sekavilla fiiliksillä itekin menossa siirtoon.. Pelottaa oli se tulos kumpi tahansa:angelic:

Voi, tiiän niin tunteen.. Mutta kaikki mahdollisuudet vielä onnistua! Yritän itelle takoa päähän, että vaikka ei tarttuisi pakkasessa olevista niin se ei tarkota että ei onnistuisi koskaan. Tosi sekavilla fiiliksillä itekin menossa siirtoon.. Pelottaa oli se tulos kumpi tahansa:angelic:

No sepä :arghh: jotenkin tää innostunut fiilis piinapäivistä on jo ohi :laughing001 yritän kanssa toitottaa itselleni että vaikka ei ois mitään tuntemuksia niin tulosta ei voi silti tietää..

No sepä :arghh: jotenkin tää innostunut fiilis piinapäivistä on jo ohi :laughing001 yritän kanssa toitottaa itselleni että vaikka ei ois mitään tuntemuksia niin tulosta ei voi silti tietää..

Joo mullakin kesti sitä intoa tasan sen verran et pääsin siirrosta kotiin:facepalm: on tää kyllä yhtä touhua!

Sieltähön se eka Ultrakuva pomppasi facessa päin näköä tänään. Mut kummastuttaa et seuraava postaus oli mun ei niin hyvän kaverin koiran kuolema mutta se sai mut kyyneliin :hilarious:

Mitä sulle Smoothie kuuluu? Miten on alku pikkuisen kanssa lähtenyt käyntiin? :happy:

Hyvää kuuluu, uusi arki alkanut pikkuhiljaa löytää uomansa ja arvelisin et vauva suht keskivertotyytyväinen tapaus (ainakin toistaiseksi) vaikka temperamenttiakin löytyy :dummy1: :rolleyes:. Parin päivän päästä hän on jo 6vk ja alkanut nyt enemmän ottamaan kontaktia ja hymyilemään ja myös uusia ääniä tullut eli pian varmasti jokelletaan ja kiljahdellaan ja jutellaan enemmänkin :Heartred ainut mikä tympii on tää perkeleen korona ja kotona kykkiminen ja harmittaa ettei ristiäisiä voi toteuttaa läheskään normaalisti ja kukaan ei pääse vauvaan tutustumaan livenä nyt pienenä :disgust :confused1

Zarar sullahan saa olla jo sairaalakassi pakattuna? :grin

Ajattelin tulla kertomaan, että juteltiin miehen kanssa miten jatketaan. Todettu molemmat, että tarvitaan vähän taukoa. Se meidän viimeinen alkio siirretään nyt tähän seuraavaan kiertoon. Ja jos (todennäköisesti kun) se ei tärppää niin unohdetaan koko yritys muutamaksi kuukaudeksi. Nautitaan kesästä, meidän olemassa olevasta perheestä ja uudesta kodista. Jos sitten syksyllä tuntuu, että halutaan vielä kokeilla niin tehdään se viimeinen ivf silloin. Ja sen jälkeen aletaan miettiä vieläkö halutaan lähteä miettimään adoptiota.

Kun päätökset on tehty niin oma olo on heti parempi. Näillä mennään. Todennäköisesti en nyt sitten myöskään täällä juurikaan pyöri. Toisinaan saatan käydä kurkkaamassa teidän kuulumisia. Toki tulen kertomaan, jos sattuisi sellainen mäihä käymään, että raskautuisin. Mutta muutoin toivottelen nyt teille kaikille kovasti onnea yritykseen! Ja ihanaa kevättä!

Paljon Tsemppiä piinapäiviin ja tuleviin hoitoihin. Täällä pidän teille peukkuja pystyssä:Heartred ja oikein hyvää pääsiäistä:smiley-angelic003

Hyvää kuuluu, uusi arki alkanut pikkuhiljaa löytää uomansa ja arvelisin et vauva suht keskivertotyytyväinen tapaus (ainakin toistaiseksi) vaikka temperamenttiakin löytyy :dummy1: :rolleyes:. Parin päivän päästä hän on jo 6vk ja alkanut nyt enemmän ottamaan kontaktia ja hymyilemään ja myös uusia ääniä tullut eli pian varmasti jokelletaan ja kiljahdellaan ja jutellaan enemmänkin :Heartred ainut mikä tympii on tää perkeleen korona ja kotona kykkiminen ja harmittaa ettei ristiäisiä voi toteuttaa läheskään normaalisti ja kukaan ei pääse vauvaan tutustumaan livenä nyt pienenä :disgust :confused1

Zarar sullahan saa olla jo sairaalakassi pakattuna? :grin

Ymmärrän, että korona patittaa :sorry:
Mutta ihana kuulla, että kaikki mennyt hyvin :happy::Heartred

Öö mikä sairaalakassi? laughing7
No ei vaan, kyllä mä sitä oon jo vähän katellut, mutta kun tuo la. on vasta 25.5 niin saan kärvistellä varmaan aika reilusti ennen lähtölaukausta :hilarious:
Mun tuurilla itken täällä vielä kesäkuussakin kun mitään ei oo tapahtunut :grin
Tietty jos paineet nyt räjähtäisi käsiin niin varmaan sitten käynnisteltäisiin ennen laskettua aikaa.
Mutta tän kuun lopussa synnytystapa-arvio, ihan mielenkiinnolla odotan sitä :rolleyes:
Alkaa tää meno olla jo aikamoista, hb vieläkin sen 109 niin ei oo kyllä kovin jaksava olo :smiley-ashamed004

Ymmärrän, että korona patittaa :sorry:
Mutta ihana kuulla, että kaikki mennyt hyvin :happy::Heartred

Öö mikä sairaalakassi? laughing7
No ei vaan, kyllä mä sitä oon jo vähän katellut, mutta kun tuo la. on vasta 25.5 niin saan kärvistellä varmaan aika reilusti ennen lähtölaukausta :hilarious:
Mun tuurilla itken täällä vielä kesäkuussakin kun mitään ei oo tapahtunut :grin
Tietty jos paineet nyt räjähtäisi käsiin niin varmaan sitten käynnisteltäisiin ennen laskettua aikaa.
Mutta tän kuun lopussa synnytystapa-arvio, ihan mielenkiinnolla odotan sitä :rolleyes:
Alkaa tää meno olla jo aikamoista, hb vieläkin sen 109 niin ei oo kyllä kovin jaksava olo :smiley-ashamed004

Nojoo en mäkään sitä kovin aikasin pakannut :rolleyes: toivotaan et hän hyvissä ajoin päättää jättää yksiönsä, ei liian aikasin tai myöhään!

Takaisin