Mulla oli tänään neuvola ja rv 31+0.
Hb vaan jatkaa laskujaan, nyt oli enää 109, vaikka syön rautaa. Infuusioon mua ei heti pystytä pistämään, kun anafylaksiariski mulla niin suuri ton immuunijärjestelmään vaikuttavan sairauden takia. Toki sitä voidaan harkita, jos nyt vielä tila pahenee, mut tarvitaan erikoislääkärin arvio kokonaistilanteesta.
Sittemmin vedän nyt 100mg joka päivä ja lisänä b12, kun pieni epäily on, että mun lääkkeet estää rautaa ja b12 imeytymästä kunnolla.
Nyt siis mennään näillä seuraavaan neuvolalääkärin saakka ja, jos vielä tippuu niin edessä on tarkemmat labrat ja selvittelyt, mitä tehdään. Verenpaineitakin joudun taas mittamaan kun alapaine ollut taas koholla, tänään oli aika reilustikin, mutta meni ehkä vielä jännityksen piikkiin. Mitään verenpainelääkettä en kyllä enää tähän komboon kaipaisi ja mun lääkitysrepertuaali on tosi niukka, koska niissäkin useammassa on mulla se anafylaksiariski.
Tulin vaan kertomaan, että vaikeeta alkaa olla tää elo ja olo. Vauva kuitenkin kasvaa, oli sf-mittakin vähän keskikäyrän yläpuolella, mut johtui varmaan vauvan asennosta, ensi kuussa sen sitten näkee, mikä järkäle siellä on kun on kokoarvio
... Kaiketi pikkumies voi hyvin ja on jo pää alaspäin, muttei vielä kiinnittynyt lantioon. Sykkeet hyvällä tasolla.
Migreeninkin sain taas jännityksestä ja varmaan ihan siitä tiedosta et taas pitää mitata niitä prkleen paineita lääkäriin saakka, inhoan sitä yli kaiken.
Täällä siis maataan nyt ihan koomassa, väsyneenä kaikkeen ja välillä tuntuu, etten jaksaisi mitään, toivon et tuo hb nousee et jaksan synnyttää.
:bag:
Mutta en halua valittaa, tulin vaan kertomaan, että se raskausaika voi olla myös hankala, vaikka kovasti sitä on odottanut ja toivonutkin
Tsemppiä joka tapauksessa kaikille, plussailkaahan urakalla